EVLENİYORUZ

18 3 0
                                    

         Mustafa'nın ölümünden yaklaşık 1 yıl geçmişti , Nisa ve Zeyno fazlasıyla değişmişlerdi . Zaman onları fazlasıyla değiştirmişti . Nisa ve Zeyno birbirlerine daha fazla değer vermeye ve sahip oldukları fikirlere saygı duyuyordular . 

         Yine bir gün sabah uyandıklarında kahvaltılarını yapıp dışarı yaklaşık 12 aydır çıktıkları sevgilileri ile buluşacaklardı , buluşma yerine geldiklerin de yürümeye başladılar . '' bugün ne kadar güzel değil mi '' ''evet bence de çok güzel şey biz size bir şey diyeceğiz Ada '' . '' ne oldu önemli bir şey mi '' . ''evet biz dün size bugün demek üzere bir karar aldık ama siz de onaylarsanız eğer '' . '' tabi söyleyin hadi Zeyno '' . '' biz dün akşam otururken bir konu açıldı ve biz biliyorsunuz ki sizi çok seviyoruz , ve bu sevgi dile getirdiğiniz üzere aynı  şekilde siz de de var '' . ''demek istediğimiz biz EVLENMEK istiyoruz '' . Erkekler fazlasıyla şaşırmışlardı ama bu konu da kızlara hayır diyemediler . 

         TARİHİ AYARLIYORLAR !!!

   Nisa erkekleri kahvaltıya çağırmıştı . Bu evlenme konusunun tarihini belirleyeceklerdi . Zeyno'da normalinden fazlasıyla değişiklik vardı . Kahvaltıya geldiklerinde biraz sohbet ettiler ve Zeyno direk konuya girdi '' evet bu kadar sohbet yeter şimdi asıl konumuza geçelim tarihi ayarladık size uygun olacağını düşündük . Mayısın 12'sin de ve şu an da tarih aralığın 24' ü . 

    

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin