[m] "Benim işim sensin. Seni bırakmayacağım."
Kim Taehyung, mail adresini kontrol ederken daha yeni gönderilen dizi metniyle karşılaşmıştı. Kaşlarını çatıp dosyayı bilgisayarına indirdi. Değişiklik mi olmuş, bu hafta?
Taehyung, metni okurken sinirle elindeki su bardağını yere atmıştı.
"Bu da ne sikim? Dalga mı geçiyorlar? Siktiğim senaristi!" Taehyung oturduğu yerden hızla kalkıp bilgisayarını koltuğa fırlatmıştı. Metni ona atanın adresine bakınca gözlerini devirmekten başka bir şey yapmamıştı. Hepsi o küçük şerefsizin altından çıkıyordu. Jeon Jungkook.
...
Kim Taehyung, sete öfkeyle girmişti. Taehyung'ı gören çalışanlar şokla ve korkuyla ona bakıyorlardı. Taehyung yönetmenin önüne gelmiş ve onu fark etmesi için elindeki metni masaya fırlatmıştı.
"Taehyung?" Yönetmen Jaehwan kaşlarını çatmış önündeki ana karakterine bakıyordu.
"Bugün çekilecek bölümün metnini dün gönderdiğiniz için teşekkür ederim." Sahte bir şekilde gülüş sunmuştu ona.
"Evet, o mesele." Jaehwan boğazını temizlemişti. "Bunu yapmak zorundasın, böylesini uygun gördük ve sende bu dizinin bir oyuncususun."
"Anlaşma yapılırken her şeyi söyledim size! Siktiğimin kadınıyla seks sahnesi çekmeyeceğim!" Taehyung ses tonunu tutturamamış ve istemeden bağırmıştı.
"Bağırma Taehyung." Taehyung gözlerini kapatıp sakinleşmeye çalışmıştı.
"Senaristin fikriydi değil mi?" Taehyung mırıldandı. Jaehwan ona yaklaşıp kolundan tuttu.
"Benimle gel, senle konuşalım." Taehyung bir şey demeden onu çekiştirmesine izin verdi.
Jaehwan, dizi de başrol olmasına yardım eden yönetmendi. Sektörde kendini satmadan asla şu an geldiğin yere gelemiyordun. Taehyung ilk başta bunların hepsi reddetmişti. Kendini satamazdı. Geleceği konum için kimsenin altına girmek istemiyordu. Ama zaten küçük bir aktörsün, sadece reklamlarda oynamışsın ve bir diziye ana karakter için başvuruyorsun. Seçilme şansın sanırım yüzde iki bile değildi.
Taehyung, bir an düşünmüştü. Kendinden ödün verecek miydi? İstediği kariyer için sanırım verecekti.
Böylelikle Jaehwan'la yatmaya başlamıştı. İkisi de bunun sadece birbirilerini tatmin etmek için olduğunu biliyordu. Jaehwan, Taehyung'daki yeteneği fark etmişti zaten. Onun için her türlü hava hoştu.
Dizi ekibinde bunu bile kimse yoktu. Eğer öğrenilirse, haberlere çıkacaklarına eminlerdi.
Jaehwan, Taehyung'ı kendi odasına getirip onu masaya yasladı. "Sakin ol bebeğim." Taehyung yüzünü yana çevirip onunla göz göze gelmeyi reddetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots [bangtan]
Fanfiction[bangtanxbangtan] Bu şey; kütüphanene ekle canın sıkılınca, feels geçirmek istiyorsan, ağlamak istiyorsan aç oku kitabı.