Još jedno prisjećanje na taj užasan dan, na tog užasnog, gadljivog gada koji je samo takvo smeće. Mislim da sam dobro napravila što sam se promijenila u lošu djevojku, iako ponekad žalim radi toga, ali više ne. Nitko me ne može promijeniti. Nisam mogla nikako zaspati. U glavi su mi se odvijale scene od proteklih dana, a od proteklih sati najviše. Onaj poljubac s Harryjem ne mogu zaboraviti. Trgnula sam se u trenutku kada se kovrđavi dečko okrenuo prema meni s anđeoskim licem. Izgledao je tako spokojno dok je spavao. Njegova ruka se nalazila preko mog trbuha a noga mu je bila spetljana s mojima. Promatrala sam njegovo lice dok je mirno spavao. Zašto je taj anđeo došao na mračnu stranu, zašto? Znam da je imao gadnu prošlost, barem po onome što mi je pričao, ali..
Nevoljko sam se ustala s vreće za spavanje te sam lijeno izašla iz kombija. Sunce je obasjavalo moje tmurno lice te mi je stvaralo još veću glavobolju. Sjela sam na pod dok mi je glava bila naslonjena na tvrdi kamen. Ptičice su cvrkutale oko mene, a ja sam lijeno zapalila cigaretu. Neki hrapavi osjećaj je prošao kroz moje tijelo kada sam povukla dim, kao i obično. Odjednom je iz kombija izašao raščupani dečko, bez majice, s puno tetovaža. Prošao je rukom kroz kosu dok je gledao okolo nas a zatim je skrenuo svoj pogled na mene.
"Kada si ustala?" Upitao me dok je protrljao svoje zelene,nenaspavane oči. Povukla sam dim.
"Maloprije.." Rekla sam dok sam ispuštala dim.
Harry je sjeo do mene. Ponovno je zapalio vatru koja me grijala jer je bilo užasno hladno ovih dana. Nakon što sam popušila cigaretu stala sam grijati svoje mrzle ruke na vatru.
"Vicky me zove.." Harry je promrmljao te se javio na svoj mobilni telefon. Imao je sasvim ozbiljan izraz lica dok mu je Vicky nešto pričala. Zabrinuto sam gledala u njega, dok on nije obraćao pažnju na mene "..treba te" Harry mi je pružio mobitel a ja sam ga primila u svoje ruke i prislonila ga uz uho.
" Megan, dolazim tu kod vas, znam gdje ste, i nemoj brinuti, Harry će ti sve objasniti" Rekla mi je Vicky sa svojim hladnim tonom.
" Okej, vidimo se " Kratko sam rekla. Pritisnula sam crveni gumb kako bi prekinula poziv. Harry je uzeo mobitel paleći cigaretu. Nervozno sam lupkala martensicama o pod očekujući neke odgovore.
" Ja moram nešto obaviti s Benom, dotle će Vicky biti s tobom " Harry je rekao. Kao da mi je čitao misli. Kimnula sam glavom šutajući kamenčić koji se nalazio kraj moje desne noge.
--
Smeđokosa djevojka je šuškala šumom, ali već sam ju ugledala tako da se nemam čega bojati. U svojoj bež haljini do koljena i čizmama koje joj stoje negdje do poviše čička mi je prišla i pružila mi jedan topli zagrljaj. "Hej" tiho mi je prošaputala u kosu a ja sam se odmaknula od nje sa smješkom. Drago mi je da ju vidim.
" Vicky..nisi mi rekla što se dogodilo s Harryjem " Odjednom sam promucala. Vicky me na trenutak zabrinuto pogledala što je pokušavala vješto prikriti, ali ja sam to shvatila. Dobro čitam ljude. Dala mi je očni znak da sjednemo u kombi jer nam je objema bilo hladno. Kimnula sam glavom te smo sjeli u nešto manje hladniji kombi.
" Megan, Harry je dečko s lošom prošlošću, što možeš i sama shvatiti, ali, griješim ako ti kažem kakve je gadne stvari radio. Samo želim najbolje za tebe, ali Harry nije to i u ovome ne griješim. Kloni ga se jer bi mogla biti povrijeđena.. " Vicky je govorila smirenim, ali ozbiljnim glasom. Na trenutak sam se zamislila. Zašto da se klonim Harryja? Harry je nevolja i to mi se sviđa.
