( Ovo je više kao početak druge sezone, uživajte xx)
..6 mjeseci kasnije..
Vučem dvije kese namirnica sa sobom i šetam Dublinskim ulicama. Vrijeme je oblačno i kiša samo što ne počne, pa odlučim požuriti. Vjetar mi mrsi kosu sa svih strana pa još više ubrzavam korak. Imam još otprilike dvije minute do stana. Guram se kroz gomilu ljudi koji baš stoje u mojoj ulici i napokon dolazim do svoje zgrade. Otključavam zgradu i ulijećem ko neki manijak. Umorno se penjem uz stube i napokon dolazim do stana na kojem je ukrašeno slovima 'Thomson'. Smješkam se i otključavam vrata.
" Hej, došla si " Čujem blagi glas koji dopire iz dnevnog boravka. Nogom skidam svoje patike i brzo odnosim namirnice u kuhinju. Polako odlazim prema dnevnom boravku i gledam Vicky kako leži na kauču. Podignula je svoj pogled i veselo mi je prišla te me uvukla u svoj topli zagrljaj. Vicky sam zadnji put vidjela prije dva mjeseca, a onda je ona otišla u London ponovno. I dalje stojimo zagrljene, a onda se odvajamo i ja donosim Milka čokoladu te sjedamo jedna pokraj druge na kauču.
" Pa što se događa tamo? Kako je? Kako si ti? " Pitam ju otvarajući čokoladu koju ona odmah grabi. Popravlja svoju kosu koja joj je u repu a onda govori.
" Ništa, sve po starom.. Upisala sam fakultet, imala sam sreće, jedva su me ubacili na fakultet. Ja sam odlično, napokon se ponašam kao normalna tinejdžerica i učim naravno " Vicky govori sa velikim smješkom na licu. Sretna je, napokon. Zaslužila je svu sreću ovog svijeta jer je ona najbolja djevojka koju sam upoznala i uz to je jako snažna i divim joj se na svemu.
" Drago mi je zbog tebe. " Govorim stavljajući kocku čokolade u usta. Vicky ponovno popravlja svoj rep koji joj neprestano pada.
" Megan..ovaj..moram ti nešto reći " Vicky govori spuštajući svoj pogled što mene još dodatno zabrinjava. Par trenutaka šuti a onda podiže svoj pogled koji je i više nego ozbiljan. ".. Harry..on je u zatvoru " Govori a mene nešto presijeca u prsima. Kocka čokolade koja mi je u ustima se nenormalno topi, a kocka koja je u mojoj ruci mi ispada na kauč. " Meg? " Vicky me zabrinuto pita a meni kao da je stao cijeli svijet, iako ne znam zašto. Zatvaram oči na trenutak i pokušavam se smiriti i nekim čudom uspijevam i otvaram oči.
" K-kako..mislim..zašto? " Jedva progovaram gutajući ogromnu knedlu. Zašto je on u zatvoru?
" Pio je svake večeri odkad si ti otišla, on je već prokletih 6 mjeseci alkoholičar i svaku se večer vraćao pijan kući, policija ga je uhvatila i prošao je uz upozorenje par puta, ali onda ga je uhvatilo i zatvorilo ga. Megan, jamčevina je preskupa, a mi više nemamo novca. Ja imam nešto malo, ali to mi je za fakultet, za stan i moje potrebe. Zayn je otišao iz Londona s nekom djevojkom, a Louis nema kuću, a kamoli da plati jamčevinu! " Vicky je govorila sa tonom nervoze u glasu. Dohvatila sam gumicu za kosu sa stola i vezala je u jedan neuredni rep, čisto da se ne znojim, jer se trenutno nekontrolirano znojim od napetosti. Iako nije velika stvar radi čega je završio u zatoru, ali jamčevine su preskupe!
" Ja imam novca.. " Mrmljam. Ma koga ja lažem? Nemam posao, nemam ništa, apsolutno ništa! Jedva plaćam stan a kamoli da platim jamčevinu od tko zna koliko novca. Vicky širi oči a zatim se krivo smješka.
" Mislim kako bi se trebala vratiti i London, kao nova Megan Thomson " Vicky progovara a ja se na trenutak premišljam Nova Megan Thomson?
" Kako misliš nova Megan Thomson? London mi donosi samo loše uspomene i u Irskoj mi je lijepo..ja..ne znam" Mucam.
" Neka nova Megan Thomson bude snažnija nego ikada! Tako opaka, a opet tako krhka " Vicky govori oduševljenim glasom a ja se smijem. Opaka a s druge strane krhka.
" Sviđa mi se " Govorim u smijehu a Vicky me povlači u zagrljaj.
" Drago mi je da se vraćaš! " Veselo govori dok i dalje stojimo zagrljene. Nakon par trenutaka se odvajam od nje i nastavljam jesti Milku koju silno obožavam. Želim biti hladna, ali ne onakva kakva sam bila. Ne želim biti prekrhka a ni pregruba. Želim biti samouvjerena, sigurnija u sebe i postati bolja osoba. Trebam prijeći preko svoje prošlosti i zaboraviti ju zauvijek. Upravo gledam u tamno smeđokosu curu koja je uvijek bila uz mene, kao i sata. Hvala ti Vicky..
--
Moji teški kapci se otvaraju i shvaćam da sam zaspala na kauču. Podižem glavu i vidim Vicky kako leži nasuprot mene. Mami mi maleni osmijeh na lice čim se prisjetim prošle noći. Gledale smo film 'Krive su zvijezde', iako sam oduvijek mrzila romatiku, morala sam pogledati, samo zbog Vicky, skupa smo plakale, to jest, Vicky se rasplakala a onda sam i ja na kraju filma, iako ponavljam, mrzim romantiku ! Maknula sam kosu sa svog lica te sam se tiho izvukla iz dnevnog boravka. Uzela sam donje rublje i odjeću za danas te sam se zaključala u toalet. Odjeća pada lagano s mene a ja ulazim pod hladni tuš koji s vremenom postaje topliji. Kosa mi je podignuta u visoku pundžu, dok ja gledam kako se voda slijeva niz moje tijelo o kojem i dalje nisam promijenila mišljenje. Mrzim svoje tijelo, užasno sam građena. Zatvaram vodu i dohvaćam ručnik te ga obmotavam oko sebe. Još se našla koja kapljica vode na mome tijelu koju sam ja obrisala palcem. Izašla sam iz tuš kabine te sjela na preklopljenu wc školjku. Stavila sam dlanove preko lica, koje sam nakon par trenutaka makla i prvo što mi je upalo za vid jeste žilet. Par minuta gledam u njega i prisjećam se bolnih trenutaka. Onih trenutaka kada je krv tekla s moje ruke. Kada se milijun krvavih maramica nalazilo oko mene, kada bi svaki put plakala i padala niz vrata dok bi povlačila žiletom po mojoj ruci..krv..bol..
Trzam se iz svojih misli i uzimam odjeću s ormarića koju oblačim na sebe. Obučena sam u uske traperice, crvene starke i bijelu majicu bez rukava. Blago prolazim češljem kroz svoju raščupanu kosu i nanosim tanki sloj sjajila na svoja suha i ispucala usta. Izlazim iz toaleta i primjećujem kako Vicky više nije tu. Ulazim u kuhinju i smijem se Vicky koja peče palačinke.
" Dobro miriše kuharice " Prasnula sam u smijeh. Vicky se smije dok prevrće očima a zatim nastavlja usmjeravati svoju pažnju na palačinku koju trenutno okreće. Prolazim rukom kroz kosu prilazeći aparatu za kavu. Vruća kava se uskoro slijeva u 'Nescafe' šalicu koju ja obuhvaćam svojim rukama i stavljam na stol. Nakon par trenutaka Vicky gasi štednjak i donosi tanjur sa pet palačinki. Zadovoljno se smješkam te uzimam jednu palačinku. Gladujem.
" Megan, vraćaš li se u London? " Odjednom Vicky progovara. Gutam palačinku i na trenutak se zamišljam. Da li se želim vratiti u London? Želim..ali ne želim. Lijepo mi je u Dublinu, ali u Londonu su sve loše uspomene, toliko toga..ali..Harry. Sjeti se Megan da si rekla Vicky da ćeš ga izbaviti iz zatvora iako je to prosto nemoguće. " Ja želim da se vratiš.. " Vicky ponovno progovara, a meni ta rečenica izmamljuje maleni osmijeh na lice. Vicky to primjećuje i nastavlja. "...živjele bi skupa..ja bi pronašla i dodatni posao, svaku večer bi gledale filmove, bilo bi nam prekrasno, molim te! " Vicky me moli, a ja bez iti malo razmišljanja kimam glavom. Vicky diže ruke u vis i dolazi prema meni te me čvrsto grli. Uzvraćam joj zagrljaj dok preko njenih ramena jedem palačinku. Život s Vicky, čini se zabavno. Izvlačim se iz njenog zagrljaja. " Danas u 3 nam je prvi let " Govori a ja kimam glavom. Imam još 6 sati da se spremim, mislim da je to sasvim dovoljno.
--
Dolazimo na aerodrom i ostavljamo torbe. Stojimo u ogromnom redu i čekamo kad ćemo doći na red. Vicky stalno pogledava na sat dok se ja mislim da li sam nešto zaboravila. Cijelo vrijeme pušem. Što ako zakasnimo na let? Većina ljudi iz reda se pomaklo na drugi 'pult' dok smo ja i Vicky ostale u istom redu. Samo je troje ljudi ispred nas. Uskoro na red dolazi bakica ispred nas koja je prilično zahtjevna. Iskreno, ja ne bih imala živaca za ovako naporne stare osobe. Nakon par minuta, bakica se miče i ja i Vicky stojimo pred ženom plave kose u uniformi. Dajemo joj karte i ona nas upućuje prema našem letu. Uskoro dolazimo unutra i stjuardese nam daju neke upute. Vezivamo se. Pilot nešto govori na mikrofon, ali ja stavljam slušalice i palim glazbu više ne slušajući ništa, osim same sebe. Uskoro osjećam pritisak jer polijećemo. Idem u London, ponovno. Da li sam donijela pravu odluku? Nisam ni sama sigurna..
--
Kao što vidite, potrudila sam se oko ovog nastavka. Htjela sam da bude malo duži. Nadam se da vam se sviđa ona nova Megan. Jeste primjetili kako je Taylor Momsen (Megan) drugačija bez šminke totalno. Meni je ona prelijepa bez onog crnila oko očiju i izgleda dosta mlađe xd .Hvala vam svima od srca što čitate, najbolji ste i nemate pojma koliko mi vaši komentari znače! Volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung