Megan's P.O.V
Pružam Sarah novce po peti put, ali ona ih odbija. Uporno želi platiti ovo što smo pili. Uzdahujem i spremam novac u novčanik i grlim Sarah koja mi uzvraća. Okrećem se na peti i polako se krećem prema vratima okrećući se i mašući joj. Uzimam svoju kožnu jaknu sa vješalice i izlazim iz kafića. Neočekivana hladnoća me prolazi kroz tijelo dok hodam mračnim Londonskim ulicama. Već je deset i pol sati, tako da ipak odlučujem nazvati Harryja da dođe po mene. Utipkavam njegov broj i hrapavi glas se odmah začuje s druge strane linije.
" Harry dođi po mene " Govorim mu, a on mrmlja nešto u smislu 'gdje si' a ja mu diktiram adresu te prekidam liniju. Obmotavam ruke oko sebe i stajem na autobusnu stanicu gdje sam se dogovorila s Harryjem da dođe po mene. Vjetar odjednom počinje nenormalno puhati i prolazi kroz moju naježenu kožu. Nakon desetak minuta, ispred mene dolazi Range Rover u koji ja bez razmišljanja ulazim. Unutrašnjost je ponovno ispunjena Harryjevim parfemom u kojem ja ništa drugo nego uživam.
- Sutradan -
Sunčane zrake pomalo ulaze u Harryjevu sobu dok se ja i dalje prevrćem po krevetu. Već dva sata nisam zaspala pa nisam znala šta ću od sebe, nego čekati sedam sati ujutro. Podižem se u sjedeći položaj i stavljam dlanove preko lica kako bi izbjegla crnilo pred očima koje mi se stalno pojavljuje i izaziva vrtoglavicu. Napokon se dižem iz kreveta i obuvam Harryjeve crne papuče koje su mi barem četiri broja veće. Ulazim u kuhinju i gledam u hladnjak u nadi da ću barem nešto pronaći, ali jedino što pronalazim jeste slavna pečena kokoš, neuspjele i uništene lazanje i hrenovke koje isti sekund grabim. Ulijevam vodu u lonac te stavljam hrenovke u njega i palim štednjak. Dok se hrenovke kuhaju, ja pronalazim kruh i ubrus kako bi stavila na to.
Nakon polu sirovih pojedenih hrenovaka, odlučim malo prileći i opustiti se. Harry još spava, pa ga ni ne želim maltretirati da se probudi. Vrtim programe po televiziji i shvaćam da nema ama baš ništa tako da ostavljam na emisiji 'Project Runway' . Gledam mršave djevojke kako hodaju po pisti u kreacijama drugih ljudi i ne vjerujem kako se neki netalentirani dizajneri mogu prijaviti na ovo. Sramote i svoju kreaciju i jadnog modela. Odjednom se počinjem smijati kao luda ali uozbiljujem se čim čujem vibraciju svog mobitela. Laganim pokretima prolazim preko ekrana i ulazim u poruku.
From: Vicky
' Let mi je za sat i pol, vidimo se? Vicky xx '
To: Vicky
' Dolazim čim se spremim i probudim Harryja. Vidimo se. Megan xx '
Zaključavam mobilni te gasim televiziju i uzbuđeno se dižem s kauča. Polako otvaram vrata od sobe i gledam kovrđavog anđela kako spava. Dolazim na krevet koji škripi pod mojom težinom i lijegam kraj njega. Udaram ga po ramenu i tiho izgovaram njegovo ime dok on mrmlja 'još pet minuta'. " A daj Harry, pa idem kod Vicky molim te odvezi me " I dalje ga lupam po ramenu a onda odjednom bivam zarobljena toliko da se ne mogu pomaknuti. Harry stoji na meni potpuno razbuđen.
" E sad si gotova " Ipak dominira njegov pospani i jutarnji glas. Počinje me škakljati, a ja ne mogu nego da vrištim. Uskoro bivam prekinuta njegovim usnama koje su snažno prislonjene na moje. Prekidam poljubac širokim osmijehom ." Spremaj se Styles " Zapovjednički govorim a on još jednom prislanja usne na moje te se podže s kreveta i odlazi u kupaonicu.
Nakon desetominutnog prepiranja oko toga tko će prvi prati zube sa Harryjevom četkicom, ipak on dopušta meni jer mu je bio izgovor ' dobro, ipak moram priznati da je sexy što pereš zube sa mojom četkicom.' Na tu pomisao ipak mi se osmijeh pojavljuje na licu, ali i prevrćem očima. Moj mobitel ponovno zavibrira a ja ga dohvaćam i čvrsto ga držim u svojim rukama.
From: Vicky
' Dođi na aerodrom ipak. Budi tamo za 10 minuta. Pusa, Vicky xx '
Odlažem mobitel na stol i krećem se prema sobi kako bi obavjestila Harryja. Kucam na vrata i ulazim unutra te zatičem sasvim golog kovrdžavog dečka kako traži donje rublje po sobi. Usta mi se formiraju u slovo 'o' dok gledam njegov ud i općenito njegovo cijelo tijelo. Vragolasto se smješi nasavljajući tražiti donje rublje.
" Sviđa ti se ono što vidiš? " Pita me a ja ne znam šta da odgovorim. Samo prevrćem očima i pokušavam se sabrati.
" Uhm..Vicky je rekla da dođemo na aerodrom ipak. Obuci se i idemo odmah " Na brzinu govorim dok sam imala zraka a zatim zatvaram vrata i naslanjam se na njih. Savršen je, pomišljam i odaljavam se od njegove sobe.
--
Izlazim iz Harryjevog Range rovera i sa rukama obmotanim oko sebe krećem se prema aerodromu. Okrećem se i gledam Harryja kako me promatra iz auta. Staklena vrata se automatski otvaraju i ja pogledom tražim Vicky. Odjednom ugledam tu smeđokosu djevojku koja me s uzbuđenjem ali s druge strane i tugom promatra. Prilazim joj i grlim je, a ona uskoro obmotava svoje mršave ruke oko mog struka.
" Drago mi je da si došla " Blago se smješka.
" Ma nema problema. Hoćemo popiti kavu dok čekaš let? " Rukom joj pokazujem na mali 'štand' u kojem se prodaje nescafe kava. Kima glavom i stavlja svoje kofere kraj jedne od stolica. Polako se krećemo prema štandu i obje naručujemo nescafe kavu, dok nam se crnokosa djevojka ljubazno smiješi. Naslanjam se na štand i popravljam kosu.
" Gdje je Harry? "
" U autu je, rekao je da će me sačekati " Osmjehujem se i s obje ruke uzimam plastičnu čašicu ispunjenu kavom, kao i Vicky. Sjedamo kraj njezinih kofera i polako ispijamo gutljaje naše kave.
" Jao nemaš pojma koliko ćeš mi faliti " Govorim joj a na njenom licu se pojavljuje krivi smješak. Naslanja svoju glavu na moje rame i ja uživam uz osobu kojoj mogu vjerovati i koja me trpjela sve ove mjesece kad sam bila totalno užasna.
- Sat vremena kasnije -
" Let za Boston polijeće za 5 minuta, molim putnike da se ukrcaju " Na zvučnicima se čuje što gospođa s pulta govori. Pomno promatram ljude koji polako uzimaju svoje kofere, pozdravljaju se sa svojim najmilijima i kreću se prema avionu. Vicky me gleda dok gricka usnicu a ja je snažno grlim i par suza mi skliznu niz lice. Jako sam tužna što ide.
" Sretan ti put. Sredi ih tamo sve za mene jer ja znam da ti to možeš. Ne mijenjaj se radi nikog i ničeg jer si najbolja i najhrabrija osoba koju poznajem i znam da ćeš uspjeti tamo. " Govorim joj jecajući. Ona se malo smije malo plače. Izvlači se iz mog zagrljaja. " I ti također. Želim ti sve najbolje, i da budeš sretna sa Harryjem i sve. Volim te " Uvlači me u još jedan zagrljaj i ljubi me u obraz a zatim me par trenutaka gleda. Okreće se na petama i maše mi te se polako kreće prema avionu. Gledam kako joj onaj čovjek uzima karte te ona ulazi u svoj avion. Brišem suze i onda se okrećem prema štandu za kavu jer se sjećam da nisam platila. Polako se krećem prema tamo i odlažem novac dok me crnokosa žena ponovno s osmijehom gleda.
" Megan.." Okrećem se i susrećem se s onom plavom zmijurinom koja se previjala uz Harryja. Gledam je s pogledom punim bijesa iako i sama znam da se moram suzdržati.
" Šta ti oćeš? " Hladno i bahato joj govorim.
" Ništa. Samo ti želim nešto reći " Hladno, također govori, a onda par trenutaka gleda svoje duge crvene nokte i nastavlja. " Kloni se Harryja, on je moj. Takvo siroče, takva klošarica i takva bijednica poput tebe ne zaslužuje tog muškarca. Ti se uhvati svog posla,a to je dakle pušenje i drogiranje i spavanje sa svakim kojeg nađeš na putu. Odjebi od mene i Harryja. "
" Daj ti odjebi od mene. " Odmahujem rukom i krećem se prema izlazu. " Ne miješaj se između mene i Harryja " Glasno joj govorim dok ova crnokosa šta prodaje kavu zainteresirano prati cijelu ovu situaciju.
"Dobro, mislim da će ti onda biti drago kad čuješ da smo se jučer Harry i ja strastveno ljubili "
--
Evo nastavka. Whoa, sutra zadnji :')
Nadam se da vam se sviđa i žao mi je ako ima kakvih pogrešaka :)
Hvala svima i volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanficKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung