Prije je voljela. Voljela je svim svojim srcem samo njega. Bili su sretni skupa,vjerovala je u njegove riječi 'volim te' ili nešto poput 'uvijek ću te čuvati',ali sve je bila jedna velika laž. Ogromna laž koju ona nikada neće oprostiti,ne njemu,već sebi. Sebi neće oprostiti jer je bila tako naivna,tako naivna da vjerovala u ljubav.
Obećala si je da se to neće nikada više ponoviti.
Odtada se promijenila. Počela je pušiti,drogirati se,piti,raditi sve što šteti samo njoj. Mrzila je sebe,mrzila je svoje tijelo i sve što je bilo njezino. Uništavala je svoje tijelo rezanjem..sve što je štetilo njoj,ona je to radila..
U njezinoj mračnoj sobi,s crnim zidovima,s crnim plafonom i posterima izlijepljenim sa svih strana,ipak je ispod jastuka držala svoj dnevnik. Vodila je dnevnik kao jedna obična tinejdžerica,iako su je se svi plašili i to nije mogla biti.
Njezine roditelje nije bilo briga što se uništava,oni su vodili jedan normalan život,a Megan su govorili da se ugleda na svoju uspješnu sestru Sarah. Megan je mrzila kada su je uspoređivali s njom,jednostavno je to prezirala!
I muškarci su je se bojali! Bila je neustrašiva,poput nekog lava. Jedino ju je razumjela njezina prijateljica Darla koja je također u užasnom stanju zbog obiteljskih problema jer se ona oduvijek opirala ljubavi,tako da nema istih problema kao Megan.
"Nobody's perfect."
Dakle ovo je uvod,nadam se da vam se barem malo sviđa,priča će biti mnogo zanimljivija i nadam se da ćete čitati. Nastavci će biti kada stignem,uglavnom redovno :)
Hvala svima :) xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung