-Tri dana kasnije-
Kiša se slijevala niz Londonske ulice dok sam ja onako cijela mokra ležerno hodala ulicama. Darla je naravno nosila kišobran,jer joj je odjednom stalo do izgleda. Odkad je sa Zaynom,promijenila se i to jako.
Sjele smo u najbliži kafić koji je bio potpuno prazan.Iscjedila sam kosu onako mrtvo hladno u sred kafića na što je konobar proizveo neki iznervirani zvuk i odmah zatim nas je pitao što želimo.
"O čemu si htjela razgovarati?" Upitala sam Darlu dok sam skidala pokoju kap rukom sa svog lica. Darla se nakašljala i odmah zatim me sasvim ozbiljno pogledala.
"Ja..." Na trenutak je zastala spuštajući pogled na stol. Pogledala sam je nekim svojim prijetećim pogledom a ona se odmah trgla,još jednom nakašljala i nastavila "prije tri dana,kada si otišla od Stylesa,uspjeli smo dogovoriti nešto.."
"Darla,ja ne namjeravam spavati s njim!" Povisila sam ton na što sam dobila pogled konobara koji nije znao šta će od dosade pa je našao slušati nas,zanimljivo.
"Nije u vezi toga,nego..on želi da ti ideš s njim dok bude išao po marihuanu.." Nekako bojažljivo je rekla. Darla je bojažljiva? Okej,Zayn ju je totalno pokvario,i kad završimo ovaj razgovor,krećemo s raspravom o njenoj vezi.
"Pa to mi nije problem zapravo,sve dok ne moram spavati s njim" Nasmiješila sam joj se onako kako ja znam a ona je i dalje imala onaj nesigurna pogled.Nisam sigurna što mi još krije,a i ne zanima me..
"Ja želim da prekineš sa Zaynom." Ozbiljno sam joj rekla kada je konobar otišao od našeg stola. Nekako zgroženo me pogledala a odmah zatim je prasnula u smijeh. Kada je shvatila nakon par sekundi da se ja ne smijem nego da imam ozbiljan izraz lica,uozbiljila se i odmahnula glavom.
"Nema šanse!" Ipak nije mogla doći sebi od šoka.
"Darla ja samo želim najbolje za tebe,on je kreten"
"Nisi ga ni upoznala!" Skoro je zavrištala.
"Darla,pogledaj se,gdje je ona neustrašiva Darla,gdje je nestala odkad si sa Zaynom!?" Samo joj govorim što mislim,nema tu ništa loše.
"On nije kreten,shvati,volim ga!"
"Odkad moja najbolja prijateljica Darcy,koja je voljela nevolje i opasnost voli nekog? Ha? Shvati da si mu samo materijal za iskorištavanje,za sex Darcy,za sex!" Vrištala sam na nju. Konobar je imao poglede uperene na nas.Pa dakako,on nema život.
"Ne sudi knjigu po koricama,Meg. Kada upoznaš Zayna,javi mi se da budemo prijateljice ponovno" Rekla je suznim očima a odmah zatim je izletjela kroz vrata pritom stvarajući zvuk koji mene živcira a to su zvonca na vratima.Bijesno sam udarila nogom o' pod ostavljajući novac konobaru a pritom izlijetajući van na pljusak.
Mokra ulijećem u kuću svojih roditelja pritom ne dobijajući niti jedan pozdrav s njihove,pa ni s moje strane. Ulazim u zahod plašeći samu sebe kako izgledam. Crnilo oko mojih očiju se upravo slijevalo niz moje lice. Uzela sam krpicu i pobrisala viškove a zatim sam uzela žilet i povukla jednu crtu preko ruke. Rana je polako počela krvariti i pritom stvarati peckanje. Uzela sam ručnik i pobrisala to te se spustila niz vrata dok su mi se suze slikevale niz lice. Ja sam jedna pogreška. Pogreška sam što sam se uopće rodila,pogreška sam što sam se zaljubila,što sam bila tako naivna..Sada se iskaljavam na drugim ljudima jer upravo sam JA ta koja ne vjeruje u ljubav.
Obrisala sam suze i vratila se u svoju sobu koja mi je jedino utočište.
'Dragi dnevniče,
danas sam izgubila osobu koja me jedino razumjela.Zapravo,ni ona me u posljednje vrijeme nije razumjela.Postala je kuja odkad je sa Zaynom. Njezine riječi 'ne sudi knjigu po koricama,Meg' mi se urezala u pamćenje. Možda je mrzim jer je pronašla ljubav? Ma nije ni bitno. Upravo idem zovnuti onog Stylesa. Ako treba,spavat ću s njim,samo Darcy u inat. Ma šta ja govorim? Styles je jedan običan manijak koji se je*e sa svakom koja mu se nađe na pu..'
Zastala sam s pisanjem jer mi je mobitel zavibrirao.
'Sutra u podne budi u mom uredu. Styles xx' Ja o Stylesu..
'Okej.' Napisala sam i vratila se pisanju svog dnevnika.
'
Ne želim dovršavati svoje misli o Stylesu,dnevniče. Sutra me čeka valjda veliki dan i mislim da ću imati puno posla. Meg'
Zadnjom rečenicom sam polako sklapala oči sve dok nisam usnula u jedan duboki san.
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung