8.Taejin pt.1

5.5K 213 60
                                    

BİLGİLENDİRME;Taehyung, lise öğrencisi, 17 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BİLGİLENDİRME;
Taehyung, lise öğrencisi, 17 yaşında.

Seokjin, polis memuru, 26 yaşında.

"yanlış şeyi yaparken çok doğru hissediyorum."

Çıkış zili çaldığında öğrenciler acele etmeden okuldan ayrılırken, kendini belli eden son sınıflar okulun bahçesinde toplanmış; okuldan sonra ne yapacaklarını tartışıyorlardı.

"Üstümü değiştirmeden hiçbir yere gitmem." Park Jimin dudaklarını büzüp kucağında olduğu yatak arkadaşına döndü.

"İlla kendini gösterecek şeyler giyeceksin, doğru." Taehyung alayla ona baktı. Jimin gözlerine ona devirip bakışlarına ona çevirmedi.

"Ben seni eve götürürüm." Jungkook, kalçalarına ellerini yasladığı yatak arkadaşına istediği şeyi söyledi. Jimin ellerini birbirine vurarak önüne döndü. Hoseok ve Namjoon hala hangi kulübe gideceklerine karar vermeye çalışıyorlardı.

"Ben şimdiden söylüyorum. Hesabı ben ödemem. En son tüm maaşımı size yatırdım pezevenkler." Taehyung sitem ederek eliyle başını ovdu. "Hala canım acıyor."

"Of bu da iyi ki bir hesap ödedi. On yıldır lafını yapıyor." Jungkook gözlerini devirerek Taehyung'a baktı.

"Şhhh bir susun. Moonlight'a gidelim diyoruz. Hem  Yoongi hyung orada sahneye çıkacaktı, onu izlemiş oluruz." Diye atladı Namjoon.

"Oha Yoongi, Min Yoongi mi?" Jimin gözlerini büyüterek sordu.

"Başka Yoongi mi var?" Hoseok düz bir ifadeyle Jimin'e baktı. Jimin dilini dudaklarında gezdirdi. Min Yoongi'yi ölümüne çok çekici buluyordu. Onu sahnede görme fikri bile onu heyecanlandırmıştı.

"Ne o, Min Yoongi denilince bir düştün Jimin?" Jungkook rahatsızca kıpırdandı. Ellerini Jimin'in kalçalarından çekti.

"Yok kurabiyem, sen varken kime düşerim ben?" Jimin kucağında hafif dönerek dudaklarına bir öpücük bıraktı. Jungkook hala rahatlamamıştı ama üstelemedi.

"O zaman hepimiz anlaştığımıza göre Moonlight'a gidiyoruz." Dedi Hoseok.

"Ne anlaşması ağzımı açmadık?" Taehyung yüksek sesle konuştu. Hoseok gözlerini devirdi.

"Size belirli bir süre verdim ve o sürede itiraz etmediniz. Konu kapandı!" Diye bağırarak Taehyung'ın kafasına vurdu.

"Ah Hoseokie!" Taehyung dudaklarını büzüp kafasını ovaladı.

"Tamam gidelim." Dedi Jungkook sakince. Jimin de ona katıldı.

"Saat 10'da herkes hazır olsun sırasıyla hepinizi ben alırım." Namjoon son sözleri söyleyip ayağa kalktı. Araba anahtarlarını cebinden çıkarıp hepsine veda etti.

One Shots  [bangtan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin