22.Taegi (omegaverse)

2.7K 108 52
                                    

22

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

22.Taegi (omegaverse)

Dört katlı, gösterişli koyu renkli sarayın havasını bozacak şekilde hazırlanmış bahçenin her yerinde türlü türlü çiçekler vardı. Beyaz tüller bahçenin tamamına dağılmış, gül yaprakları yerlerdeydi. Tüm soylu insanlar kendilerine verilen yerlerde oturmuşlardı, halk ise bahçenin arkasında çalınan şarkıları dinliyordu. Şehrin içinde şenlik vardı. Çünkü omegaları bugün evleniyordu.

Min Hanedanlığı, bugün soğuk havasından çıkmış her yer cıvıl cıvıldı. Penceresinden bu görüntüleri izleyen Min Yoongi'nin içinde ise fırtınalar kopuyordu. İstemediği bir evliliğe zorlanıyordu ve elinden gelen bir şey yoktu. Kaçmayı denemişti. Kendini öldürmeyi denemişti. Hiçbiri işe yaramamıştı. Şimdi düğün gününe gelmişlerdi ve Yoongi beyaz takımının içindeydi.

Odasında bulunan yiyeceklere yönelmiş ve meyvelerden yemeye başlamıştı. Dilinin kuruduğunu hissedince kendine şarap doldurup bir dikişte bitirmişti.

Min Yoongi, evleneceği alfayla toplasan üç kere yüz yüze gelmişti. Evlenme sebepleri ise oldukça klişeydi. Babası ve Kim Hanedanlığının Kralı büyük bir savaştaydı; halk bundan memnun değildi. Tam iki yıldır bir kriz yaşanıyordu iki krallıkta da. Mektuplaşarak barış yapmayı düşünen krallar, barışma anlaşması olarak en küçük oğullarını evlendirme kararı almıştı. İki halkta bundan memnun kalmıştı.

Ve işte, Min Yoongi'nin düğün günündelerdi.

"Hazır mısın?" abisi kapıyı tıklatmadan açmış ve Yoongi'yi çilek yerken yakalamıştı. "Çilek yeme!" adım atarak Yoongi'nin elindeki çileğe vurmuştu. "Beyaz takım giyiyorsun, iz çıkacak." Yoongi gözlerini devirmişti.

"Hazırım. Hadi artık gidelim de bitsin bu işkence."

"Öyle deme, Yoongi. Alfan çok ateşli. Evin en küçüğü sen değilde ben olsaydım, çoktan kendimi mühürletmiştim."

Yoongi onu dinlemeyi bırakıp odasından dışarı adım atmıştı. Merdivenlerin başında ona doğru gelen babasını görünce yüzüne zoraki bir gülümseme koymuştu.

"Yoongi, çok yakışıklı olmuşsun."

"Teşekkür ederim." Babası Yoongi'nin tam önünde durarak onu yüzünü süzdü. Ellerini yanaklarına koyarak yanaklarını germeye çalıştı.

"Gülümse, Yoongi. Herkese. en mutlu günün olduğunu düşündür."

"Denerim." dedi Yoongi yanaklarını babasından kurtarırken. Yoongi'nin kurdunu sezen herkes onun huzursuz ve mutsuz olduğunu anlayacaktı zaten.

Yoongi, babasının yanında yürürken saray'ın giriş katına gelmişlerdi. Yoongi babasına dönmüştü, "Kim Ailesi nerede?"

"Taehyung burada bir yerde olacak, ailenin geri kalanı bahçede."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

One Shots  [bangtan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin