Rozdział 10

730 30 25
                                    

Leon
Szukamy Violetty od godziny a jej nigdzie nie ma. Do poszukiwań dołączyli się Francesca, Camila, Maxi, Naty, Federico i Ludmiła. Jak Viola coś sobie zrobiła, to nie daruje mu tego (Michaelowi~dop.od.aut.). Nagle wpadła mi myśl do głowy "nasza ławka w parku".
-Idziemy do parku szybko!-krzyknąłem do wszystkich.
-Po co tam Leon?-spytał German.
-Ich ławka.-odpowiedziała szybko Fran. Ja na potwierdzenie kiwnąłem głową. Pędziłem ile sił w nogach w strone parku. Tam zobaczyłem ją. Leżała na naszej ławce.
-Violetta!-krzyknąłem i podbiegłem do niej.-Halo kochanie-próbowałem ją ocucić. Wtedy otworzyła oczy.
-Przepraszam.-wyszeptała i znów zamknęła swoje oczy.
-Violetta obudź się!-krzyczałem. W oddali zobaczyłem naszych przyjaciół.
-Tutaj!-krzyknąłem w ich stronę.
-Jezu Violetta.-powiedział German.
-Dzwonie po karetkę.-oznajmiła Fran.
Czekaliśmy cholerne 15 minut. Błagam, żeby z Violettą było wszystko wporządku. Jedziemy teraz do szpitala za karetką.
-Dopilnuje, żeby ten Michael zgnił w więzieniu.-powiedział German.
-Z chęcią pomogę German.-oznajmiłem.
-Tak bardzo się o nią boję.-rzekła Fran.
-Jak my wszyscy.-dodała Cami.
Gdy tylko dojechaliśmy pod szpital, szybko do niego wbiegłem. Podszedłem do recepcji.
-Dzień dobry. Gdzie leży Violetta Castillo?-spytałem pani stojącej za "ladą'.
-A pan jest...?
-Chłopakiem.-odpowiedziałem szybko.
-Niestety informacji udzielamy tylko rodzinie.-Standard.
-Jestem ojcem.-za mną pojawił się German.
-Sala 214 na 2 piętrze.-oznajmiła. Jak najszybciej tam pobiegliśmy. German dostrzegł lekarza.
-Panie doktorze co z moją córką?-zapytał.
-Pańska córka....
~~~~~~~~~~~~~~~
Witamy polsat XD. I z taką zagadką zostawie was do czwartku 💞.
CZY TYLKO JA KOCHAM PIOSENKĘ Z MEDII? 💞💞💞
Niedługo na moim profilu pojawi się niespodzianka, więc wyczekujcie 😏.
A no tak!

Dziękuje bardzo 💕💪

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dziękuje bardzo 💕💪.
Bajo! Do następnego! ❤
Mrs_Blanco27 ❤

Zaginiona~Leonetta ❤  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz