Prije nego počnete čitati, preporučujem vam priču od:
LoveNarryxxx - 'Alive'
--
" Rasturit ćeš ! " Mike mi je govorio dok sam nervozno sjedila iza pozornice grickajući svoje nevjerovatno sitne nokte. Nisam sigurna u sebe, ali trebala bi biti. Mike me toliko puta ohrabrio, ali ja bi se iznova i iznova gubila u svojim mislima. Mislim da ću zabrljati, da ću pomiješati riječi koje sam pak učila cijelo jutro, jer nisam imala puno vremena. Čim sam čula svoje ime, to jest Mike ga je čuo, trgnula sam se iz svojih misli te se ustala. Moram imati vjere u sebe!
Mike mi se ohrabrujuće nasmiješio, a ja sam mu uzvratila osmijeh te uzela gitaru i izašla na pozornicu. Ljudi su se počeli došaptavati, a ja sam dala bendu znak da krene. Dugokosi bubnjar je započeo uvod a ja sam krenula pjevati.
" Back door bitches begging me to behold, all their cash and cars, platinum, silver 'n' gold.. " We are like diamonds in the sky" that is what we are told, no mountain made of money can you buy a soul.. " Ljudi su počeli pljeskati kad sam došla do refrena " It's a fucked up world, what do you get? Sex and love and guns, light a cigarette..." Kretala sam se po pozornici. Uživala sam u pjevanju. Nekako sam oslobodila sebe i sasula svima u lice nešto.. Nakon što sam završila pjesmu ljudi su mi pljeskali, vikali, zviždali. Svima sam mahnula čim sam vidjela Darlu kako stoji na vratima sa Zaynom. Zayn je okrenut s druge strane i puši, a Darla gleda u mene. Vratila sam ozbiljnost na lice te se okrenula i otišla.
" Bila si izvrsna! " Mikey me potapšao po ramenu i dao mi jedan prijateljski zagrljaj.
" Mike, hvala ti najveća! " Govorila sam mu dok smo i dalje bili zagrljeni. Bar se polako praznio uskoro. Već je bilo četiri sata ujutro i bila sam umorna. Još sam otpjevala pjesmu ' Kill me ' te sam popila par piva i zapalila, te izašla iz lokala. Hladni zrak je zapljusnuo moje lice ali sam nastavila hodati sve dok me snažna ruka nije uhvatila za ruku i povukla me prema sebi. Uskoro sam bila zabijena u snažno muško tijelo te sam podigla svoj pogled. Zelene oči su me promatrale sve dok nisu njegove usne bile prislonjene na moje. Na trenutak sam uživala, ali sam se otrgla iz njegovih ruku.
" Šta radiš ovdje? " Upitala sam nabijajući kamenčić s poda.
" Moram te negdje odvesti " Rekao je te se nakašljao. Nesigurno sam kimnula glavom sjećajući se njegovog razgovora sa svojom 'dušom'. Rekao mi je da sjednem u stražnji dio kombija što sam i učinila. Pitala sam ga zašto, no nije htio dati odgovor. Sklopila sam oči i prepustila se Harryjevoj vožnji.
Uskoro su se vrata kombija otvorila i priuštila mi neočekivanu svjetlost. Nevoljko sam otvorila oči i ugledala kovrđavog a u pozadini.. šumu? Namrštila sam se gledajući u Harryja a on se samo nasmijao.
" Prespavala si većinu puta, sad ćemo se malo ovdje odmoriti do noći " Harry je promrmljao. Kimnula sam glavom te sam se vratila spavanju. Kasno sam zaspala. Ponovno sam sklopila oči kada sam osjetila da Harry ulazi u kombi i lijega na vreću do moje. I on će spavati, valjda.
--
Harry me probudio oko 9 navečer. Nisam sigurna zašto, ali rekao je da želi voziti po noći, da mu je tako lakše.
" Harry, objasni mi što se događa. " Rekla sam hladno. Harry se okrenuo prema meni.
" Niall i ostali su te odlučili ponovno tražiti, ali ja sam te na vrijeme pokupio i sada smo na sigurnom " Rekao je s krivim osmijehom na licu.
" Ne trebaš se ti brinuti za mene, sredila bi ih sama " Rekla sam prolazeći rukom kroz kosu. Harry je prasnuo u smijeh a ja sam bila mrtva-ozbiljna.
" Želim brinuti za tebe " Rekao je šarmerski čim se uozbiljio. Polako se primakao meni a ja sam okrenula glavu na drugu stranu. Želim izbjeći svaki njegov dodir. Uskoro se njegova glatka ruka nalazila oko mog vrata, okrenuta prema njemu. Njegove zelene oči su promatrale moje dok je očešao svoj nos o moj. Par trenutaka smo se gledali kada je on prislonio svoje usne na moje. Začulo se šuškanje vreće, što je prouzrokovalo Harryjevo primicanje prema meni. Sklonio je moju kosu iza uha dok se poljubac nastavljao. Radio je kružne pokrete po mojim obrazima te me lagano polegao na moju vreću za spavanje dok je on bio na meni. Prevrnula sam se tako da sam bila na njemu. Nasmiješio se na trenutak prekidajući poljubac, koji je nakon par trenutaka bio nastavljen. Njegov jezik je posebno dominirao i činio osjećaj još boljim. Lagano je okrznuo svoju donju usnicu o moju i skinuo mi kožnu jaketu. Naramenice moje majice su uskoro spuštene do kraja.
" Harry, ja ..ne.. " " Ššššš..vjeruj mi, bit će sve okej " Lagano je prošaptao na moje usne. Trebam li mu vjerovati? Oh kvragu sve! Otrgnula sam dugmad s njegove košulje na što se on vragolasto nasmijao i svukao mi majicu do kraja. Nekako sam uspjela skinuti sa sebe cipele i kožne hlače te sam ostala samo u donjem rublju pred njim. Njegove hlače sam mu pomogla skinuti. Nakon par trenutaka nježnim pokretima je skinuo moj grudnjak, a rukom je lagano prolazio po mojim gaćicama. Ljubio me nježno po vratu a ja sam pomijerala glavu. Ne znam što da radim..tako sam..zbunjena..ne mogu vjerovati da ću ovo napraviti nakon godinu dana..odkad..znate. Nešto mi govori da moram vjerovati Harryju, ugh. Skinula sam njegove bokserice. Stavio je zaštitu te je nježno ušao u mene a ja sam mu prodahtala na usne. Blago mi je sklonio oznojele pramenove. Moja temperatura tijela je rasla a Harryjev i moj ritam su se uskladili. Ovo je sve tako..novo..za mene. Nikad nisam mislila da ću se ponovno spetljati s nekim, ja ne vjerujem ljudima. Ovaj predivni osjećaj je poremetilo sjećanje na Calvina. Moje vrištanje, njegovo nasilno ljubljenje, njegovi grubi pokreti. Ustala sam s Harryja uzimajući ručnik i istrčavajući na svježi zrak.
" Hej šta je bilo?! " Začula sam hrapavi glas koji je dolazio od kombija. Jecala sam iza jednog od obližnjih stabala. Šta ja radim? Moram se sabrati. Moram biti odlučna! Odjednom sam osjetila blage ruke na svom ramenu. Stao je ispred mene sasvim gol te mi je dao ruku da se podignem. Obrisala sam suze i jedva se podigla. Uhvatio me oko struka i privukao sebi u zagrljaj. Plakala sam mu u zagrljaju dok mi je on brisao suze.
" Što god ti je netko učinio, kreten je" Harry mi je prošaptao u kosu, a ja sam nastavila plakati sve dok me nije odmakao par milimetara iz svog zagrljaja i poljubio me u čelo te smo se polako vraćali u kombij. Legli smo jedan kraj drugog . Njegova ruka bila je preko mog ramena spojena s mojom drugom rukom. Bila sam naslonjena na njegovo rame. Harryju vjerujem na neki način. On je jedina osoba koja je imala gadnu prošlost kao i ja..trebam mu vjerovati, ili ću izgubiti sve osobe iz svog života. " Harry ? " Tiho sam prošaptala misleći da spava, ali tiho 'mm' mi je dalo do znanja da ne spava. Okrenuo se prema meni i ja sam prislonila svoje usne uz njegove na 'blic'. Nasmiješio se i još jednom me poljubio. Harry je jedina osoba koja me može izbaviti iz svega ovog, iako je već i počeo, iako ni sama ne znam kako..
--
Evo nastavka :D <3, ponovno je ujutro postavljen jer popodne neću stići :), nastavak sutra!! <3
Dobili ste #Hegan moments, i to jedan veeliki moment xd U sljedećem nastavku ću vas poprilično iznenaditi, nemojte me ubiti xd
Volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanficKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung