Poglavlje 25; Meet with Darla

1.6K 90 2
                                    

Ipak sam uspjela Harryja odgovoriti od toga da me vozi do Mikeovog kafića. Željela sam malo prošetati, sabrati se i razbistriti svoje misli prije nego dođem do Darle. Londonske ulice su bile prepune ljudi. Gledam na sat i vidim da je prošlo gotovo dvadeset minuta. Imam još desetak minuta do Mikeovog kafića a ja nisam ni prišla polovicu puta. Sunčane zrake su uperene točno meni u lice, pa usput stajem u jednu prodavaonicu te kupujem okrugle naočale s crnim staklima. Izlazim iz dućana te odmah stavljam sunčane naočale te se upućujem brzim koracima prema Mikeovom kafiću.

Napokon dolazim u ulicu gdje je kafić te stojim pred njim te se čudim koliko se promijenio u ovih šest mjeseci. Bill je još uvijek vlasnik s obzirom da piše velikim ukrašenim plavim slovima 'Bill's place' poviše vrata. Guram vrata i susrećem se sa sasvim novim mjestom. Bill's place prije šest mjeseci je bila prašnjava rupa, ali ljudi su uvijek dolazili, pogotovo oni 'klošari' kad sam ja pjevala. Bill's place sada izgleda bolje i čišće, ali tu su uvijek isti ljudi. Odjednom ugledam smeđu uvijenu kosu kako me ozbiljno promatra s jednih od stolova. Njena usta stoje samo malo otvorena dok stavlja cigaretu u usta i ispušta dim. Tiho se iskašljavam i pripremam se za ovu glupost na koju nisam trebala doći. Sjedam nasuprot nje i čekam da ona prva progovori. Njena usta se formiraju kao da želi nešto reći ali u posljednjem trenutku dolazi konobar te podižem pogled i susrećem se sa nijansom zelenih i plavih očiju u jednom.

" Hej cure, šta će te naručiti " Mike veselo govori a ja mu se krivo smješkam dok Darla ostaje hladna. Ja ipak naručujem jedno pivo jer ga nisam dugo pila, dok Darla naručuje jednu čašu viskija što mene ostavlja pomalo začuđenom. Mike zapisuje to na svoj papirić te nas ostavlja. Ponovno čekam da Darla prva progovori.

" Prošlo je dugo vremena..  " Počinje govoriti, a ja prevrćem očima i podižem se sa stolice. Ne planiram ovo slušati. " Stani ! " Odjednom viče a ja se okrećem i gledam kako pomalo uznemireno stoji na nogama. Mrzovoljno sjedam ponovno na stolicu. " Prijeći ću odmah na stvar.. " Tiho uzdahuje a meni malo fali da uzmem stolicu i pogodim ju s njom. Mrzim ju. " Znam kako bi mi se ti trebala izviniti, ali.. " Na rubu sam. E ovaj put ustajem i bijesno se krećem prema vratima ali mislim da me pretekla jer sam osjetila kako me hvata za lakat. " Dobro, neću više " Pomalo ljutito govori dok su nam glave razmaknute par centimetara i samo čekam kad ću joj sagrebati facu svojim noktima. Odlazi i sjeda na svoje staro mjesto a ja ponovno sjedim nasuprot nje. Kunem se da me ništa neće spriječiti ako još nešto kaže protiv moje volje. " Uglavnom, čula sam se s određenom osobom kojoj sam dužna..i rekla je da ju moram dovesti ovdje " Polako se mrštim kad govori to 'određenu osobu' te vidim kako maše rukom toj osobi da dođe. Okrećem se i susrećem se sa zadovoljim smješkom na licu Calvina. Spuštam svoj pogled i pokušavam ne zajecati od muke. Podižem se sa stolice i planiram otići odavde, ali zabijam se u čvrsto muško tijelo. On me poguruje nazad na svoju stolicu te sjeda kraj Darle. Kučka jedna.. 

" Megan, želim reći da mi je žao.. " Odjednom Calvin progovara a ja prasnem u smijeh od muke. Da li je ovo sarkazam? Dakako.

" Žao? Žao?! Pobogu vratiš se nakon gotovo dvije godine, nakon dvije jebene godine nakon što si mi ono učinio! Zagorčao si mi život gade jedan, ne želim te više vidjeti ! " Već sam na putu prema vani, ali onda se sjetim da će me vjerovatno pratiti pa skrećem u toalet i zaključavam ga. Prozor je premal kvragu. Što ću sada? Čujem kucanje na vratima koje me podsjeća na lupanje. Ne mogu zauvijek ovdje ostati. Vadim mobilni i ukucavam Harryjev broj dok nervozno gledam prema vratima.

" Harry? " Uspaničeno govorim čim podiže slušalicu.

" Megan, šta je bilo? " 

" Harry dođu po mene u Bill's place, molim te " Mislim da ću puknuti.

" Dolazim, što je bilo?! " Osjetim kako hoda.

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now