HARRY'S P.O.V.
" Niall molim te ! " Ava je vikala. Stajala je pred Niallom doslovno na koljenima moleći ga da me pusti i da me ne ubije. Meni je iskreno bilo sasvim svejedno. Sada kad je Megan na sigurnom i ja sam siguran. Niall hladnokrvo gleda prema meni. Osjećam osušenu krvi na svojoj usnici i poviše usnice od krvi iz nosa koja se slijevala.
" Dobro, samo ušuti je*emu! " Niall se proderao a Ava je dotrčala do mene i snažno me zagrlila kad su me čuvari pustili. Povukla me za ruku te me odvela u sobu. Sjeli smo na krevet. Par trenutaka me zabrinuto gledala a onda se podigla i uzela alkohol i stavila ga na suhu krpu. Prislonila je krpu uz moje rame a ja sam ispsovao sve po redu jer je zapeklo. Pažljivo je stavljala krpu i po čelu, a ja nisam uopće siguran kako sam dobio ranu na čelu. Odjednom je par trenutaka gledala u moje oči kao i ja u njene. Njezine plave oči su sjajile. Prislonila je usne na moje dok mi je i dalje krpa bila prislonjena uz čelo. Ava se pribila uz mene te je ispustila krpu. Povukao sam ju prema sebi tako da smo se našli na sredini kreveta. Stajala je na meni te je sklonila svoju kosu na lijevu stranu i nastavila me ljubiti. Lagano sam joj otkopčavao dugme po dugme na košulji dok je ona samo moju rastrgala. Uskoro je stajala u grudnjaku ispred mene a ja sam ju par trenutaka gledao a onda je ona počela svlačiti moje hlače. Prislonio sam svoje usne uz njen vrat na što je ona ispustila malen uzdah a ja sam joj počeo sisati kožu.
" Harry.. " Prodahtala je. Previjala se od užitka.
" Oh Megan ..." Na trenutak sam odvojio svoje usne od vrata kako bi prodahtao njeno ime u njen vrat i kako bi osjetila toplinu. Odjednom Ava se prestaje pomijerati i diže se s mene.
" Megan!? " Dere se. Zbunjeno ju promatram a ona prevrće očima " Ja sam Ava! " Vrisnula je. Ispustila je iznerviran uzdah.
" Dušo smiri se, dogodi se.. " Nesigurno sam rekao te se počešao po glavi. Bravo Harry, mogao si još gluplje smisliti. Nisam siguran zašto sam rekao Megan. Htio sam reći Ava..ali ne znam kako se ovo dogodilo.
" Ta ku*va ti se uvukla u gaće pa si me odma zamijenio, ugh! " Ava ispušta svako malo iznervirane zvukove a ja na trenutak prestajem s disanjem i onda krećem s još težim disanjem.
" Megan nije ku*va i da to više nikad nisi ponovila ! " Izderao sam se na nju i bijesno izašao iz sobe. Moram pobjeći odavde. Sjetio sam se svog plana koji sam pričao Vicky i Megan. Stao sam ispred Vickyine sobe i onda sam se sjetio uputa. Trčao sam hodnicima izbjegavajući da sretnem iti jednog čuvara. Gurnuo sam bijela vrata i našao se na parkiralištu, no čuvari su me skužili. Počeo sam trčati i brzinom sam ušao u kombij. Upalio sam ga i krenuo što brže. Osjetio sam metke kako se odbijaju u kombi te sam se sagnuo kako bi dohvatio svoj pištolj. Lijevom rukom sam pucao kroz prozor a desnom sam upravljao volanom. Napokon sam izašao s parkirališta i krenuo sam što brže voziti ali sam se također svako malo okretao kako bi vidio da li me itko prati. Ovo je bilo lako izvedivo. Promatrao sam svoju krvavu ruku.
" Je*emu ! " Zarežao sam. Metak me okrznuo. Otvorio sam pretinac od kombija i srećom tu je bila moja marama koju nosim u kosi. Zubima sam je držao i pokušavao sam si zamotati ruku dok sam desnom upravljao volanom. Čim sam to završio uzeo sam svoj mobilni.
" Zayn gdje je ona?! " Rekao sam čim se Zayn javio. " Da li je dobro?! " Rekao sam prije nego je on uspio što reći.
" Ovdje je s nama, ali primila je..ovaj..pogodak u ruku.." Zayn je nesigurno rekao. " Trenutno je bez svijesti " Još jednom je rekao a ja sam u nevjerici odmahivao glavom.
" Gdje ste?! " Viknuo sam na Zayna dok sam se suzdržavao da se ne vratim i pobijem sve one čuvare.
" Haz stari mi smo u Londonu na našem starom mjestu " Zayn je promuklo rekao a ja sam prekinuo poziv. Dao sam gas kako bi što prije došao u London iz ove proklete Irske. Zašto sam bio takav kreten? Znao sam da Megan nije obična cura i to mi se na neki način sviđalo. Istina, iz prve mi se činila kao dobra u krevetu, ali nakon toliko sati provedenih s njom, u njoj ima nešto što nisam mogao otkriti, ali odala mi se one večeri kad smo spavali skupa. Na samu tu pomisao nekako sam si izmamio osmijeh na lice. Večer je bila čarobna i nikad je nisam trebao ispustiti iz onog zagrljaja. Ne znam ništa o njenoj prošlosti, ali znam da ju je netko povrijedio. Ne znam što mi se događa! Ta cura.. ušla je u moju glavu i nikako ne može izaći. A i na neki način ne želim da izađe.
" Megan.. " Formiram riječ iz svojih usta dok mi se usne izvijaju u još veći smiješak nego maloprije, ali onda se sjetim da je primila pogodak radi mene i dajem gas više nego maloprije kako bi što prije došao do te djevojke i rekao joj da će biti sve u redu i da joj se moram izviniti, ma makar bilo potrebno moljeti je na koljenima. Koji ku*ac mi se događa?
--
Žao mi je ako je nastavak dosadan, ali pišem samo radi vas. Ne osjećam se baš najbolje ovih dana. Proći će to za koji dan sigurna sam. Hvala svima koji čitaju i koji shippaju #Hegan i koji komentiraju jer nemate pojma koliko mi vaši komentari znače i koliko mi izmame osmijeh na lice i koliko mi zapravo poprave dan koji je inače pretrpan. Samo sam htjela reći da radim na novoj priči i planiram nešto kad ovu završim. Ne brinite, bit će još nastavaka, dosta.. :D
Nastavak će ili sutra ili prekosutra. Volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung