- kızım artık yeter sen de amma süslüymüşsün . - kız dediğin süslü olur , biz nasıl kardeşiz bi sana bak bir de bana . - Yaren her kız süslü olacak diye bir kural yok . Nisa iki kardeşin konuşmasını kesip gitmeleri gerektiğini söyleyerek ikisini de çekip götürdü . Çıktılar ama ne Belo ne de Yaren nereye gideceklerini bilmiyorlardı . (bu arada Yaren geleli 2 gün olmuştur) Gidecekleri yere Toprak kendi arabasıyla götürmek için arabasını almaya gitti .
KAVGA SONUNDA KAPIYI ÇALDI !
Mert ve Şaziye'nin arası ilk başlarda çok güzeldi ama sonrasında Şaziye'nin kıskançlığı Mert'i çıldırtıyordu . Eh sonunda da Mert iyice sinirlendi Şaziye'de daha fazla üzerine gidince Mert bu iş burada biter Şaziye der ve hiç beklenmedik bir an da ayrılık gelmiştir . Ve daha fazla uzatmak istemeyen Şaziye ben gidiyorum diyerek gitmiştir , ve bir daha karşılarına çıkmayacağına söz vermiştir .
OHA BU NE ??????
Artık gitme zamanları gelmişti , Yaren nereye gideceklerini biliyordu , çünkü Nisa ve Alper konuşurlarken ona sürpriz yapacaklarını duymuştu . Gittikleri yer Alper'in babasının 2. yazlık evleriymiş ve kullanmıyorlarmış . Bundan dolayı da Alper babasından izin alıp hoşgeldin kutlaması yapacaklardı . Eve gitmelerine az kalmıştı . Yaren heyecandan geberecekmiş gibi görünüyordu . (evin kapısında) Yaren arabadan inen ilk kişi olmuştu , evin büyüklüğü herkesi büyülemişti . Yaren '' dışı böyleyse içi nedir acaba '' diyerek sessizliği bozdu . Alper hemen gidip kapıyı açtı . Ama içeri kimseyi almadı çünkü Yaren'in gözünü bağlaması lazımdı . Bağladılar ve içeri sırasıyla girdiler , içerinin güzelliği yine herkesi büyülemişti ama Yaren kendisine sürpriz yapılacak yere getirildikten sonra gözlerini açabildi . Artık herkes Belo'ya aç aç diye bağırıyorlardı . Gözler açıldı ve Yaren'in ilk söylediği cümle de şu şekildeydi '' OHA BU NE '' . Yaren'in burayı beğendiğini her yerden anlayabilirdiniz , yüzünde ki o tatlı tebessüm kardeşini çok mutlu etmişti , o gece boyunca herkes çok eğlenmiş ve mutlu geçirmişlerdi ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.