" Calvine ! " Harry ga veselo pozdravlja i upućuje mu onaj jedan muški zagrljaj, dok ja samo sjedim u stolici i čekam kad ću propasti u zemlju jer mi je to trenutno jedina želja. Gledam tog gada. Promijenio se, ima bradu čak. Dok su on i Harry u tom muškom zagrljaju, Calvin me promatra preko oka i smješi se. Nalet bjesnoće se pojavljuje u mom tijelu i poželim ga sada izudarati i izmasakrirati ga jer je to jedino i zaslužio.
" Megan, ovo je Calvin, Calvin ovo je Megan, moja djevojka " Calvinu se oči polako šire na ovo 'moja djevojka' ali pokušava to prikriti. Pruža mi ruku a ja ga s gađenjem gledam i dalje nastavljam samo sjediti. Harry također sjeda kraj mene i malo me nogom gurka, ali ja zanemarujem. Pogled mi je usmejern na ovog tu gada kojeg planiram ubiti. Harry ispitiva Calvina kako život, da li je našao neku curu, ali ja ništa. Samo ga promatram, u glavi smišljam plan kako ću ga odvesti na neko pusto mjesto, kidati mu prst po prst i onda dopustiti da ga životinje pojedu i onda ga spaliti. Da od njega ostane samo pepeo kojeg će odnijeti vjetar.
" Pa, uhm, Megan, kako u životu? " Odjednom Calvin pita a ja ga i dalje gledam s mržnjom.
" Inače prije je bilo grozno.. " Govorim a njemu se na licu pojavljuje smješak koji zaustavlja s grickanjem donje usnice. "...ali prošlost je prošlost, sada mi život ne može biti bolji. Imam divnog dečka i divnu prijateljicu " Smješkam se dok u kutku oka vidim Harryjevu iznenađenu facu jer sam rekla ono 'divnog dečka'. Calvin se pokušava nekako suzdržati te se previja i usta formira u jedan smješak.
Napokon se rastajemo od Calvina kojeg sam cijelo vrijeme promatrala s gađenjem, mržnjom i ostalim gadnim stvarima. Tako je odvratan. Harry i ja ulazimo u auto.
" Čemu onakva bezobraznost " Harry me grubo pita paleći auto. Ljut je na mene jer sam bila totalno bahata prema Calvinu iako to nije dovoljno za razliku od onoga što je on meni napravio. Ali Harryju ne smijem reći, ni pod koju cijenu.
" Samo..ne sviđa mi se " Laganje dominira. Harry prevrće očima i uskoro izlazimo na glavnu cestu. Otvaram prozor tako da dobivam priliku malo osvježiti lice svježim zrakom i vjetrom. Calvinovo lice mi je cijelo vrijeme u glavi i jednostavno ne mogu izbiti tu gadljivu facu iz glave.
--
Ulazimo u stan i ja odmah ulijećem u sobu te zabijam glavu u jastuk. Čujem teške korake iz dnevnog boravka kako se približavaju. Harry zatvara vrata od sobe, a ja zbunjeno podižem glavu iz jastuka. Gledam ga kako skida majicu i hlače a zatim prilazi krevetu. Krevet škripi pod njegovom težinom, te osjetim teške ruke kako se prebacuju preko mene. Okrećem se i susrećem se sa zelenim očima koje me promatraju. Krivo se smješkam a on mi se još više primiče i stavlja svoju ruku meni u kosu i blago je gladi. Zatvaram oči i prepuštam se emocijama koje su me preplavile. Harryjeve usne se nježno otiskuju na mom čelu, a zatim ide po cijelom licu i zastaje na usnama koje gricka a onda mi pruža jedan strastven poljubac. Otvaram usta kako bi njegov jezik ušao koji uvijek dominira. Harry se odjednom podiže ne prekidajući poljubac, a zatim ga ja pratim. Podiže moju majicu i uhvaća me oko struka dok ja obmotavam noge oko njegovog tijela. Vodi nas u kupaonicu. Skida mi hlače i donje rublje, kao i ja njemu bokserice. Pali hladnu vodu koja s vremenom postaje topla te me okreće i sapuna leđa. Zatvaram oči i prepuštam se užitku dok me te nježne ruke dodiruju po tijelu. Harry sklanja moju kosu i ljubi me po vratu, a onda se okrećem i dlanove prislanjam o njegove obraze te ga ljubim. Gotovo ostajem bez zraka ali nikada se ne želim odvojiti od ovog poljupca. Njegove ruke putuju po mojim leđima te se zaustavljaju par trenutaka poviše moje stražnjice. Osjetim vragolasti osmijeh na njegovim usnama, dok mu se ruke spuštaju točno do moje stražnjice te je blago stiskaju a ja odjednom proizvodim jedan izdah na što se Harry zadovoljno smješka. Stavljam ruke u njegovu kosu, dok se njišemo zagrljeni u kadi iako nema glazbe. Jednom rukom prolazim preko njegovog isklesanog torza koje ukrašavaju prekrasne tetovaže, dok on zadovoljno uzdiše. Rukom prelazi preko mog intimnog dijela što me čini da tiho zajecam. Uživam u Harryjevim dodirima i njegovim poljupcima. Opuštaju me jako.
Nakon tuširanja, Harry mi je dao svoju košulju koja je toliko mirisala na njega da ju poželim mirisati cijeli život. Ležim na krevetu u ljubičastim gaćicama i Harryjevoj košulji. Uskoro krevet škripi jer se kovrđavi dečko sasvim približava meni i ljubi me na sekundu. Smješkam se, te osjetim kako mi mobitel vibrira. Ulazim u poruku.
From: Darla
'Megan, moramo se naći. Budi u Mike-ovom kafiću za 30 minuta, molim te. -D'
Par trentutaka gledam poruku da budem uvjerena da li je to poslala neka Darla koju uopće ne poznajem ili je to poslala ona kuja? Harry također čita poruku te razmjenjujemo zbunjene poglede. Ipak, odlučujem se ići jer moram vidjeti što me treba. Tiho uzdahujem i ponovno ulazim u kupaonicu te perem zube i sređivam se za ovaj glupi 'sastanak' s Darlom.
--
Evo ovako, samo da kažem da će priča imati ipak oko 30 nastavaka. Možda mislite kako je to premalo, ali zapravo je to sasvim dovoljno za ovu priču. Sljedeće nastavke ću pokušati načiniti što dužim i zanimljivijim. Sve će se polako riješiti. :) Ovako, Calvina zamišljam kao Calvina Harrisa, nemam pojma zašto tog pjevača xd ali eto, onako smislila sam ime 'Calvin' i odmah mi je u glavu došao Calvin Harris. U likovima mi nešto neće objavi , pa eto samo da znate. Voljela bi da više komentirate moju priču jer nemate pojma koliko mi to znači, još mi dajete dodatnu motivaciju za pisanje <3
Sljedeći nastavak sutra/prekosutra :)
Volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung