Kızlar hemen eve gidip dinlenmeleri gerektiğini söylediler ama Aydın hoca '' gözünüz kör mü çocuklar polisler burada ve karakola gidip ifade vermeniz gerekli bunu bilmiyor musunuz ? '' çocuklar artık Aydın hocalarının ters tavırlarına alışmışlardı .
KARŞILAŞMA
Çocuklar evlerine dağıldıktan sonra iyice dinlenmişlerdi . Ondan sonra ki gün ise okula gittiklerin de sınıfta Toprak ile karşılaştılar , ama nedense gülerek yanlarına geliyordu . ''kızlar ve erkekler sizlerden çok çok özür dilerim yaptığım şeyler çok yanlıştı biliyorum ama hırsıma yenik düştüm ne olursunuz beni affedin bana bir şans verin söz bir daha size kötülük yapmayacağım '' dedi , çocuklar onu bir deneme sınavından geçireceklerdi . Ama bunu ona söylemediler .
GERÇEKTEN DOĞRU MU SÖYLÜYOR ???
Deneme sınavından şu şekilde geçecekti : ilk başta kızların üzerine bir takip çipi takılacaktı ki nereye giderlerse göreceklerdi . sonrasında ise kızlar onunla birlikte gezeceklerdi ama Toprak'ın kendi arabasıyla gezeceklerdi çünkü bakalım onları nereye götürecekti acaba kızların istediği yere mi yoksa yine kaçırmaya çalışacak mıydı ??
BORA ZEYNO SEVGİLİ OLUYOR !!!
Zeyno okula bu sefer çok sevinçli gidiyordu çünkü partide yan yana gezdiği Bora aynı okula geliyordu . Okula gitmek için can atan Zeyno hedefine ulaştı çünkü susmayan çenesini çalıştırıp herkesi ikna etmişti . Okula geldiklerinde kapı da onları biri bekliyordu , net görünmüyordu . Ama Zeyno'dan kaçar mı? tabi ki de hayır çünkü hem kapıda bekleyen Bora idi hem de Zeyno'ya el sallamıştı . Zeyno sınıfa girdiğinde çantasını sırasına bırakıp hemen Bora'nın yanına gitti çünkü onunla mühim bir konu konuşması gerekiyordu . Konu ise Zeyno'nun artık duygularını saklayamamasıdır . Bora Zeyno'nun duygularını anladığı için ona ondan önce davranarak çıkma teklifi etti Zeyno ise şaşırmış vaziyette kabul etti ama kabul etmeden öncede şu kelimeyi kullandı ''bunlar hayal mi ??? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.