Poglavlje 15; I hate you

1.5K 88 2
                                    

Sunčane zrake su ušle kroz moju i Vickyinu 'tamnicu'. Pospano sam zijevnula i shvatila kako se nalazim i dalje u Vickynom krilu. Njena glava je naslonjena na zid i ona spokojno spava. Pokušala sam ustati a da ju ne probudim, ali nisam uspjela. Krevet je zaškripio i ona je naglo otvorila svoje oči. Gledala sam kroz rešetke ali nisam imala što vidjeti. Samo neka uvenula trava i sunce kako ju obasjava. Odjednom nas je prekinula škripa vrata i prodorni glas čuvara.

" Megan, imaš posjetu " Bez razmišljanja me uhvatio čvrsto za lakat a ja sam se pokušala otrgnuti ali me nije išlo. Vicky je ustala s kreveta ali ja sam joj dala znak rukom da ću biti okej iako sam bila pomalo zbunjena. Posjeta? U ovoj štali? Pustila sam čuvara da me vodi, kada me uveo kroz neka smeđa vrata, bez natpisa.

" Hej Megan " Odjednom čujem dobro poznati hrapavi glas koji mi odzvanja glavom. Čuvar me grubo sjeda za stol, a Harry mu daje znak da ode. Prekrižila sam ruke gledajući oko sebe. Nalazim se kao u onoj sobi za ispitivanje kriminalaca. Samo što ovdje nema ogledala da me mogu špijunirati. Harry par trenutaka gleda u mene a ja se pokrivam objema rukama. "Mogu objasniti" Progovara nakon duže tišine. Bijesno se podižem sa stolice koja biva odgurnuta od mene.

" Objasniti?! Šta ćeš mi objasniti ti idiote?! Zaveo si me kao i svaku! Spavala sam s tobom, vjerovala sam ti po prvi put nakon moje bolne prošlosti! Ti si jedan debilni idiot koji misli da je na vrhu svijeta. E pa Styles, moram ti poručiti da nisi! Ti si na samom dnu, dnu dana! Da li ti znaš kako sam se ja osjećala kada sam saznala da si me izdao?! Kada sam saznala da si me lagao!? Bila sam isfrustrirana, bijesna, ljuta, htjela sam te ubiti, ali imaš sreće što su mi oni konopci pomogli. Je*emti sve majmune jedan, ugh! Čemu onda ono spašavanje od Nialla, čemu!? Vragu jel!? " Govorila sam bez iti jedne jedine stanke ili predaha. Stajala sam točno ispred njega svako malo kad bih mu postavila jedno pitanje ili rekla jednu uvredu bi ga odgurnula tako da bi se stolica skoro prevrnula. Njegov izraz je bio ozbiljan, ali nakon par trenutaka se nasmijao. Šokirano sam ga pogledala, a zatim mi je jedna savršena ideja sinula. " Ako me ne izbaviš odavde, kunem ti se da ću policiji reći svaki detalj tvoje prošlosti, ne boj se sve znam ti jedan lažljivče! " Još jednom sam bijesno progovorila. Pogledao me je u nevjerici. Pa zar mora biti toliko glup da shvati da ja ne mogu izaći odavde, osim ako ne pobjegnem? Nakon par trenutaka tišine, Harry jedva kima glavom a meni se obasjava. Pokušavam biti hladan i ništa ne odgovaram. Zovem čuvara koji me uzima u svoje ruke i vodi prema 'tamnici'. Gledam posljednji put u Harryja kako zamišljeno sjedi na stolici. Neka njega, ionako mora smisliti cijeli plan.

FLASHBACK ( Megan's P.O.V. )

Ovo je već treći dan da pušim. Nekad sam se protivila cigaretama i pušenju, ali kada shvatim što sam propuštala, htjela bi se ubiti. Nervozno sjedim ispred Darline kuće i čekam kada će ona izaći. Uskoro visoka smeđokosa djevojka me promatra s osmijehom i ja vidim da nešto smjera.

" Donijela sam da nešto probamo ! " Darla je veselo rekla dok sam pratila njene usne kako se polako otvaraju i  zatvaraju. Iz džepa vadi kutiju Malbora. Uzimam ju iz ruke i jedva čekam da zapalim, ali dočekaju me samo bijeli prazni omoti. Zbunjeno je gledam dok ona iz drugog džepa vadi malenu vrećicu kao za dokaze u kojoj se nalazi marihuana. Zlobno se smješkam te joj dajem znak da krenemo.. Uskoro smo se sakrile tamo gdje nas nitko ne može vidjeti. Darla pjevuši dok zamotava marihuanu u cigaretu a ja nervozno lupkam noktima o stablo. Darla se ponosno nasmiješila kada je zamotala cigaretu. Uzela je upaljač i zapalila te je cigaretu nježno prislonila uz svoja usta. Povukla je dim, a zatim je zatvorila oči dok je ispuštala. 

" Predobro je! " Odjednom progovara i ja joj uzimam iz ruke i prislanjam na svoje usne. Osjećaj je tako dobar. Pušem iz usta i ispuštam zadovoljan zvuk. Darla se osmjehuje te stavlja na kamen travu i bijeli omot koji ja primam u svoje ruke kako bi zamotala. Nakon par trenutaka, uzela sam upaljač i ponovno prislonila uz usta i ponovno savršen osjećaj, bolje nego prvi put. Ove stvari će me natjerati da zaboravim na sve.

--

Dolazim kući i primjećujem da nema auta od oca i majke. Osmjehujem se i ulazim u kuću ali zatičem svoju ljutu sestru. Skida naočale za vid i stavlja ih na stol. Ruke stavlja na bokove i gleda me opakim pogledom. Samo se ljubazno osmjehujem i zaobilazim je ali me hvata za lakat i povlači prema sebi.

" Pušila si .. " U nevjerici govori. Ja ležerno kimam glavom dok ona i dalje ne vjeruje.

" Da li ti znaš da nitko više neće ostati uz tebe ako budeš takva?! Te gluposti koje radiš ti neće pomoći da se oporaviš, Megan! Ako želiš da ti pomognem, onda se saberi ! " 

" Ne treba mi tvoja pomoć .. kučko " Cerim se ko kreten dok me Sarah gleda ljutitim, razočaranim pogledom i pušta moj lakat. Ležerno odlazim u svoj krevet i razmišljam što bi sljedeće sutra mogla učiniti ili probati.

--

Evooo nastavak xd

Malo je kraći a i dosadniji, ali nadam se da vam se sviđa.

Nastavak sutra nadam se:)

Volim vas i hvala vam <3

Destroyed -  / / ZAVRŠENO / / -Where stories live. Discover now