Poglavlje 6 ; Nice to meet you

2K 114 4
                                    

" Sada ćemo ući u Irsku, ponašaj se prirodno" Harry mi je rekao prije nego smo stali pred policajca koji je došetao do Harryjevog prozora.

"Dobar dan" Harry je ljubazno pozdravio policajca koji je imao mrki pogled.  Uzvratio je pozdrav gledajući čas u mene čas u Harryja.

"Imate li putovnicu ili osobnu iskaznicu, oboje?" Mrsko je policajac rekao a Harry je izvadio naše putovnice i pružio ih policajcu.

"Hm, znači gospodin i gospođa Watson" Policajac je sumljivo gledao u mene. Ja sam gospođa Watson a Harry gospodin Watson? Odkad to? Ne sjećam se da sam mijenjala prezime. Harry je potvrdno kimnuo glavom.

"Ugodan vam put." Policajac je namignuo Harryju koji se ugodno nasmiješio i nastavio voziti.

"Uh." Harry je odahnuo kada smo se makli od granice.

"A odkad smo mi to gospodin i gospođa Watson, molim te?" Prekrižila sam ruke gledajući Harryja koji je bio fokusiran na cestu.

"Morali smo promijeniti identitet jer ako se dozna naše pravo ime neće biti dobro ako nas uhvate, iako je to gotovo nemoguće" Harry je rekao odlučno. Promatrala sam njegove kovrđe koje su se razbarušile na sve strane. Harry je grickao usnu.

"Da li voliš putovati?" Prekinuo je tišinu. Okej, da li se on šali?

" Da li se ti šališ ili šta?" Namrštila sam se

"Ne, pa pitam te" Na trenutak je skinuo svoj pogled s ceste na mene.

"Ne volim." Izravno sam mu rekla a on je kimnuo glavom i nastavio voziti.

Vožnja je uglavnom protekla u tišini. Harry bi tu i tamo postavio pitanje jesam li gladna, treba li promijeniti glazbu, da li mi je hladno ili vruće ili slično. Harry ima imidž nekog bad boya, ali nije on loš zapravo. Stvarno voli zapitkivati, ali čini sve kako bi mi bilo ugodno. Na neki način se ponašam kao princeza iako ne želim to priznati jer moj 'look' nije nimalo sličan princezi.


"Hej stigli smo." Harry me prodrmao i probudio iz dubokog sna. Prošla sam rukom kroz kosu bezvoljno otvarajući vrata od kombija. Harry se nasmijao mom retardiranom ponašanju. Našli smo se na nekom..polju? Zbunjeno sam ga gledala a on je prošao rukom kroz svoju bujnu kosu hvatajući me za ruku. Htjela sam ju izvući ali on ju je držao još čvršće pritom dodavajući neki ljuti pogled.

"Styles je.." Harry je rekao čuvaru koji mu je pružio ruku očekivajući da mu da nešto. Harry je izvadio svoju osobnu iskaznicu (ali onu pravu) i dao je čuvaru koji je kimnuo glavom i pustio nas unutra. Uskoro su se otvorila jedna široka vrata 'štale' gdje je sijeno bilo po podu. Kamioni su se nalazili s lijeve strane a s desne strane bile su neke metalne kutije. Začuđeno sam promatrala okolo gdje su se pored metalnih kutija nalazili također čuvari s puškama u ruci. Ovo mjesto je zakon! Harry me praktički vukao za ruku jer sam ja sve pomalo razgledavala, od dužine pa sve do širine štale.

"Styles, očekivao sam te!" Veseli glas je odjekivao cijelim prostorom. Po naglasku sam mogla shvatiti da nije iz Velike Britanije, već iz same Irske. Na 'čelu' prostorije nalazio se jedan luksuzni crni stol za kojem je sjedio plavokosi dečko, plavih očiju. Imao je tetovaže po rukama, i piercing na usnama.

"Treba nam marihuana" Harry je rekao dok je još čvršće stiskao moju ruku. Bio je jako snažan, te me nekako neprimjetno uspio pribiti još više uz sebe.

"Ja ti mogu odmah sad dati, ali pod jednim uvjetom" Grohotom se plavi nasmijao. Čovječe, ovi samo postavljaju uvjete. Harry je 'zgužvao' svoje usne rukama promatrajući ga svojim, sada tamno zelenim očima u kojima se vidjela neka vatra. Izgledalo mi je kao da se oni mrze.

"Da ova maca ostane sa mnom neko vrijeme.:" Ponovno se grohotom nasmijao. Izvukla sam svoju ruku iz Harryjeve te odlučno krenula prema stolu. Dlanovima sam se naslonila na kutak stola promatrajući plavokosog.

"Ni da mi daš milijune, ne bi ostala s tobom, kretenu jedan" Rekla sam mu imajući neki ljubazan osmijeh na licu. Njegovo lice se na trenutak smrknulo, ali ponovno je dobio onaj 'vedar' ili 'zloban' izraz lica.

"Nemaš pojma što bi ti sve radio.."  Plavokosi je zavodljivo rekao. Moj dlan je dotaknuo njegovo lice tako snažno da mu se glava okrenula 360°. Dva čuvara su me uhvatila za ruke i podignula sa zemlje. Pogledala sam u Harryja koji je izgledao smireno ali znala sam da je duboko u sebi užasno nervozan.

"Mičite te prljave ruke s mene!" Izderala sam se na čuvare, ali nijedan nije popuštao. Počela sam se boriti, ali bili su snažniji.

"Uvlačio bi ti prste..duboko,duboko..dok bi ti bila vezana za krevet" Plavokosi nije prestajao. Proizvela sam zvuk koji bi trebao predstavljati povraćanje. Plavokosi se samo smješkao gledajući u mene.

"Vrištala bi 'Niall,Niall,oh samo nastavi', stenjala bi..uh, izjebao bi te tako d.." Harryjeva ruka je poletjela prema Niallovom licu i on je pao sa stolice. Prigušeno sam se nasmijala a čuvari su me čvrsto i prodorno pogledali pa sam morala prestati. Niall se digao sa rukom na usnici koja je krvarila. Svi pištolji su bili upereni prema Harryju. Ovo se događa u sekundama. Nemamo previše vremena.

"Riješite ga!" Niall se izderao na čuvare.Četvorica su krenula na Harryja a Harry je samo mirno stajao. Pobogu, ubit će ga!

"Stanite!" U jecajima sam rekla. Nisam plakala, samo sam bila..očajna. "..ostat ću ovdje, ako ga pustite." Nisam sigurna što sam točno rekla. Moj um kaže jedno, ali srce kaže drugo. Već dugo vremena nisam slušala svoje srce. Bolje sam završila, ili nisam? Ne, gore sam završila, ali slušati svoj um je bolje, nego srce. 

"Megan!" Harry mi je rekao upozoravajućim tonom dok se Niall dignuo sa stolice i prišao mi. Glatko je pomaknuo moju kosu s ramena ljubeći me po vratu. Harry se pokušavao otrgnuti iz ruku čuvara ali mu nije išlo. Zatvorila sam oči. Njegovi poljupci bili su tako hladni, grubi i bezosjećajni. Kao i ja. Ali voljela sam vrele poljupce, koje mi je davao..Harry.

"Vidimo se navečer, ljepotice." Niall mi je šapnuo a ja sam progutala knedlu. "Vodite ih" Niall je zapovjedio a čuvari su se zbunjeno pogledali. Prevrnuo je očima "..Harryja u tamnicu neko vrijeme, a ljepoticu odvedite u Vicky-in ormar" Vicky? Tko je Vicky? Tamnica? U ovoj štali ima tamnica? Okej , milion pitanja, a nema odgovora. Pogledala sam prema Harryju koji je bijesno pratio Nialla pogledom a zatim su se naši pogledi susreli, prije nego su me čuvari odveli.

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now