MUSTAFA'DA

30 6 7
                                    

                Zeyno ve Nisa ölümden yaklaşık 3 ay geçmiş olmasına rağmen hala alışamamışlardı . Zeyno ve Nisa her gece beraber uyuyorlardı ve ayrıca okula da gitmiyorlardı . Nisa hafta da 4 kez Mustafa abisi ve Poyraz'ı görmeye gidiyordu çünkü arkadaşlarının ölümünden sonra kuzenlerine düşkün olmaya başlamıştı . 

        Yine günlerden bir gün Nisa kuzenlerine gitmişti ama bu sefer Mustafa abisi ortanca kardeşi Cansu'yu okuldan almaya gitmişti ve bu nedenle görememişti ama akşam tekrar geleceğini söyleyerek evlerine dönmüştü . 

         MUSTAFA'NIN KAZASI 

    Mustafa kardeşini okuldan almaya gitmek için motorunu kullanmıştı ama bilmiyordu ki bu onun sonu olacaktı . Okula tam önünde park edilmiş tırı görmeyen Mustafa çok çok çok ağır bir şekilde arkadan çarpmıştı . Oradan geçen çocuklar hocalarını çağırıp ambulansı aramışlardı . Hocalar geldiğinde Mustafa'yı kanlar içinde görünce tırın sahibine çatmışlar ve polisi , jandarmayı her yeri aramışlardı . Mustafa ilk olarak devlet hastanesinde müdahele edildikten sonra Konya'ya gönderilmişti . Bunu duyan annesi fenalaşmıştı ve o da hastaneye kaldırıldı . Mustafa hastaneye geldikten yarım saat sonra bütün akrabaları hastanenin önünde toplanmışlardı . Mustafa'nın abisi askerde idi . 

        KONYA'DA 

   Konya'da Mustafa tam olarak 3 hafta hastanede kaldı ve bir kere bile gözünü açmadı çünkü çok ağır şekilde çarptığı için vücudun da bütün kemikleri kırılmış ve ayrıca en önemlisi kafatası çatlamıştı . Vücudun da 1 kemiği bile sağlam olmayan Mustafa 3 hafta sonunda Allah'ın rahmetine kavuşmuştu ve yine nasıl denk geldiyse Mustafa'nın ölüm günü onun başka bir trafik kazasında kaybettikleri abisinin doğum günüydü . Zaten doktorlar onun yaşamasının %1,5 bile olmadığını söylüyorlardı , eğer yaşarsa bile yatalak olarak yaşama devam edeceğini söylemişlerdi . Bu arada Mustafa'nın askerde ki abisine kazadan 2 hafta sonra söylemişlerdi . 

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin