12.Yoonmin

3K 162 32
                                    

 "Biz birbirimize ait parçalarız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Biz birbirimize ait parçalarız."

"Yoongi?" banyo da su sesinden başka bir ses yankılanınca Yoongi kapattığı gözlerini açtı. Ama bakışlarını kocasına çevirmedi. Boş boş duvara bakmaya devam etti.

Jimin cevap vermeyeceğini anlayıp derin bir nefes aldı ve banyoya girdi. Yoongi yaptığı şeyi görür görmez şok içinde kalmıştı. Giysileriyle birlikte küvete girmiş, suyu açmış ve kendini ıslatmakta meşguldü.

"Sevgilim?" Jimin yeniden denemek istemişti. Ama Yoongi cevap vermedi. "Ne yapıyorsun?"

"Ölmeyi bekliyorum." Yoongi ruhsuz sesiyle cevap verdi.

"Salak salak konuşma." Jimin sinirlenip ona doğru yürüdü. "Benim yüzümden mi böylesin? Kavgamız yüzünden mi?"

Yoongi düşündü. Öyle miydi? Kavgaları yüzünden mi böyle hissediyordu? Ama hayır. Kavgaları sadece bazı şeyleri görmesini sağlamıştı.  Yoongi asla Jimin için yeterli olmayan biriydi. Bunu Jimin'in ailesi de biliyordu, onun yüzünden Yoongi'den nefret ediyorlardı.

"Hayır. Kavga sadece bir şeyleri görmeme vesile oldu."

"Yoongi lütfen, biraz oturup konuşabilir miyiz? Bağırıp durmamızdan bıktım." Jimin bir kere daha denemek istedi. Yoongi'nin durumu gittikçe kötüleşiyordu.

"Gerek yok Jimin-Ah." Yoongi sonunda onun yüzüne bakacak cesaret bulabilmişti. Yoongi'nin gözleri üzgün bakıyordu. Jimin yutkundu. "Ailen haklı. İki yıl arkadaşlarımızın evinde kaldık, bize ev alacak kadar param yoktu çünkü. Şimdi görmeye gidemiyorsun çünkü bir araba da alamadım." Yoongi ayağa kalkıp ıslak kıyafetlerden su akmasına aldırmadan Jimin'in karşısına geçti. "Sana asla layık olduğun hayatı yaşatamayacağım."

"Öyle deme." Jimin dolmuş gözleriyle Yoongi'ye baktı. Ona yaklaşıp yüzüne dokunmak için elini kaldırdı. Yoongi buna izin vermeden elini tuttu sevdiğinin.

"Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var." Yoongi ,Jimin'i orda bırakarak banyodan çıktı.

Jimin kendini tutamayarak hıçkırıklarla ağlamaya başladı. Ama yine de Yoongi'nin peşinden ayrılmadı.

"Yoongi-ya. Gitme lütfen gitme." Yoongi odalarına gitmiş, gözlerinden akan yaşlarla üstünü giyiniyordu. Jimin'e bakmamaya çalıştı. Ağladığını görürse her an fikrini değiştirebilirdi. Jimin yataklarına oturmuş, kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. "Biz yalnız kalamayız, Yoongi. Biz birbirimize muhtacız, gitme lütfen." Yoongi hıçkırmamak için dudaklarını ısırdı.

"Jimin, geleceğim."

"Ama şimdi gidiyorsun."

"Geleceğim dedim!" Yoongi en sonunda bağırıp odadan çıktı. Jimin hala onu bırakmak istemiyor gibi arkasından geliyordu. Hıçkırık sesleriyle gitme diye yalvarmasıyla. Yoongi ayakkabılarını giyerken Jimin dayanamadı ve ona arkadan sarıldı. Bu Yoongi için son damla olmuştu. O da hıçkırarak ağlamaya başladı.

One Shots  [bangtan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin