Bölüm şarkısı: How Do You Like It
*******************
Fizik dersinin ortasında sınıfın kapısı yavaşça açıldı ve okul müdürü içeri girdi. "Park Chanyeol?"
Chanyeol şaşkınca elini kaldırdı. "Buradayım efendim."
"Rehberlik odasına gitmeni istiyorum. Şimdi." Müdür sınıftan çıktıktan sonra sınıf arkadaşları sessizleşti. Chanyeol yerinden kalkacakken Baekhyun onun koluna dokundu. "Her şey yolunda mı?"
"Hiçbir fikrim yok." Öğretmenden izin alarak sınıftan çıktı ve rehberlik odasına gitti. Genç okul psikoloğu onu görünce gülümsedi.
"Hoşgeldin Yeol! Otur bakalım!" Chanyeol yavaşça pofuduk koltuğa oturdu. Kadın önündeki kağıtları düzenlerken gülümsedi. "Acaba... Hayatında her şey yolunda mı?"
"Ee, şey.. Evet?"
"Ailenle, arkadaşlarınla herhangi bir sorunun var mı?"
Chanyeol neden bu soruları duyduğunu anlamıyordu. "Başım belada mı?"
"Hayır!" Kadın insanın içini ısıtan bir şekilde güldü. "Sadece... Son dönemde notlarının fazla düştüğünü fark ettik ve iyi olup olmadığını merak ediyoruz."
"Notlarım?" Ona uzatılan kağıtlara baktı. Eski notlarına oranla bunlar cidden çok düşüktü. Hatta son sınavları yükseltmezse sınıfta kalma ihtimali bile vardı. "Benim... Hiçbir sorunum yok aslında."
Gerçekten de yoktu. Her şey yolundaydı. Sadece artık derslere dikkatini veremiyordu ve hep dalgındı. "Sanırım aklım biraz havada. Düzelteceğime emin olabilirsiniz."
Kadın kaşlarını kaldırdı. "Yardım istemediğine emin misin? Dikkat problemin varsa-"
"Hayır, hayır. Eminim." Bir süre daha ısrarla ailesinin iyi olup olmadığını sorduktan sonra Chanyeol'u tekrar sınıfa yolladı.
Teneffüste Baekhyun, Heechul ve Kris onun yanına koştu. "Sorun neymiş?"
"Biraz ineklemezsem sınıfta kalacağını söylediler."
Heechul kahkaha atarak arkadaşının omzuna vurdu. "Aklın nerelerde? Asla sınıfta kalacak kadar düşmezdin?"
"Ne bileyim ben? Ne yapmam gerekiyor şimdi?"
"Yarınki felsefe sınavına çalışarak işe başlayabilirsin."
"Felsefe ne?" Herkes Chanyeol'un durumuna kahkaha atarken Baekhyun onun omzuna dokundu.
"Seni çalıştırabilirim." Chanyeol gelen teklifle afalladığında Heechul ıslık çaldı.
"Bu ortaya atılmış bir teklifse ben varım!" Baekhyun'a göz kırptığında Baekhyun rahatsız bir şekilde biraz daha Chanyeol'a yaklaştı.
"Ama sınav yarın?"
"Sorun değil, ben zaten çalışmayacağım."
Derse girme zili çaldığında Baekhyun onun kulağına yaklaştı. "Çıkışta beni bekle." Sınıfa doğru koştuğunda Chanyeol olduğu yerde kaldı. İçinde garip bir ürperti oluşmuştu.
Tüm ders boyunca Baekhyun'u izledi. Bir soruyu anlamadığında kalemi elinde çevirmesini, arada bir iç çekerek pencereye bakmasını, yanlış işlem yapınca kaşlarını çatmasını seyrederek gülümsedi. Kalbinin çarpıntısını kendinden başka kimsenin duymamasını umuyordu.
Baekhyun önüne düşen saçlarını yanında oturan kızdan aldığı tokayla bağlayınca kıkırdadı. Hayatında hiç bu kadar güzel bir şey görmemişti. Ve şu an onu izleyebildiği için ikisini bir araya getiren şey her neyse ona minnettardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaek
FanfictionSimurg ve Zümrüd-ü Anka. Elysion'dan dünyaya sürülen, yaşadıklarını ve birbirlerini hatırlamayan iki Anka. Sıradan lise öğrencileri gibi yaşayabilmişlerdi, birbirlerini tekrar görene kadar. Müdür Junmyeon dünyada onların bir tehdit olmayacağını düşü...