"Hüzün ki bize en çok yakışan"
Canım acıyor, Min Yoongi.
Son bir kaç aydır bana eskisi gibi davranmıyorsun. Özür dilerim, yapmamam gereken bir şey yaptım. Bunun farkındayım. Ben farkındayken, keşke sende yüzüme vurmasaydın. Kendimi geri dönülemez bir çıkmazda hissediyorum. Çok kötüyüm Yoongi.
Hani hep benimle olacaktın? Ne hata yaparsam yapayım, ne yolu seçersem seçeyim, ne düşünürsem düşüneyim, hani ben benimleydin?
Benden bizzat olayı dinlemedin ama okumak ister misin, Min Yoongi? Umarım tam bu anda okumayı bırakmazsın. Seni seviyorum.
"Cumartesi olan partiden sonra okula gitmedim. Cumartesi olanları hazmetmem iki günümü almıştı. İki gün sonra okula geldim. Bana neden gelmediğimi sorduğunda hasta olduğumu söylemiştim. Ama değildim, Yoongi.
Gözlerine bakarak sana yalan söyledim. Yalanımı duymanı istedim, ağzım açık değildi belki ama gözlerimle sana yalvardım. Bana direk inandın, kafanı salladın ve olayı geçiştirdin.
Tüm gün boyunca o günü düşünerek kendime eziyet ettim. Senin umrunda olmayan bir günü hatırlamak bile benim için en büyük cezaydı.
Ertesi gün yürüyerek okula geldik. Sınıfımıza çıktık ve tahtada asılı olan resmi gördük. Keşke o günde gelmeseydim Yoongi, keşke o an senin yanında olmasaydım. O zaman kaçmak daha kolay olabilirdi.
Hayalkırıklığıyla bana döndün, neden hayalkırıklığı vardı gözlerinde? Yoongi, neden?
Sınıftaki herkes tahtadaki resmi telefonuyla çekerken bazıları da nefeslerini tutmuş bize bakıyordu. Tahtadaki benim yarı çıplak bir erkekle öpüştüğüm fotoğraf boylu boyunca orada asılıydı. Okul için güzel bir malzemeydi. Yavaşça yürüyüp dibime kadar girdin.
"Bu ne?" sakince sordun.
"Fotoğraf." ne diyeceğimi bilemiyordum. Küçük dilimi yutmuş gibiydim.
"Bir erkekle seviştiğin bir fotoğraf Hoseok! Nesin sen siktiğim bir gayi mi?" boğazıma bir yumru otururken dudaklarımı birbirine bastırdım. Gözlerimi senin gözlerinden çekmedim ama Yoongi, senden o an bile ayrılamadım. "İğrençsin! Bunca zaman bir de benden sakladın mı?"
"Yoongi, bana iğrenç deme." kısık senimle mırıldandım. Çok güçsüzdüm senin karşında, adeta küçülmüştüm. Gözlerim dolmaya başlamıştı.
"İğrençsin ama! Bu ne, Hoseok? Ailenin haberi var mı? Erkeklerin altına yattığından ailenin haberi var mı, ha?" üstüme daha çok gelirken elimi uzatıp göğsüne yasladım ve seni uzaklaştırmaya çalıştım. Seni hiç bu kadar saldırgan görmemiştim, Yoongi. Hele ki bana karşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots [bangtan]
أدب الهواة[bangtanxbangtan] Bu şey; kütüphanene ekle canın sıkılınca, feels geçirmek istiyorsan, ağlamak istiyorsan aç oku kitabı.