Poglavlje 12; Mike

1.8K 93 6
                                    

Izašla sam van iz kombija kako bi zapalila. Danas je vedro vrijeme, ali je svejedno mrzlo. Obmotala sam ruke oko sebe, ali kako sam morala u jednoj ruci držati cigaretu, tu ruku sam držala skroz pribijenu uz svoje tijelo misleći da će se nekim čudom ugrijati, ali mi nije išlo. Uskoro je rasčupan dečko izašao iz kombija odmjeravajući me od glave do pete. Došetao je do mene uzimajući cigaretu i povlačeći dim a zatim mi je vraćajući u ruke. Prevrnula sam očima te sam sjela na prednju stranu kombija na suvozačevo mjesto. Harry je nakon par minuta sjeo na vozačevo mjesto te je upalio kombi.

" Pa izgleda da danas idemo kući "  Harry je promrmljao dok smo se vozili iz ove šume. Kimnula sam glavom s malim osmijehom na licu. Ovo se nije trebalo dogoditi kada promislim. Ovo sve sam radila radi Darle, koja ne može izdržati bez marihuane. Ja volim marihuanu, ali mogu ja i bez nje kad promislim dobro.

Ponovno smo došli na granicu što nam je bio najveći problem. Čula sam da na ovoj granici pregledaju vozilo. Srećom, Harry se sjetio stati negdje oko par kilometara prije granice kako bi sakrili marihuanu. Nismo imali ideje gdje je staviti, tako da smo je nakraju stavili u svoju odjeću. Stali smo na granicu. Nije bio isti policajac kao prošli put. Ovoga puta je bio visoki smeđosi policajac s dugom smeđom bradom. Harry mu se nasmiješio a zatim mu je ovaj dao znak da stane sastrane kako bi mogao pregledati vozilo. Harry je stao uz cestu na neku travu. Izašla sam iz auta, dok su zrake sunca upirale u moje lice. Pokušala sam se 'zaštiti' od njih jer su mi užasno smetale, a Harry mi je pružio njegove crne naočale koje sam stavila. 

--

Prošli smo granicu bez težih problema. Čim smo sjeli u auto Harry mi je oduzeo naočale i stavio ih na sebe. Pobunila sam se na trenutak ali sam ušutjela.

"Harry, šta se dogodilo Vicky, mislim, u prošlosti? " Nesigurno sam upitala. Harry je na trenutak skrenuo svoj pogled na mene ali onda je vratio svoj pogled na cestu za par trenutaka.

" To pitaj nju.." Harry je promrmljao a ja sam prevrnula očima. Na neki način ima pravo. Ja druge ljude ispitivam o njihovoj prošlosti. Takva sam , šta ja mogu? Nisam htjela nastaviti raspravu pa sam zašutjela i okrenula se prema prozoru. Užasno mi se spava. Zaklopila sam svoje oči u nadi da ću utonuti i još jedan san i uspjelo mi je..

--

" Meg, budi se " Začula sam hrapavi glas koji nisam sigurna da li je odzvanjao u mojoj glavi ili je to bilo zapravo. Moji teški  kapci su se otvorili i zbunjeno sam se okretala oko sebe da vidim gdje sam kada sam shvatila da stojimo na mjestu u kombiju.

" U Londonu smo, nisam znao gdje ti je kuća pa sam te ostavio u središtu grada " Harry je rekao. Koji džentlemen, nemate pojma ! 

" Vidimo se " Hladno sam se okrenula prema njemu pa prema vratima i otvorila ih. Krenula sam izaći ali snažne ruke su obuhvatile moj struk tako da sam pala do Harryjevih nogu. Žuljao me mjenjač na leđima. Moja glava je bila naslonjena na njegove noge. Promatrao me par trenutaka a onda je sklonio par pramenova koji su 'zalutali' po mom licu i nježno je prislonio svoje usne na moje. Nakon par trenutaka sam se ustala i izašla iz kombija. Kombij se uskoro odvezao i bila sam prepuštena sama sebi. Pola sata hodanja do kuće..ugh.

" Megan ! " Začula sam glas koji već dugo vremena nisam čula. Mike. Okrenula sam se i nasmiješila 

" Nisam te dugo vidio ! " Uskiknuo je i pružio mi jedan prijateljski zagrljaj koji sam uzvratila. S Mikeom se nisam čula jako dugo, a kamoli vidjela. 

" Šta kažeš na jednu pivu, pa da popričamo? " Upitao je a ja sam kimnula glavom. Sjeli smo u jedan obližnji bar ' Bill's place '. Mike je sjeo nasuprot mene promatrajući svaki djelić mene.

" Nismo se vidjeli od one noći kada si prvi put zapalila.." Mike se nasmijao kao i ja.

" Istina.. pa šta ima novog kod tebe? " Upitala sam kada nam je konobarica donijela dvije pive.

" Pa ništa uglavnom isto..Čuo sam se s Darlom prije par dana, rekla je da ste u svađi..neću se mješati ne boj se ! " Mike se našalio podižući ruke u zrak kao u znak predaje čim sam ga prostrjelila pogledom kada je rekao za svađu. Nasmijala sam se a on je nastavio.. "..uglavnom, želio sam ti reći jedno iznenađenje.." Iznenađenje? Namrštila sam se a Mike je uzeo jedan gutljaj pive i ispustio jedno 'ah' te je nastavio. " Sredio sam ti gažu ovdje." Rekao je a meni se umalo nije zaletjela piva.

" Gažu?  Ovdje? " Bila sam u šoku. " Pa ja ni ne znam pjevati pobogu! " Pobunila sam se.

" Meg sjećam se tvog predivnog glasa još od prije godinu dana, prelijepo pjevaš! " 

" Mike, ja ne znam pjevati. Tad sam bila ona blaga i osjećajna Megan koja je bila užasno naivna, ali ta djevojka je nestala, zauvijek! " Rekla sam iskreno. Mike se krivo nasmijao.

" Barem pokušaj. Bill je rekao da slobodno možeš, da privučeš ljude, hajde barem pokušaj, za mene! " Mike me molio. Nakon prepiranja u svojj glavi, ipak sam odlučila. Kimnula sam glavom na što je Mike dignuo čašu u zrak kao i ja i skupa smo nazdravili mojoj gaži.

"  Izvoli tekstove pjesama " Mike mi je pružio negdje oko 10-ak papira. " Biraj koju želiš.. za sutra." Slatko se nasmiješio i popio zadnji gutljaj piva. Ostavio je novac na stolu te je krenuo i potapšao me po ramenu te me ostavio na razmišljanju. Zamišljeno sam promatrala tekstove ovih pjesama. 

--

".. everything I wanted was in my head, I gave it all up for a better man, who beat me down but on the ground I stand .." Čitam ove tekstove na svom krevetu. Ovo je kao namijenjeno za mene.. 

" ..blame all your life on me .." Stavljam svoju kosu iza uha dok mi nekoličina suza teku niz lice. Prisjećam se ponovno onih trenutaka iz prošlosti. Rađe bi htjela imati jednog pravog prijatelja nego milijun lažnih. Svi su me lagali..svi su me iznevjerili! 

" ..every day I wake up, every day i wake up alone ( kill me , just kill me) ..." Čitam riječi i dalje. Suze mi teku niz lice dok ih brišem. Ja sam takav slabić.. Ispuštam jecaje koji se samo čuju u ovoj tišini. Promatram crne zidove okolo sebe i uzimam dnevnik ispod kreveta. Otvaram početak. 

" Dragi dnevniče.. 

 Volim živjeti, volim ove ljude i nikad ih ne bi mogla zaboraviti. Uvijek su tu za mene. Calvin najviše. Volim ga svim svojim srcem. Danas je bio dobar dan, i evo ovo je prvo što ti pišem. Dnevniče, nadam se da ćeš biti uz mene i u najtežim trenutcima.."

Sa suzama na licu, dohvaćam upaljač iz džepa i palim taj dnevnik. Neka gori! Neka umre, kao svi !  Vatra se polako gasi kada je polijevam hladnom vodom i ostaje samo pepeo.. Kakva sam ja to osoba bila? Toliko sam bila jadna..ugh! Samu sebe više ne podnosim. Nitko me ne podnosi. Ostala sam zauvijek sama. Čak ni Sarah, moja sestra nije ostala uz mene.

"... still waiting for my friend , to come and break me out.. " Čitam tekst pjesme Waiting for a friend. Da, baš će meni doći prijatelj. Pukla sam totalno. Činim se tako snažnom ali evo jednostavno sam pukla! Bacam sve tekstove koji letaju po sobi dok ja lijegam u krevet i pokrivam se do vrata. Moj jastuk je već pun crnine s mojih očiju i jednostavno više ne mogu izdržati. Želim umrijeti.

--

Evo nastavka (malo sam ga ranije postavila nego inače, ali popodne neću imati vremena za laptop) ! :)

Željela sam vam u ovom nastavku pokazati kako se Megan osjeća. Nije tako hladna kako svi mislite, mislim tako se ponaša, ali.. sami vidite :$ (Samo da kažem, ovo nema veze sa mnom ova osjećanja xd). Ako želite poslušati ove pjesme javite se u inbox pa da vam kažem ime pjesme a izvođač je ' the pretty reckless' .

Nastavak kad stignem, nadam se da će bit sutra :D <3

Volim vas xx 

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now