ARTIK GİTME ZAMANI

28 8 2
                                    

         Parti süper geçmişti , Nisa ısrar ederek gecenin çiftini evlerinde ağırlamayı çok istediklerini söylediler ve onlarda kabul etti . Güzel bir gecenin bitmesi kadar iğrenç bir şey olmadığını söyleyen Nisa abisine verdiği hediyenin abisini çok mutlu ettiğini gördükçe havalara uçuyordu . 

     Sabah enerji dolu kalkmışlardı , ve bu enerjiyi boşa çıkarmamak için hizmetçinin erkenden hazırladığı kahvaltıyı yapıp evden koşarak dışarı çıkan villa sahipleri arabalara bölünerek yola çıktılar ama biri vardı ki o en başta gidiyordu . Kim olacak Mustafa dün kendisine hediye edilmiş motorla gitmek istemişti ve tabi ki de gitmişti . (ormanlık alana geldiklerinde) Sevgililer yan yana hep beraberce koşuyorlardı . Onlardan başka hiç kimse yoktu çünkü sabah daha 6 ve bir çok kişiye göre çok fazlasıyla erkendi . 

     Mustafa motoru artık her gün süreceğine yemin etmiş gibiydi . Ama bir şey daha vardı ki abisi motorla hız yapmaya bayılırdı . 

          MOTOR ÇALINMIŞ !!!

  Koşu gününün akşamı Nisa , Mustafa ve Nuray'a çok ısrar etmiş ve onların 2 gece daha burada kalmalarına ikna etmişti . Akşam Mustafa ben sabah erken motor sürmeye çıkacağım diyerek odasına çıkar . (sabah olur) Mustafa motor süreceği için çok heyecanlıdır sanki daha önce hiç sürmemiş gibi ama hevesi kursağında kalır çünkü kahvaltıdan sonra motoru en son bıraktığı yere gidince motorun olmadığını fark eder ve bu şekilde motorunu kayıp etmiş olur . 

        Gidiyorlar  :(((

Motorunun çalınması Mustafa'yı biraz sarsmış olsa bile eski motoruna geri dönmesi onu mutlu ediyordu . Nisa buna çok üzülmüştü ama abisini tekrar mutlu görmek onu da mutlu ediyordu . Bugün eve geri gidecekleri gündü ve eşyalarını toplamaya başlamışlardı . (topladıktan sonra) '' Nuray hadi artık hazırlanman bitmedi mi '' . Mustafa kapının orada Nuray'ı beklerken arabaya eşyaları yerleştiriyordu . Ve beklediği kişi indi ''Nuray süslenmen bu kadar mı sürüyor senin ne kadar da uzun  Allah'tan kız değilim '' . Nuray '' Mustafa lütfen biraz sus '' der ve arabaya vedalaştıktan sonra binip giderler . 

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin