ARTIK YALNIZLIK BİTİYOR !!!

60 13 2
                                    

      Bora  ve Zeyno sevgili olalı 2 hafta olmuştu . Çok iyi anlaşıyorlardı , aynı zamanda Ulaş ve Sıla'da . Nisa Belo'nun ve Mert'in sevgilileri yoktu . Bu durum onlar için bazen sıkıcı olabiliyordu. Yine bir gün okula gitmek için kalktılar ve kahvaltı yapmak için masaya oturdular . Kahvaltı da :       ''bir şey söyleyeceğim '' diyerek söze Belo başlar ''18 yaşımıza girmemize 1 sene kaldı . Hepimiz bir ev de kalıyoruz bu durumdan biz memnunuz ama ailelerimiz değil yani demek istediğim durumumuz fazlasıyla iyi , 18 yaşımıza girdiğimizde hepimiz ailelerimizden 20-30 bin TL isteriz bizi kıramayacaklarını biliyoruz Mert senin istemene gerek yok zaten en ucuzundan alacağız '' der herkes  bu fikre katılır . (BU ARADA 18'LERİNE 1 SENEDEN DAHA AZ KALMIŞTIR )

          Okula girmelerine az kalmıştı yine kapı da Bora vardı . Zeyno önden koşarak gitti ve boynuna atladı . Sanki yıllardır görüşmüyorlar . Sınıfa gittiler hocaları içeri girdi . '' çocuklar bundan sonra arkadaşlarınızla bir derdiniz varsa rehberlik danışmasına gideceksiniz '' der ve dersten çıkar . Ders boşmuş ve bizim tayfa bir araya gelip bahçeye çıktılar . 

          BAHÇEDE ...

       Bahçede karşılarına bir anda Toprak çıktı  , elinde 4 buket çiçek ve 3 adet de tesbih vardı . Hepsini dağıttıktan sonra görüşürüz diyerek yanlarından ayrıldı . Belo artık Toprak'ın düzeldiğine inanıyordu ve ona karşı biraz hoşlanmaya başlamıştı . Ama bunu kimseye diyemedi çünkü eğer derse herkes ona küse bilirdi yani imkansız aşk gibi idi . Zeyno ve Bora'nın aşkı gibi Belo'da fazla süre saklayamadı . Fakat fazla süre dediğim süre de 2 hafta kadardı .                                                                   Belo nereden mi belli etti ; her ders Toprak'a bakıyor ve gülümsüyor ayrıca aynı karşılığı da alıyordu . Çünkü Toprak'da Belo'dan hoşlanıyordu . Bu kadar erken beklenmeyen aşkı hemen anlayan kızlar erkeklere dedi ve Belo'ya en uygun şekilde yani onu sıkıştırmadan söylettirdiler . Anlayışla karşılamaları karşısında utanan Belo Sıla gibi söz verdi . 

         NİSA VE MERT'E GINA GELİYOR 

    Tatilde yine sevgililer gezmeye gitmişlerdi ve bu arada Toprak'ın deneme sınavı iptal olmuştu çünkü artık herkes ona güvenebiliyordu . 3 erkek 3 kız geziyorlardı Mert ve Nisa ise evde oturuyorlardı çünkü sevgililer gezerken tek başlarına gezmek istemiyorlardı . Artık canlarına tak etmişti ...

        İKİSİNİN DE YALNIZLIĞI BİTİYOR MU ???

   Tatil bitmişti ve okul zamanı gelmişti . (yarım saat sonra)Okula gelmişlerdi . Mert artık yalnız kalmak istemediğini söyledi ve aynı şeyi Nisa'da söyledi . Sıla ve Zeyno ikisine de sevgili ayarlama işine girişmişti . Kısa zaman sonra Mert'e biri bulundu adı ise '' Şaziye '' idi . Nisa'nın sevgilisi ise ''Alper'' . Artık hepsi beraber geze bileceklerdi . Hiç kimse de ayrı gezmiyor her günlerinde beraberlerdi . 

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin