Poglavlje 26; All about us

1.4K 79 4
                                    

Budim se i osjećam veliku bol u vratu. Kvragu, skroz nakrivo sam spavala. Lijeno trljam oči i pokušavam se podići s kreveta ali mi to teška ruka preko mog trbuha ne dopušta. To mi izmamljuje maleni osmijeh na lice, jer imam priliku imati kraj sebe divnog muškarca, iako ga ni ne poznam dovoljno. To me je pomalo zabrinulo, tako da sam se ustala i sva izbezumljena ušla u kupaonicu. Gledam se u ogledalo i shvaćam kako izgledam užasno. Skidam odjeću sa sebe i ostajem samo u donjem rublju. Otkopčavam grudnjak koji klizi niz moje tijelo, a gaćice spuštam prema dole te i one jednostavno klize niz moje noge. Palim vrelu vodu i ulazim pod tuš dok mi se voda slijeva niz moje cijelo blijedno tijelo.  Osjećam se ugodno, ali osjećaj od maloprije se vraća.

Izlazim iz kupaonice u istoj odjeći kao i jučer. Vidim Harryja kako još spava, pa ga ni ne želim buditi. Tiho odlazim u dnevni boravak i izlazim iz kuće. Sliazim niza stube i krećem se prema obližnjoj pekari, a zatim i prema Vickyinom stanu. Ulazim u pekaru i dobivam pogled prodavačice koja me gleda s nekim pogledom punim mržnje samo zato jer sam ušla unutra. Uzimam jedan slanac koji mi ona bahato stavlja na pult, a zatim joj dajem novac i izlazim iz pekare. Sunce je i danas nemilosrdno upereno u moje lice tako da stavljam svoje sunčane naočale koje sam jučer kupila. Uzimam taxi i dajem adresu Vickyinog stana.

" Odkud ti ovdje? " Vicky veselo zatvara vrata čim sam ušla u kuću. Skidam lagani džemper sa sebe i ulazim u kuhinju. " Hoćeš šta popiti?  " 

" Može vrući kakao, ako nije problem " Upitam ju a ona i dalje sva iznenađena jer sam ju posjetila, kima glavom i dohvaća smeđu šalicu iz jedne ladice.

" Meg, što je bilo " Osjetim veliku količinu zabrinutosti u njenom glasu. Ona će me uvijek shvatiti, kao i sada. Shvatila je da me nešto tišti. " Ti i Harry ste se ponovno posvađali? " Razočarano me upita a ja odmahujem glavom. Taman kad sam htjela nešto reći, začulo se pištanje koje je prouzrokovala mikrovalna. Vicky se podiže uz pomoć stola koji je njen oslonac, a zatim vadi vruću šalicu iz mikrovalne te stavlja podmetač prvo, a zatim stavlja šalicu na njega ispred mene.

" Pa, malo sam razmišljala.. ja Harryja gotovo i ne poznajem.." Nesigurno govorim dok me  Vicky pozorno sluša. Zagriza svoju donju usnicu par trenutaka me gledajući, a onda uzima zraka jer pretpostavljam da će sada nešto govoriti.

" Voliš li ga? " Upita. Izbezumljeno je gledam, a onda se pravim da nisam čula i mrštim se. " Voliš li ga? " Vicky malo glasnije pita. Ne mogu joj lagati. Zagrizam donju usnicu skrivajući smješak koji se pojavljuje na mom licu. Vicky ga primjećuje a zatim brzinom munje ustaje sa stolice i počinje skakati i tiho vrištati u sebi. Smijem se jer stvarno ne znam zašto sam se obratila njoj. Nakon što se sabrala ponovno sjeda za stolicu i nestrpljivo lupka noktima o stol sa uzbuđenim pogledom. " I?? " Kao da je pukla odjednom.

" Šta 'i' ? Nisam mu priznala, a ni neću "  Beljim se Vicky koja ima trenutno razočarani pogled na licu.

" Pokušaj razgovarati s njim danas, reci da ti nešto kaže o sebi, ili tako nešto. Znam da je bio u prošlosti užasna osoba i da bi ga trebala mrziti, ali promijenio se dosta, a i želim vidjeti Hegan skupa. " Vicky se ne prestaje smješiti.

" Hegan? Stvarno? Jadnije ne možeš? " Prevrće očima kad joj to govorim, a zatim nastavljamo uz neke druge teme kao na primjer kako je naučila raditi ovaj prelijepi vrući kakao, kako joj život, i uglavnom smo se tako zabavljale, pričajući. Dosta puta sam joj se izvinila to što gotovo i ne provodim vrijeme ovdje kod nje a ovdje praktički živim. Odjenom Vicky se naglo uozbiljila.

" Megan, moram ti nešto reći "  Pomalo nesigurno govorim a ja se fizički i psihički pripremam za njezine sljedeće riječi koje slutim da neće biti dobre. " ..prebačena sam na drugi fakultet.." Kamen mi pada sa srca na njezine riječi. Pa što je tu loše da se prebacuje na drugi fakultet u Londonu, mislim i dalje će živjeti ovdje. "..koji je u Americi..u Bostonu " Spušta svoj pogled a meni se taj kamen ponovno pojavljuje ali ovaj put ne pada. U Americi? ".. ja odlazim u ponedjeljak.. " Govori mi jer shvaća da ja nemam što reći. Ne želim da ode, ali ona zaslužuje sve najbolje. Ništa drugo ne mogu nego joj pružiti podršku. Par suza mi skliznu niz obraze a ja ih brišem i obilazim cijeli stol te grlim Vicky. Ona se par trenutaka smije a onda to prelazi u plakanje. 

" Falit ćeš mi nemaš pojma koliko " Govorim joj sva uplakana dok joj je majica već mokra od mojih suza. " I ti meni " Ona mrmlja a ja se smijem i izvlačim se iz njenog zagrljaja te joj brišem suze s njenog predivnog lica. " Ne brini, ja ću se snaći. Živjet ću od Harryja, samo se nemoj brinuti. Idi i zgrabi tu priliku, jer zaslužuješ sve najbolje.  " Pokušavam je ohrabriti, ali ona se smije dok plače. Ponovno joj brišem suze a ona me uvlači i još jedan od njenih brojnih zagrljaja. 

" Vidjet ćemo se mi još u nedjelju, prije nego krenem " Govori mi, te briše suze a zatim sjedamo u dnevni boravak i ponovno palimo film 'The fault in our stars' kao i prošli put. Želim provesti najljepše trenutke s Vicky dok je tu.

--

Polako se vraćam kući i razmišljam o tome kako da kažem Harryju da ga ni ne poznam dovoljno. Nemam pojma stvarno kako ću to izvesti. Vicky mi je rekla da Harry baš i ne voli pričati o svojoj prošlosti što sam znatno primjetila. Dosta mi je lagao, a ja ga ponovno volim. Glupa sam , jako. Stvarno ne mogu naći muškarca koji mi neće lagati, koji će biti jednostavno savršen za mene. Prolazim rukom kroz kosu i stojim na pješačkom čekajući da mi auto stane tako da mogu prijeći cestu. Plavi auto se zaustavlja a ja prilazim preko ceste i ulazim u Harryjevu ulicu. Njegova zgrada je naljepša u kvartu tako da je mogu odmah primjetiti. Ulazim u njegovu zgradu i penjem se uza stube te stojim ispred vrata i bez razmišljanja ih otvaram.

" Pa dobro gdje si ti !? " Odjednom čujem promukli glas koji dopire iz kuhinje i odjekuje njegovim cijelim stanom. Ulazim u kuhinju i odlažem namirnice koje sam kupila maloprije.

" Harry išla sam do prodavaonice i do Vicky. " Govorim mu.