" Ja više ne mogu biti povrijeđena " Hladno sam rekla prolazeći rukom kroz svoju suhu kosu.
" Vjeruj mi da možeš. Styles je zavodnik, ženskaroš, iako te spasio od...pa..znaš.. samo ga se kloni. " Vicky je i dalje govorila samouvjereno, sigurno i ozbiljno.
" Kako da ga se klonim kad sam zapela u ovom sranju s njim? " Iznervirano sam uzdahnula.
" Ne znam.." Vicky je nesigurno promrmljala. 'Zarobila' je svoju donju usnicu zubima gledajući u moje oči.
" Vjerovat ću ti na riječ te mu neću dopustiti da mi se više približi ili da me dotakne. " Odlučno i hrabro sam rekla. Vicky mi se pobjednički nasmiješila a zatim je izvadila dvije coca-cole iz vrećice te mi je pružila jednu a ja sam je otvorila i ispila gutljaj.
Uz ovih par sati provedenih s Vicky bilo mi je lijepo. Imala sam žensku osobu s kojom sam mogla razgovarati o svačemu. Izbjegavale smo temu o Niallu i prošlosti, ali znam da u toj djevojci ima nešto što ja ne mogu otkriti. Ne mogu doći do te dubine njene duše. Samo znam da je prešla preko prošlosti i da je nastavila donekle normalno živjeti svoj život. Naravno, prokomentirale smo sve o Darli, doslovno sam joj ispričala cijeli svoj život, sve do onog dijela s prokletim Calvinom. Nije me puno ispitivala o tome, a nisam ni ja htjela o tome pričati. Vicky je veoma razumna osoba kojoj možeš vjerovati i stvarno mi je godio ovaj razgovor.
Pozdravila sam se s Vicky koja je nestala u mračnoj šumi taman kada je Harry došao. Hladno sam mu se nasmijala te sam sjela natrag u kombi. Za koju minutu, došao je i on. Naslonio se na bijelu podlogu te je svoj pogled skrenuo na mene.
" Što buljiš idiote? " Nervozno sam upitala dok se on kesio.
" Jako si lijepa, ali bila bi ljepša bez šminke " Promrmljao je. Oh taj šarm.
" Smiješan si, i to jako. Ne padam na šarmere, Styles " Sarkastično sam mu se nasmiješila te sam se okrenula na drugu stranu pokušavajući zaklopiti svoje oči ali me nije išlo, po treći dan.
" Hej, pa stvarno to mislim , nisam ja ženskaroš! " Styles se pobunio. Prasnula sam u smijeh. Nisam jednostavno mogla doći sebi dok me on zbunjeno gledao.
" Da, a kako nazivaš onu djevojku koja je s tobom bila u uredu? " Pitala sam čim sam došla pri sebi.
" Prijateljica..stara " Promrmljao je a meni je ponovno malo falilo da se nasmijem. Megan suzdrži se. Ponovno sam se okrenula na drugu stranu kada sam osjetila njegove ruke po mojoj kosi. Gladio me po kosi prokletnik jedan.
" Miči ruke s mene " Bahato sam rekla.
" Jučer ti to nije smetalo? " Savršeno se nasmijao. Bio je tako prokleto sexy. Izgledao je kao neki dark angel, da rekla sam to. Bio je tako bad boy, ali s druge strane izgledao je kao anđeo. Megan saberi se.
" Harry, prestani! Makni se od mene po mogućnosti što dalje jer ne želim biti u kontaktu s tvojim tijelom " Rekla sam.
" Ali nabavio sam marihuanu, sad je red na tebe, rekli smo da ćeš spavati sa mnom "
" Mora da se šališ " Nasmijala sam se od muke, a on je i dalje stajao s ozbiljnim izrazom lica. Slegnuo je ramenima. Ne, ne šali se niti malo.
--
Žao mi je ako je ovaj nastavak dosadan. Nije bilo flashbacka ipak, ali biti će u narednim nastavcima. Nastavak će biti sutra. Shippate li Hegan/Marry, kako god ahahah? :D Hvala svima koji čitaju :)
Volim vas xx
YOU ARE READING
Destroyed - / / ZAVRŠENO / / -
FanfictionKnowing your own darkness is the best method for dealing with the darknesses of other people. -Carl Jung