'' Abi sana bir sürprizim var ama bunu verdikten sonra söyleyeceğim '' .
Mustafa' yı eve çağırdı ve sürprizi vereceğini söyledi . Mustafa sevgilisini de alıp parti için onlara gönderilen araba ile alış-verişe gönderen Nisa ve 3 arkadaşları çok güzel olmuştu . Mustafa ve sevgilisi Nuray çok yakışıyorlardı ve birbirlerini deliler gibi seviyorlardı . Partiye çok az kalmıştı Nisa hemen bodrum katta bulunan hediyesini abisi geldikten hemen sonra hizmetçilerin getirmesini söylemişti .
PARTİ ZAMANI
Mustafa ve Nuray partiye gelmişlerdi , Nisa havuzun tam ortasına bir yüksek platform koydurtmuştu ve sürprizde onun üzerindeydi . Mustafa hediyenin kalıbından ve büyüklüğünden anlamıştı ama hiçbir şey söylememişti . Bu arada partinin en yakışan 1. çifti tabi ki Mustafa ve Nuray 'dı .
HEDİYE ZAMANI
Nisa hediyeyi vermek için platformun üzerine abisi ile çıktı ve hediye için bir konuşma yaptı '' sevgili dostlar bugün burada çok çok sevdiğim bir tanecik Mustafa abime vermek istediğim çok beğeneceği bir hediyem var , abicim lütfen hediyeni açar mısın ? '' . Mustafa açmaya başlamıştı , en son açtığında ise çok sevindiği her halinden belliydi . çünkü hediyesi en sevdiği şeylerin başında olan motordu .
BU BÖLÜM KISA OLABİLİR AMA İNŞALLAH ÖBÜR BÖLÜMÜ UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM...
BÖLÜMLERDE ABİMİ YANİ MUSTAFA'YI FAZLA ÖVEBİLİRİM , ÇÜNKÜ ONU ÇOK FAZLA SEVİYORUM !!
MOTOR HEDİYESİ VE HAVUZ DIŞINDA YAZDIĞIM VE YAZACAĞIM HER ŞEY GERÇEK VE YAŞANMIŞTIR !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Kurzgeschichten5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.