" Da više nikada nisi tako otišla " Odlažem namirnice u hladnjak i osjetim Harryjeve ruke oko mog struka. Izmamljuje mi osmijeh na lice, te se okrećem i prislanjam usne na njegove.  On se zadovoljno smješka i prislanja me na hladnjka koji se pritom zatvara. 

" Harry, moramo..r-razgovarati " Jedva uspijevam reći između poljupaca, a on se mršti te još jednom prislanja usne na moje a zatim me hvata za ruku i odvodi u dnevni boravak gdje sjedam u njegovo krilo. Par trenutaka me gleda a ja ne znam od kud da započnem.

" Harry.. mi se gotovo i ne poznajemo " Riječi idu iz mene. On me par trenutaka gleda s osmijehom koji uskoro nestaje i pretvara se u ozbiljnu facu. " Ja želim znati više o tebi, slobodno me pitaj ako te šta zanima o meni.." Tim riječima ga donekle pokušavam utješiti, ali i sama znam da ne ide to tako.

" Ja ne volim o prošlosti " Odjednom progovara sa zamišljenim izrazom lica.

" Harry, misliš da ja volim? Prošlost mi je slaba točka i mrzim o njoj, ali tebi ću reći ako te što zanima " 

" Dobro..gdje su ti roditelji ? " Ovo je pitanje koje baš i nisam očekivala.

" Moji roditelji žive u Londonu, ali ih nije baš briga za mene. Nikada nisu bili na mojoj strani, a niti neće. Nije me ni briga za njih, iskreno "  Govorim mu a on pozorno sluša. 

" Imaš li braće, sestara? " 

Imam sestru. Ona živi s roditeljima, ali prije smo bile u savršenim odnosima, a sad ju ja prezirem. Mislim, prije sam ju prezirala, sad sam se ponovno donekle promijenila, tako da ne znam na čemu smo.  Mrzim kad me roditelji uspoređuju s njom, ona je njihovo savršenstvo, a ja sam njihova sramota. Htjela bi ju nazvati i popričati s njom ali.."

" Nazovi ju. " Harry odlučno govori a ja se mrštim šta on primjećuje. " Nazovi ju " Ponavlja, a ja ne znam šta da napravim. Pokušavam nekako skrenuti sa teme.

" Imaš li ti braće ili sestara? " Moje skretanje s teme, bravo Meg.

" Pa imam sestru, i kao što znaš brata, kojeg uopće i ne smatram bratom " 

" Što je učinio? " Pitam i ne dobivam odgovor. Lagano ga gurkam po ramenu na šta on okreće svoj zamišljeni pogled prema meni

" Spavao je sa djevojkom koju sam najviše volio. Mislio sam da mi je prokleto vjerna, ali ona..ona je spavala sa mojim bratom " Osjećam i razočaranost i bijes u njegovom glasu. Kimam glavom.

Vrijeme je brzo prolazilo. Nemam pojma stvarno koliko je prošlo odkad sjedim na ovom svom toplom i udobnom naslonjaču zvanom Harry. On leži na kauču , a ja preko cijele dužine njegova tijela. Oboje gledamo u plafon. Njegove ruke se nalaze na mom trbuhu isprepletene sa mojima. Dosta sam saznala o njemu, možda mi je nekada čak dao i previše informacija, ali unatoč ružnoj prošlošću, Harry je također prešao preko nje, kao i ja. 

--
Evo nastavka. Nemam pojma što da vam ovdje napišem xd
Sljedeći će biti sutra/prekosutra, ali najvjerovatnije sutra jer nekako mi se povratila inspiracija xd Još 4 nastavka, whoa. Kao da sam jučer pisala uvod.  Nikad nisam mislila da ću sveukupno doživjeti taj 1000 broj čitatelja <3 , ali moram vam priznati da jedva čekam napisati zadnju rečenicu ove priče, stvarno joj se radujem. ( ne želim da priča završi mislim shvaćate me valjda xd )

Hvala vam i volim vas xx

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now