YAREN BULUNUYOR !!!

41 10 2
                                    

          Nisa ve Mert'in sevgilileri ile araları çok güzeldi . Her tatil günü beraber geziyorlar . Yine böyle bir tatil günü gezerlerken biri Belo'ya çarptı ama çok şiddetli bir şekilde olması gerekiyor ki Belo yere yuvarlandı . Sonrasında Belo yerde yatarken Nisa tuvalete diyerek kızın peşinden koşmaya başladı . Kız tuvalete kaçmıştı ve nefes nefeseydi . Nisa hemen neler olduğunu sordu kıza , o da şöyle cevapladı '' beni hırsızlık yapmam için zorladılar ve buraya getirdiler ama ben güvenliğin geçtiği an da kaçıp buraya geldim inşallah bulamazlar '' Nisa ardından şunları dedi ''sen merak etme ama adını söyler misin ? ben ne yapacağımı biliyorum '' derken adamların sesleri duyulur . Nisa Yaren'le birlikte tuvalete saklanır ve saklandıktan 30 saniye kadar sonra adamlar kapıyı çalar ve Nisa ''dolu '' diye söyler ve KAPIYI AÇ '' diye bağırırlar . Nisa Yaren'i kapının arkasına aldı  ve tam kapıyı açacağı an da güvenlik gelip onları dışarı attı . Nisa çıkıp onları içeri almaması için kadını uyardı . Yaren'i alıp bir yere oturdular . Her şeyi anlatan Yaren ağlamaya başlamıştı . Nisa öbürlerini bulup Yaren'i oturttuğu yere götürdü ama bakalım hırsızlık yaptırmak dan başka neler öğreneceklerdi !!!

            NE !!!!  SİZ KARDEŞ MİSİNİZ ???

     Belo oraya gidene kadar telefona baktı ve geldiklerinde Nisa anlatmasını bitirdikten sonra kafasını kaldırdı ve Yaren'le göz göze geldi . Belo çığlık atıp Yaren'in boynuna atladı herkes çok şaşkındı  . Nedenini Belo ağlamasından sonra oturup sakince anlatmaya başladı '' benim bir üvey kardeşim var ama yıllar önce kayıp olmuştu . Biz her yeri aradık arattık ama bulunamadı . Bizde ümidi kesip aramaktan vazgeçtik . Adı Yaren'di yani sen benim kardeşimsin siz şimdi benimle dalga geçeceksiniz nereden tanıdın diye ama ben onun ağlama gülme şekillerini bilirim '' der ve Yaren bu sefer Belo ile ağlamaya başlar . Çok sevimli gözüküyorlardı . Ama daha önemli şeyler vardı mesela peşinde ki adamlar ...

        KURTULMA PLANI 

     Hemen kalkıp erkeklerle beraber giden Sıla kıyafet aldı . Nisa , Zeyno , Belo Yaren'i alıp kuaföre gittiler ve saçlarını kestirip boyattılar . Tabi bir öğrenciye yakışacak şekilde çünkü Belo'nun kardeşim demesine bakmayın aynı yaştalar . Kuaför ve kıyafet işlemi bittikten sonra gözlükçüye gittiler ve lens ile gözlük aldılar yani tam anlamıyla baştan aşağı değişime uğramıştı . Giyinip takındıktan sonra kimse onu tanıyamamıştı . 

     ADAMLARIN ÖNÜNDEN GEÇİYORLAR !!! 

   Artık dışarı çıkıp eve gideceklerdi ama adamlar oradaydılar . Fakat onlar diplerinden geçip gitmişken adamlar hiçbir şey fark etmemişlerdi . Zaten bunu istiyorlardı . Belli ki sabah kadar bekleyeceklerdi ...

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin