Geceler, Geceler

3.4K 467 273
                                    

***
İlk teneffüste Kris sınıfın ortasına gitti. "Millet, hepiniz bugünkü partiye davetlisiniz!"

Chanyeol sınıftaki kızların gözünden kalpler fışkırdığını görebiliyordu. Kris gün geçtikçe daha da yakışıklı oluyordu sanki.

Kris herkese telefonundan partinin olacağı barın yerini attı ve tekrar Chanyeol'la Baekhyun'un yanına geldi.
"Eh, bana şöyle güzel bir hediye alırsınız artık."

"Hediye mi alacağız? Doğum günü prensesi diye de çağırmamızı ister misin?"

Kris onunla dalga geçen Baekhyun'a gözlerini devirdi. "Çok komik. Ha. Ha."

Chanyeol yavaşça Baekhyun'a eğildi. "Gidecek misin?"

"Tabii ki, Kris'in doğum günü bu!"

****
Okul bittiğinde ve herkes evlere dağıldığında Chanyeol üzerine bir yırtık pantolon, bir de tişört geçirdi.

Ceketinin cebine de kredi kartını ve yeterli nakit parayı koyduğunda bara gitmek için hazırdı.

"Anne! Baba! Ben çıkıyorum!"

Babası oğluna göz kırparak gülümsedi. "Seninki de geliyor mu? Hani şu çok gizli olan?"

"Of baba... Tükettiniz beni."

"Uğraşıyorum sadece, dikkatli ol."

Evin önünden bir taksi tutup barın adresini verdi. Bisikletle gitmek isterdi ama yine Baekhyun onunla dalga geçecekti.

Güvenliğe Kris'in adını vererek içeri girdiğinde bir an kulakları basınçtan patlayacak gibi oldu.
"Hey!" Kris'in sesini duyduğunda gülerek ona sarıldı. Anlaşılan davetliler sadece okuldan değildi. Okuldaki tanıdıkların dışında bir sürü tanımadık surat vardı.

"Onur konuğum gelmiş! Yakışıklı olmuşsun ha!" Kris onun sırtına biraz sert bir şekilde vurunca Chanyeol öksürdü.

"Baekhyun nerede?"

Kris gözleriyle ilerideki daire oluşturmuş kalabalığı gösterdi. "Sence oradakiler neyi izliyor?"

Chanyeol ne olduğunu görmek için kalabalığa yaklaştığında olduğu yerde düşüp bayılacaktı. Kris'in tuttuğu iki tane striptizci kız davetlileri sandalyeye oturtuyor ve kucak dansı yapıyordu.

O sandalyelerde oturanlardan biri de Baekhyun'du.

Sinirle Baekhyun'a baktı nefesini düzene sokmaya çalıştı. Bu da neydi böyle?

"Değiştir!" elinde kocaman bir içki şişesi tutan kız bağırınca etrafta büyük bir alkış koptu.

Bu komutla birlikte dansçılar sandalyeye, sandalyedekiler de onların kucaklarına oturdu. Baekhyun ve onların sınıfından başka bir çocuğun bu kadınlara sürtünüp durmasını izleyecek değildi.

Her ne kadar gözlerini kaçırmak istese de bir taraftan da nasıl dans ettiğini görmek istiyordu.

Ama o kızın üzerinde değil.

Yandaki birinin elindeki bardağı kafasına dikti ve derin bir nefes aldı. İşte gidiyoruz.

Dairenin ortasına girip sandalyede oturan kadını hafifçe çekti ve ortaya doğru itti. Hemen ardından da sandalyeye kendisi oturdu. Partideki herkes bu duruma sevinmişti, herkes sıranın kendisine gelmesini bekliyordu zaten.

Baekhyun'un anlamaz bakışları arasında ona gülümsedi. Ama Baekhyun o dansçı kadına yaptığı gibi Chanyeol'un kucağına oturmamıştı, öylece karşısında dikilmiş ona bakıyordu.

Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin