SILA'NIN İLK AŞKI

98 16 9
                                    

               Okulun dışı fazlasıyla güzeldi ama bakalım içi ve içinde ki insanlar güzel miydi ?  İlk adımlarını atarak gitmeye başladılar . Artık okula gelmişlerdi , iç rahatlatıcı bir sezgi veriyordu . Mert ve arkadaşları buraya geldikleri için çok sevinmişlerdi ki bu sevinme uzun sürmedi çünkü yine o çocuk çıkmıştı karşılarına . Bu sefer Sıla kendini tutamayarak çocuğun üzerine yürümeye başladı ve erkek (bu arada çocuğun adı Poyraz'dı) ''kız başınla beni mi döveceksin'' dedi ve Sıla işte o an kışkırtılmış kaplan gibi ilk hareketini yaparak Poyraz'ı yere yapıştırdı . Herkes etraflarında toplanmış olanları izliyorlardı , Nisa ise kalabalığı görünce hemen olayın içine dalıp etraftakileri dağıttı . 

                     SILA İÇİN İLK AŞK GELİYOR

Sıla'nın bu hareketinden sonra Toprak tepkisiz kalmayıp Sıla ile daha sonra tekrar çok güzel bir şekilde karşılaşacağını söyleyerek gitti . Sonra sınıflarına gittiler ve yerlerine oturdular . Maalesef herkes oturmuşken Sıla tek oturan erkeğin yanına geçmek zorunda kaldı , onun adı ise Ulaş'tı . Sıla Ulaş'ın yanına oturduktan sonra sürekli gülmeye başladı çünkü Ulaş Sıla'yı güldürmekten öldürüyordu . Hatta yaklaşık 3 defa öğretmenden uyarı yediler ama aldıran kim ?

              ARTIK SILA İÇİN AŞK KAPIYI ÇALMIŞTI !!!

Sıla son günlerde pek tuhaf davranmaya başlamıştı , süsleniyor sürekli bir yerlere dalıyor . Artık şüpheyi üzerine çekmişti , kurtuluşu yoktu Sıla'nın . Yine bir okul günü kalktılar ilk kahvaltılarını yapıp hazırlanmaya başladılar , Sıla bu sefer forma yerine sıfır kol penye ve kısa şort giyinmişti . Okula geldiklerinde bir baktılar ki Ulaş'da gelmemişti . Niyeyse evden çıkarken nereye diye Sıla'ya hiç sormamıştılar . Ama bu sorunun yanıtını hemen anladılar Sıla ve Ulaş çıkmaya başlamışlardı . Ama Sıla bunu kimseye dememişti , demek ki utanıyor . Ondan sonra ki gün kalktıklarında Sıla'ya hiç soru sormadan okula sürüklediler ve Ulaş'ı da aldıktan sonra köşeye sıkıştırıp ağızlarından laf almaya çalıştılar . En sonunda pes edip gerçeği açıklayan aşıklar bir daha aralarında ne olursa olsun saklamayacaklarına dair söz verdiler ve o günlerini de bu şekilde bitirdiler .... 


      BU BÖLÜMDE SILA VE ULAŞ AĞIRLIKLI YAZDIM , SIKILDIYSANIZ ÖZÜR DİLERİM !!!!!

5 KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin