YAREN ÖLDÜRÜLÜYOR

27 9 9
                                    

          Poyraz geceyi çok rahat geçirmişti çünkü çok özel bir yatakta yatıyordu . Ondan sonra ki gün Poyraz havuzu gördü ve oraya girmek istediğini söyledi , Nisa onu kırabilir mi peki hayır bu arada havuza girmeleri için bir fırsat daha gelmişti . Sanki havuza girmeleri için birinin gelmesi gerekiyormuş gibiydi . Havuza girme zamanı gelmişti . Poyraz ilk öncelikle Sıla ablasıyla birlikte havuza bir atlayış yaptı çünkü geldiğinden belli Sıla'nın yanından neredeyse hiç ayrılmamıştı . Atladıktan hemen sonra Poyraz kendi başına yüzeye çıkmayı başardı ve yüzmeyi de kısa süre de öğrendi çünkü bebeklerin vücut yapısı hemen alışırdı . 

        Yaren her zaman ki gibi yine alış-verişe çıkmıştı . Bu sefer yolunda gitmeyen bir şeyler vardı çünkü birileri onu takip ediyordu . Yaren hemen tuvalete kaçtı ama bu sefer adamların elinden kaçamadı . Adamlar onun oraya girdiğini görür görmez temizlik diye aynı yere girdiler ve Yaren'i kolundan tutup dışarı çıkardı . Yaren onlara karşı gelemeyeceğini bildiği için bir şey söylemedi ve bindirdikleri arabaya gitti , Yaren nereye diye sorduğunda adamlar gidince görürsün diye cevap verdiler . 

      NEDEN ORMAN ?????

   Araba taşlı bir yola girmişti ama nerede olduklarını bilmiyordu , Yaren arabadan yine zorla indirildi . Kafasını kaldırıp baktığında ise ormanda olduklarını gördü kaçmaya çalıştı ama olamayacağını biliyordu . Adamlar onun yere çömmesini istediler ve Yaren lütfen hayır beni öldürmeyin diye yalvarmaya başladı . Adamlar '' kızım biz de emir kuluyuz zorluk çıkarma '' diyerek Yaren'in son duasını etmesini beklediler ama nafile Yaren sadece öldürmesinler diye yalvarıyordu . Adamlar artık beklemeyeceklerini söyleyerek bellerinden silahı çıkarıp yaklaşık 30 kurşunla Yaren'i öldürmüşlerdi , cesedini ise yanlarında getirdikleri çok fazlasıyla vahşi olan köpeklere yedireceklerdi. 

        BELO MERAKLANIYOR 

Yaren eve gelmediği için çok dikkat çekmişti ve bu yüzden de kızlar hemen polise gitmişlerdi . Polisler kameralardan takip ederek ormana gittiklerini tespit ettiler ve ormanda inceleme başlatıldı . 

      CESET BULUNUYOR!!!

Meraklanan kızlar da aynı şekilde polislerle beraber ormana gitmişlerdi . Kısa  sürede köpekler bir kemik bulmuşlardı , polisler ise kemiği otopsiye göndermişlerdi . Ve ne yazık ki o kemik büyük ihtimalle Yaren'indi . Polisler hepsini bir arada tutmazlar diye ileriye gittiler ve korkunç bir sonuca vardılar . Yaren'in kafasını kesip kenara fırlatmışlardı . Polisler bunu gördüklerinde şok geçirmişlerdi fakat bunu kimseye söyleyemediler .

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin