Poglavlje 14 ; Betrayal

1.7K 93 3
                                    

Ja i Harry smo se vozili u prednjem dijelu kombija. Vladala je tišina. Nisam uopće bila sigurna što reći nakon svega onog. Nekako, moj mozak se na trenutak isključio, pa se uključio, ali taj jedan trenutak je bio dovoljan da učinim nešto glupo i nepromišljeno. Istina, bilo je predivno? Ali ja sam se opet predala muškarcu i to kojeg sam tek upoznala. Puhnula sam i vratila svoj pogled prema prozoru. Odjednom sam osjetila Harryjevu ruku na svom koljenu. Zamišljeno sam se okrenula prema njemu a on se nasmješio te nastavio voziti uz tu ruku na mom koljenu. Harry..oh Harry.

" Šta ti je? " Odjednom me hrapavi glas prekinuo. Ponovno sam zamišljeno gledala prema njemu.

" Samo..glavobolja " Promrmljala sam s dlanom na čelu.

Harry mi je pružio bocu vode i neke tablete. " Evo, bit će ti lakše "  Uzela sam iz njegove ruke te stavila tabletu u usta i ispila par gutljajeva vode. Vratila sam bocu Harryju te sam gledala ispred sebe. Moje oči su se sklapale a sve u mom tijelu je na trenutak prestalo funkcionirati. 

" Harry ovo su tablete za spavanje ! " Proderala sam se zadnjim atomom snage kojim sam imala a onda su mi se kapci sami od sebe sklopili. Prije nego sam utonula u san začula sam promukle riječi 

'Žao mi je Meg'  i više se ničeg ne sjećam.

--

Probudila sam se tako slaba. Htjela sam ustati ali konopci oko mojih nogu i ruku mi to nisu dali. Kvragu što se događa?! Bijesno sam se pokušala otrgnuti ali me jednostavno nije išlo. Pokušavala sam gledati oko sebe ali sve što sam vidjela je.. mrak. Nakon par trenutaka su se svjetla upalila i imala sam priliku vidjeti dobro poznatu ekipu oko sebe. Nasuprot mene, par metara dalje nalazio se Niall. Iza njegove desne strane se nalazila uplakana Vicky koju su čuvari držali ali se nije mogla otrgnuti. Čuvari su stajali sa svih strana, kada sam primjetila nedaleko Nialla čovjeka kojem sam vjerovala do prije par sati. Harry. Harry je stajao s nekom plavušom blago valovite kose. Njegova ruka je bila obmotana oko njegovog tijela a ja sam ih sve s mržnjom gledala.

" Vidi, vidi koga imamo ovdje.. " Začula sam glas tog ljigavca Nialla koji se kretao prema meni. Pokušavala sam izgledati što jače ali sam bila zapravo slaba. Gledala sam bijesno u Vicky kojoj su se suze lile niz lice. 

" Megan kunem se da nisam ništa imala s ovim! Kunem se roditeljima, svime što želiš! " Vicky je vrištala a čuvari su je još čvršće uhvatili na što je ona ispustila bolni jauk dok su joj suze tekle niz lice. Nisam sigurna da li joj trebam vjerovat.

" Dobro obavljen posao Styles! " Niall je rekao čim mi se dovoljno približio. " Tako opaka, a s druge strane tako naivna " Niall mi je rekao u lice. Nisam čekala niti jedne jedine sekunde nego sam ga pljunula u lice. Bijesno je obrisao pljuvačku s lica u opalio mi jedan snažan udarac po licu. Vicky je zavrištala a ja sam ostala hladna.

" Hočeš li čuti jednu predivnu priču,  Megan? " Niall je upitao. Nisam ništa odgovorila ".. bila jedna opasna djevojka, koja se izvukla iz veelike nevolje i pobjegla s jednog predivnog mjesta..ali... nije znala da je Styles došao po nju samo da te ponovno dovuče ovamo..samo radi svog života! Ali imali smo još jedan sočan detalj..da ste spavali skupa! " Niall se gadljivo nasmijao. Promatrala sam ga ispod oka bijesnim pogledom. Sve je kipjelo u meni.

" Spavala sam s njim samo kako bi ispoštovala dogovor oko marihuane ! " Izderala sam se. Lagala sam. Bila sam još jednom naivna i povrijeđena. Dobro sam znala da ne trebam vjerovati muškarcima, ali Harry.. zaveo me svojim šarmom. Nisam sigurna kako me 'začarao' a ja sam mu se samo upustila u zagrljaj. Niall je izvio svoje usne u jedan gadljivi osmijeh a zatim je počeo šetati oko mene. Ona drolja se previjala oko Harryja kao zmija, dok je Vicky i dalje plakala.

" Vicky! " Niall je nakon par trenutaka šutnje progovorio. "..ti kučko jedna, izdajico! Idete skupa u pakao i jedna i druga! Vodite ih." Niall se proderao.  Par čuvara me odvezalo i poveli su me s Vicky u tamnicu koliko sam shvatila. Otvorili su metalna vrata i kao prasad nas bacila unutra. Vicky je bolno jauknula. Nalazili smo se na slami. Prozor su bile četiri rešetke, a prostrojija je bila uska i stisnuta sa samo jednim krevetom.

" Koji sam ti kurac napravila?! "  Proderala sam se na Vicky. Htjela je doći do riječi ali sam je na vrijeme zaustavila "...mislila sam da si jedina koja me prokleto razumije, koja će me saslušati! Ispričala sam ti cijeli jebeni život, a ti?! Ti meni apsolutno ništa nisi ispričala! Izdajico jedna! Kako si me mogla lagati cijelo ovo vrijeme, ha, čovječe pa tebi s.."

" Megan! Kunem se životom, i svojim pokojnim roditeljima i Jade i Edwardom da nisam ništa imala s ovim, nisam imala pojma ! "Vrisnula je na mene.

" Šta se dogodilo s tobom?" Odjednom sam upitala nakon par trenutaka tišine. Nije odgovarala. Samo je jecala na krevetu. To i moji otkucaji srca su se jedino čuli.

" Niall i Harry..." Krenula je ali se još više rasplakala. Sjela sam do nje postavljajući njenu glavu u svoje krilo. "...oni..zbog njih sam ostala bez ikoga.." Jecala je cijelo vrijeme. Kako to misli? "...ubili su mi Jade, onu djevojku sa slike, moju najbolju prijateljicu koju sam smatrala sestrom, silovali su je i ubili.." Plakala je. Nisam mogla doći sebi. "...Edward je bio moj dečko...upucali su ga, a moj otac je bio dužan Harryju novac, kojeg nismo imali..ubili su i njega i moju majku" Vicky je nemilosrdno plakala. "...i to sve ispred mojih očiju! " Svoju glavu je još dublje stavila u moje krilo a ja nisam znala što reći. 

" Da li je Harryjeva mama u bolnici, a otac umro? "  Nesigurno sam upitala, a Vicky je na trenutak podigla glavu iz mog krila sa suznim očima. Namrštila se.

" Harry mi je rekao da mu je majka u bolnici zbog očeve smrti, da se drogirala.." Rekla sam nesigurno. Vicky je obrisala suze.

" Megan, Harryjev otac je u Americi, tamo dila drogu, a dok je bio ovdje pretukao je Harryjevu mamu i ona je radi njega u bolnici ! " Vicky je rekla. Ja sam njemu vjerovala.. " Megan kvragu sve ti je lagao ! " Vicky je rekla slabašno. Obmotala sam svoje ruke oko nje. Plakale smo jedna drugoj u zagrljaju.

" Trudim se biti tako snažna, ali ja sam slabić ! " Ponovno sam se raspala. "..vjerovala sam Harryju..jao...! " Jauknula sam od boli. Srce me boljelo i imala sam osjećaj kao da ću se raspasti u tisuću komadića.

" Megan ti si najsnažnija i najhrabrija osoba koju poznajem! " Vicky mi je promrmljala u kosu a ja sam je još čvršće stisnula u zagrljaj kao i ona mene. 

Nisam sigurna koliko je vremena prošlo. Već par sati moja glava leži u Vickynom krilu i ona mi polako mrsi kosu dok gleda u zid, a  ja u plafon. Razmišljam o sebi i Harryju. Ja..ja sam tako naivna osoba! Ne podnosim sebe i svoje postupke. Predala sam se Harryju bez razmišljanja, samo njemu sam dopustila da mi se približi nakon tih par godina, samo njemu, ali nisam sigurna ni sama zašto. Bijesna sam na sebe, mrzim se trenutno! Vjerovala sam mu svaku riječ koju je rekao i spavala sam s njim! Nikad se nije htio brinuti za mene! Samo me htio iskoristiti i..odbaciti. Njegov život je bio u pitanju i zato me odveo ovdje. Koji gad! Onaj njegov razgovor na telefonu..to je bio plan kako me se riješiti. Dogovarao se sa onom svojom zmijurinom i.. Ne mogu više! Ponovno mi je par suza poteklo niz lice a Vicky je to primjetila. Svojim toplim rukama mi je obrisala suze. Sklopila sam oči u nadi da ću ponovno zaspati, ali već znam da ću se cijeli dan i cijeli svoj život kajati radi ovog što sam učinila s Harryjem i proklinjat ću dan kada sam ušla u onaj ured.

--

Ii..evo nastavka, ponovno ranije. Računajte da će svaki put biti ujutro između 10 i 12 sati. 

Ne znam šta da napišem, vjerovatno ćete me ubiti xd Eh da..stavila sam novu cover knjige, nadam se da vam se sviđa xd :'D da malo ublažim jel, haha, šalim se.<3

Žaoo mi jeee hhahah :') 

Nastavak sutra, uživajte :)

'xx

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now