POYRAZ GELİYOR

33 9 12
                                    

      Belo ve Sıla kahvaltıya inen ilk kişiydiler . Nisa ve Alper ise en son inen kişiler olmuştu , ama her zaman ki sofradan bir fark vardı ki artık iyi anlaşamayan Bora ve Zeyno bu sefer ayrı oturmuşlardı . Tabi ki durum hemen fark edildi . Ama aralarına girmek istememişlerdi . Bu gidişin sonu pek de güzele benzemiyordu . 

      Nisa onların mutsuzluğuna üzülüyordu ama her şerde bir hayır vardır diye beklediler . O mutsuz an yavaş yavaş geliyor gibiydi . (sonra ki gün ) Zeyno herkesten ayrı kendi başına gidiyordu okula . Her şey güzel olacakmış gibi oluyor sonra bir haber bütün mutluluğu bozuyordu . Okulda Zeyno sınıftan hiç çıkmamıştı sadece Nisa yanında duruyordu . Yine aynı giden bir tenefüsde yanlarına sınıf arkadaşları olan  Talha gelmişti . Nisa şaşırmıştı çünkü Talha'nın öyle bir utangaçlığı var ki dillere sığmaz . Ve Talha gelme nedenini söylemek için direnirken Zeynep söze başladı '' Talha senin utangaçlığını herkes biliyor ne diyeceksen ya yaz ya da direk söyle zaten morelim bozuk '' . Talha '' Zeynep ben şey duydum ki sen Bora'dan ayrılmışsın '' . ''evet ayrıldım ama bunun seni ilgilendiren kısmını anlayamadım '' der ve Talha ''pardon seni bu kadar üzeceğini fark edemedim diyerek uzaklaşır . 

           HOŞGELDİN

Sabah erkenden kalkan Nisa bugün okula gitmeyecekti . Çünkü okul yerine sabah sporunu seçti. Hiç kimse kalkmamışken Nisa direk kapıdan kendini attı . Ormanlık alana gelen Nisa'nın telefonu çaldı ve o da açtı ''alo abba napıyosun?? '' .Nisa ''iyiyim ablam sen nasılsın '' . ''bende iyiyim abbam bugün size geyebilir miyim ''. ''evet tabi ablam gel hatta abinde isterse gelsin '' . '' abim bir dafa ki sefeye diyoy '' . '' tamam ben seni almaya geliyorum 2 saate kadar hazırlan tamam mı '' der ve telefon kapanır . Bugün Nisa'nın en özel misafirlerinden biri daha gelmek üzere hazırlanmaktadır . Nisa koşuyu bırakıp hemen eve gider herkes kalkmıştı . Günaydın diyerek odasına çıkan Nisa hemen hazırlanıp bir şeylerde atıştırıp arabasına yönelir . (arabasında) Nisa araba da Poyraz'ı arar ve '' ablam hazırlandıysan ben geliyorum '' . '' tamam abba sen gel de beni ay '' . Nisa hemen gidip Poyraz'ı aldı ve arabaya bindirdi . Biraz gezdikten sonra eve gittiler . Ev de herkes Poyraz'ı görünce ''hoşgeldin Poyraz seni çok özlemiştik '' . ''ben de sizi abbalayım '' bu konuşmadan sonra herkes gibi normal bir gün geçirdiler ...

       KONUŞMALARDA Kİ BEBEK TAKLİTLERİ KÜÇÜK ÇOCUĞA AİT  (YANİ POYRAZ'A)

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin