🔸26🔸

6.7K 671 199
                                    

jak zaczęłam utrudniać, tak rozpoznanie chłopaków stało się niemożliwe hahaha lepiej już nic nie będę ruszać XD

///

The gayBoy

Czwarty od lewej, którego konto wręcz topiło się w ciemnej czerwieni.

Na pięknie komponującym się z krwistym kolorem, czarnym prostokątcie widniał tajemniczy napis: "złodziej krzyku".

- Fajna nazwa. - Taehyung uśmiechnął się niczym stary lis, wpychając do ust wielki kawałek pomarańczy.

I mimo że zachęciła go nazwa, zdjęcie było totalnie rozczarowywujące, niczym zbyt kwaśna pomarańcz. Było widać na nim jedynie odchyloną do tyłu głowę, na głęboko czerwonej aksamitnej poduszce i roztrzepane czarne włosy, jakby fotograf z fetyszem na męskie szyje leżał chłopakowi między nogami. Zdjęcie było zrobione od obojczyków, więc ku niezadowoleniu Taehyunga, nie dało się zobaczyć jego postury, choć sądząc po szczupłych ramionach był drobny.

Oczywiście pojawiła się też maska.

Leżała nad jego głową na krańcu czerwonej poduszki. Zwykła, nudna, czarna maska, zakrywająca całą twarz. Miała może jeden wzór ze złotej nici. W tle błyskały rozmazane płomienie, prawdopodobnie duże świece.

Taehyung mlasnął. Nie był usatysfakcjonowany jego konceptem - pokazywał za mało i zbyt nudno. Jednak mimo wszystko jego zdjęcie nie raniło mu oczu i jak tak na niego patrzył, to przynajmniej nie miał ochoty uciekać (i niechętnie musiał przyznać, że istnieją piękniejsi od niego geje).

Po chwili leniwego myślenia doszedł do wniosku, że każdy z nich był na swój sposób interesujący, więc dobrze sobie poradzili przy tworzeniu i organizacji strony (pomijając barbarzyńsko nieżyciowy regulamin).

Ale prawie wypadły mu oczy z orbit, gdy przełączył się na ostatniego z gBoyów.

Przesadzili, pomyślał, uchylając usta.

a/n:

przeczuwam, że ostatniego gboya też dzisiaj wstawię, bo jestem właśnie na chrzcinach i oprócz remiksowanego disco w tle, nie dzieje się absolutnie nic ciekawego

The gBoy || taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz