Yeni evlerine taşınalı 1 hafta bile olmamıştı ki herkes evi görmeye misafirliğe geliyordu . Ev neredeyse her gün misafirlerle dolu oluyordu . Ama doğrusu şu ki bu durumdan fazlasıyla şikayetçilerdi .
EN GÜZEL MİSAFİRLERİ :)))
Yine bir gün kahvaltı da kapının zili duyuldu . Herkes birbirine bakıyordu çünkü bugün hep birlikte havuza gireceklerdi ama giren kişi onlara mani olmadı nedense çünkü Nisa'nın en sevdiği abisi Mustafa abisi gelmişti . Girdiği an da Yaren Mustafa'ya bakakaldı . Neden mi Nisa nereye Mustafa ile gitse neredeyse bütün kızlar ona bakıyordu yani bir çok kıza göre çok yakışıklıydı fakat kızlar için bir sorun vardı ki zaten Mustafa'nın bir sevgilisi vardı .
HADİ HAVUZA HANIMLAR BEYLER !!
Kahvaltıdan sonra Nisa odasına diyerek çıktı geldiğinde üzerinde havuza girmek için giysi giyinmişti ve herkese de getirmişti . Mustafa ben sizi rahatsız etmeyim diyerek kapıya yönelecekken Alper ve Bora kollarından tutup bulundukları katta ki soyunma odasına götürüp giyinmesini söylediler . Herkes giyindikten sonra ise havuza gittiler ama dışarı çöl gibi sıcak olduğundan içeride ki havuza girdiler . Bu evde havuza giren ilk kişiler olmuşlardı . Havuz başın da Yaren ve Belo konuşmaya başlamışlardı '' Yaren bak Mustafa'nın bir sevgilisi var sakın ...'' dedi Yaren'in moreli bozulmuştu o yüzden yukarı çıkmıştı bu yüzden de havuz keyfini kaçırmıştı . (Bu arada Mustafa'nın motor aşkı çok ama çok büyüktür )
YİNE Mİ MOTOR ABİ ???
Mustafa havuzda iken bir telefon alır ve benim gitmem gerekiyor diyerek kapıya yönelir bu arada herkes havuzdan çıkmıştır . Kapı da motor sesleri duyulur ve kimse kapıdan çıkmadan Nisa kapıyı açar ve abisinin motorunu görür sinirleri tepesine çıkar ve abisine bakarak '' abi yine mi motor ya of bir gün var ya Allah korusun senin başına bir iş getirecek '' der ve abisinin o yüz ifadesini görüp tekrar konuşmaktan vazgeçer . Herkesle vedalaşan Mustafa gider . Herkes odasına çıkar ve Nisa hemen telefonuna başvurup bir tanecik kuzeni Poyraz'ı arar . Poyraz kim mi ? Mustafa abisinin en küçük kardeşi .
POYRAZ 'LA KONUŞUYOR ...
Telefon sonunda açılmıştı ve Poyraz seslendi '' alo abba nasılsın '' . ''iyiyim ablam siz nasılsınız abin geldi mi ? '' . ''abba abim gelmedi '' . '' tamam ablam ben seni öpüyorum yarın size geleceğim tama mı ? '' . '' tamam abba bende öpüyorum '' . Ve telefon kapandı .
BUGÜN SEVDİĞİM FİLM MÜZİĞİNİ KOYDUM YOKSA BÖLÜM ENERJİSİ BU DEĞİL !!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.