Bölüm şarkısı: Emmit Fenn- Painting Greys
**************Chanyeol'u o gece uyku tutmamıştı. Garip rüyalar görüp duruyordu. Ateş ve daha fazla ateş.
Sabah daha fazla uyuyamayacağını fark ettiğinde erkenden üzerini değişti ve okula gitti. Daha okulun kapıları yeni açılmıştı ve derslerin başlamasına daha bir buçuk saatten fazla vardı.Bahçede oturacak gölge bir yer ararken içinde büyüyen garip hisle durdu. Tamamen içgüdüsel olarak kafasını sola çevirdi ve oraya doğru gelen Baekhyun'u gördü.
Vay, diye düşündü. Baekhyun'un geldiğini mi hissettim ben az önce?
Hayatında hiç bu kadar tanıdık bir dejavu yaşamamıştı.
"Günaydın!" Baekhyun gülerek ona el salladı ve yanına geldi. "Erkencisin?"
"Günaydın." Chanyeol oturduğu yerde yana kaydı ve yanına oturmasına izin verdi.
"Genelde bu saatte okulda kimse olmazdı."
"Neden hep erken geliyorsun ki?"
Baekhyun derin bir nefes alıp etraftaki yeşilliğe baktı. "Sessiz, sabah sabah bana enerji ve huzur veriyor."
"Aslında haklı olabilirsin. Kimse yokken okul güzel görünüyor."
"Hey, Yeol?" Chanyeol ona döndüğünde Baekhyun gözlerini kıstı. "Çok uykulu görünüyorsun."
"Pek uyuyamadım."
"Kabus mu?"
"Kulağa komik geliyor değil mi? Birkaç aya mezun olacağım ama hala kabuslardan sonra uyuyamıyorum."
Baekhyun duyduğu şeye güldü ve yavaşça başını salladı.
"Çok normal, ben de genelde yastığa sarılıp uyurum.""Gerçekten mi?"
"Evet, birine veya bir şeye sarılarak uyumak nereden geldiğini bilmediğim bir alışkanlık."
Chanyeol o sırada aklına gelen şeyle irkildi. Sana sarılarak uyusaydım kabus görmeyeceğime eminim. Ardından düşündüğü şeyin ne olduğunu fark ederek kendine tokat atmak istedi. Ama bunu düşünmemek çok zordu, gerçekten çok yakışıklıydı, çok güzeldi ve aynı zamanda ona neden olduğunu anlamadığı bir yakınlık hissediyordu.
"...değil mi?"
"Ne? Afedersin, dalmışım." Chanyeol utançla gözlerini ondan kaçırdı.
"Heechul başıma bela olacak değil mi?"
"Hayır, sanırım onu biraz korkuttun." Chanyeol aklına gelen şeyle heyecanlandı ve ona döndü. "Cidden, nasıl yaptın?"
"Bir şey yapmadım..."
"Koluna bir şey yaptın."
"Aslında sadece dokundum, neden öyle bir tepki verdi bilmiyorum. Sanırım ilk haftadan herkesin benden nefret etmesini sağlamaya çalışıyor."
"Heechul'ün rol yaptığını mı söylüyorsun?"
"Öyle düşünüyorum."
"Bu çok garip..." Chanyeol biraz daha düşünse de anlam veremedi. Konuyu dağıtmaya karar verip arkaya yaslandı.
"Eee, Baekhyun? Sevgilin var mı? Şanslı kız?"
Baekhyun omuzlarını silkti. "Hayır, hiç öyle bir ihtiyaç hissetmedim. Sen?"
"Birkaç tane oldu ama şu aralar tek takılıyorum."
"Okulun gözdelerinden olmalısın."
"Eh, kısmen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaek
FanfictionSimurg ve Zümrüd-ü Anka. Elysion'dan dünyaya sürülen, yaşadıklarını ve birbirlerini hatırlamayan iki Anka. Sıradan lise öğrencileri gibi yaşayabilmişlerdi, birbirlerini tekrar görene kadar. Müdür Junmyeon dünyada onların bir tehdit olmayacağını düşü...