Polisler o manzara karşısında gerçekten çok fazla üzülmüşlerdi ama ne yazık ki otopsi sonuçları çıkmadan söyleyemediler . Otopsi sonuçlarını yüzü dururken neden mi istediler çünkü vahşi adamlar köpekler tarafından ısırtmış ve o şekilde atmıştı . Otopsi sonuçları çıkmıştı ki polisler köpekler tarafından öldürülmediğini öğrendi . Bunu ilk olarak erkeklere söylediler , onlar duyunca yıkıldılar ama emindiler ki kızlar daha kötü olacaktı .
BELO KALP KRİZİ GEÇİRİYOR !!!
Erkekleri bu olayın nasıl olduğuna dair sıkıştıran kızlar Nisa'nın Belo'yu götürmesini istedi gizlice o da yaptı . Nisa Belo'yu tam dışarı çıkarmışken Belo Alper'in konuşmasını duydu ve hızlıca içeri girdi nasıl denk geldiyse Alper'de tam o sırada nasıl katledildiğini anlatıyordu ve Belo bu durumu öğrendi ama keşke öğrenmese idi çünkü bunları duyunca yere yığıldı ve bir an da bütün kalp atışı durdu . Ulaş kalp atışının durduğunu fark edince hemen ambulansı aradı .
AMBULANSLA KAZA GELİYOR !!!!!
Ambulans hemen gelmişti . Geldiğinde kalp elektro cihazı ile 5-8 arası şok verdi fakat kızlar Belo'yu kaybetmişlerdi . Ambulansın bulunduğu konumun yaklaşık 2 metre sağı uçurumdu . Tam karşıya geçecekken ambulans ters şeritten gelen sarhoş şoförlü araç ambulansı uçuruma sürükledi . Kimse ne olduğunu anlayamadan içerisinde ; şoför , Belo ile birlikte 3 kız ve 5 erkek vardı . Nisa ve Zeyno önde emniyet kemerlerini takmışlardı gerisi ise arka da Belo'nun yanındaydılar . Ambulans uçurumdan tam anlamıyla feci şekilde uçmuştu . Hiç kimsenin oradan sağ çıkması %99,5'ti . Ama Allah'ın işi o araçtan Nisa ve Zeyno sağ çıkmışlardı fakat gerisi maalesef Allah'ın rahmetine kavuşmuştu . Bunu duyan ikili (Nisa ve Zeyno) tamı tamına gebermiş idiler .
ARKADAŞLAR RESİMLERİ İNTERNET ÜZERİNDEN BULUYORUM !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.