" Upravo sam riješila sve naše probleme " Tiho govorim Vicky kad sam shvatila da se čuvar već dovoljno maknuo od vrata. Vicky podiže svoj pogled i na trenutak me gleda ozbiljno, a onda joj se pojavljuje osmijeh na lice i veselo mi prilazi te me grli. Njišemo se u zagrljaju a zatim se ona odvaja s osmijehom me pita šta sam napravila.
" Styles je toliko glup, da mi je povjerovao da ću otići na policiju ako nas ne izbavi odavde, a ja ne mogu do policije osim ako me on ne izbavi " Rekla sam a Vicky je prasnula u smijeh. Zajedno smo sjele na krevet koji je zaškripjeo pod našom težinom. Odjednom je tišina nastala pa sam ja odlučila progovoriti. "..Vicky žao mi je što te nisam poslušala što se tiče Stylesa, i što sam posumljala u tebe da si me izdala." Rekla sam jednu od težih rečenica u svom životu jer se mrzim ispričavati. Vicky se okrenula prema meni te me još jednom zagrlila i promrmljala da nema veze na što sam se ja nasmiješila.
Odjednom je netko otvorio vrata i obje smo se okrenule. To je bio Styles. Nosio je neku malu kesicu a u drugoj ruci neku odjeću. Odložio je to na pod a onda je proviro kroz vrata kako bi bio siguran da nikog nema. Iz male kesice je izvadio dvije čokoladice, i još nešto za jelo i piće a zatim je dohvatio tu odjeću i pružio nam svakoj. Ja i Vicky smo razmijenile poglede te smo uzeli odjeću.
" To je odjeća čuvara.. " Harry je rekao te se nakašljao i nastavio.. "..preko noći ćete se preobući, i do 3 budite spremne, ja ću tada otključati vrata i stajat ću na kraj hodnika. Kada se nakašljem vi ćete dovoljno čuti i izletjeti vani.. " Harry je prikazivao to rukama, ali ja ništa nisam shvaćala, dok je Vicky stalno kimala glavom. "... ići ćete lijevo kad izađete iz ovog, onda zatim ćete vidjeti jedna crna vrata, drugačija su od drugih. Ući ćete tu i naći ćete se u još jednom hodniku " Harry je govorio. Previše hodnika.. " onda idite samo desno i svaka skretanja desno , a ima 3 skretanja. Nakon ta 3 skretanja naći ćete se ispred bijelih velikih vrata koja morate gurnuti i naći ćete se na parkiralištu. Kraj vrata će se nalaziti Zaynov auto, i on će vas odvesti. Ići ćete u odori čuvara, ali morate biti oprezne i uklopiti se ovdje, jasno? " Kimnule smo glavom. Previše je komplicirano i sumnjam da ću to moći. Harry nas je pozdravio je izašao iz sobe. Gledala sam tu odoru čuvara. Mislim da ovo nije niti blizu mojoj veličini.
--
Ja i Vicky smo stajale u odori čuvara gledajući jedna drugu. Izgledale smo i više nego bolesno. Sve je visjelo s mene, a Vicky je izgledala sasvim solidno. Skupila sam kosu u pundžu i preko nje stavila kapu. Kapu sam spustila skroz, ali i dalje mi se šminka vidjela. Prokopale smo malenu vrećicu i naišle smo na mali pak vlažnih maramica. Vicky se ponosno nasmiješila te je stala pred mene i krenula skidati šminku. Mogu misliti kako sad izgledam.
" Kako si prelijepa .. " Vicky govori u čudu s maramicom punom crnila u ruci. Prevrnula sam očima stavljajući kapu dublje na kosu. Vicky se nasmiješila. Obje čujemo kako sat kuca 3 puta od negdje. Nesigurno se pogledavamo. Vicky me zagrli i tada smo začule jedan prodoran kašalj. Izvukle smo e iz zagrljaja i obje kimnule glavom. Tiho sam otvorila vrata . Išla sam ispred Vicky. Ponašale smo se prirodno i ležerno smo hodale. Ovo je jako dug hodnik. Odjednom sam začula teške korake iza sebe. Naglo sam se okrenula i ugledala Harryja, hvala Bogu da nije nitko od čuvara. Sada je Vicky išla ispred mene. " Hej vi ! " Odjednom smo začule prodorne glasove koji su dolazili od mjesta gdje je Harry bio. Svi smo se okrenuli i to su bili čuvari. Počeli smo trčati. Prokleti hodnik! Odjednom sam se spotakla. Vicky se okrenula kao i Harry. Bolio me gležanj. Jauknula sam ali su čuvari dolazili. Uspjela sam se nekako dignuti i krenuti dalje zadnjim atomima snage, no čuvari su nas sustigli. Uhvatili su Harryja za ruke i on se pokušavao otrgnuti. Treći čuvar je držao pištolj uperen u njega,a četvrti čuvar ga je snažno udario po licu dok smo Vicky i ja trčale. Čim smo trebale skrenuti na trenutak sam stala kako bi još jednom pogledala Harryja. To nije onaj Harry kojeg sam do maloprije viđala.. Iz nosa mu teče krv, kao i iz usnice. Odjednom podiže svoj umorni pogled prema meni i formira ustima ' Idi ' , ali Vicky me povlači za ruku i ja se trzam. Nastavljamo trčati. Odjednom se nalazimo ispred bijelih vrata o kojem nam je Harry pričao. Guramo ih i nalazimo se na parkingu gdje odmah uočavam Zaynom auto. Brzinom i ja i Vicky ulijećemo ali čujemo pucnjeve.
" U pi*ku materinu, sagnite se ! " Zayn iznervirano govori. Do njega je sjedio još netko smeđokos ali nisam mogla razaznati tko. " Louis, drži ! " Zayn sagnut vadi pištolj iz džepa i pridaje ga tom Louisu. Louis otvara prozor i puca kroz prozor dok Vicky uznemireno gricka nokte, a ja gledam okolo. Čujem metke svuda oko sebe i jednostavno se pravim hladna ali sam tako nervozna. Što se dogodilo s Harryjem? Kako je? Milijun pitanja a nijedan odgovor. Odjednom Zayn mi pruža pištolj a ja ustajem i pucam kroz stražnje staklo koje je već raspadnuto. Čuvari trče za autom. Odjednom se prisjećam trenutka s Harryjem što me tjera da bez razmišljanja ispustim pištolj iz ruke i ostajem bez svijesti..
--
Nastavak je tuu :3, sorry ako je dosadan xd. Žao mi je što je ovako nastavak kratak ali nemam baš vremena za pisanje. Pretrpana sam sa svime i pokušavam sve uskladit al mi ne ide. Jako sam umorna i baš kad pomislim 'evo odmor par dana, imam vremena za pisanje' pojave se nove obveze i to me jako živcira.
Željela bi vam se još jednom izviniti i zamoliti vas da čitate priče s jednog mog profila. https://www.facebook.com/profile.php?id=100004237995012 (znam da nema onog plavog xd ali kopirajte i zalijepite u google nadam se da će vam izaći xd ) Uglavnom taj je profil namijenjen za cure koje nemaju gdje pisati priču i odabrala sam 10 najboljih, cure se stvarno trude i molim vas pročitajte njihove priče. I dodajte taj profil xd Hvala svima što čitaju i moju priču i njihove priče i što čitaju ovo xd
Nadam se da ću sutra uspjeti nastavak postaviti, a dotad laku noć i uživajte. P.s Anamaria, žao mi je nisam imala vremena pročitati nastavak zadnji i komentirati ga, ali obećajem ti da ću ga pročitati čim stignem, nadam se da će to biti sutra.:)
Love ya
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanficKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung