Simurg Efsanesi

3.2K 453 137
                                    

Bölüm şarkısı: Charlotte Cardin-Paradise Motion

*******

Sabah okula giderken kendini çok garip hissediyordu. Baekhyun'un yüzüne nasıl bakacağını veya dünü hatırlayıp hatırlamadığını bilmiyordu.

Okulun kapısından girerken Kris ve Baekhyun'u bahçede gördü. Hiçbir şey olmamış gibi gülerek onlara el salladı.
"Günaydın."

"Aa, bakın kim gelmiş? Haber vermeden partimden giden Yeol!" Kris onun kafasına vurduğunda Chanyeol yüzünü buruşturdu.

"Acil işim çıktı..."

"Neyse ne, ben dolaba gidiyorum."

Kris çantasını omzuna alarak onlardan uzaklaştığında Chanyeol ne zaman gergin olsa yaptığı gibi yine saçlarıyla oynamaya başladı.

"Nasılsın?"

Baekhyun karnını tutarak güldü. "Dün tüm gece kusmasaydım daha iyi olabilirdim."

"Çok içmiştin..." derin bir nefes aldı. "Hiçbir şeyi hatırlıyor musun? Yani... Dün olan herhangi bir şeyi? Yani bir şey olduğundan değil, hani fazla sarhoş olduğun için-"

Baekhyun gülerek ona doğru yaklaştı ve parmak uçlarına çıkarak dudaklarını Chanyeol'unkilere bastırdı. Ayrıldıklarında elini Chanyeol'un yanağına koyarak sıktı.

"Hatırlıyorum."

"Şey, evet, anladım onu." ikisi de gülüşürken ders zili çaldı.

"Gidelim mi?"

"Sen git, ben hemen dolaba gidip geleceğim." Baekhyun'un dolaba koşmasını izledi ve o da sınıfa döndü. Durmadan dudağına dokunuyor ve salak gibi gülümsüyordu.

Byun Baekhyun etkisi böyle oluyor, diye düşündü.

*****

Okul çıkışı Baekhyun onu motorda bekliyordu.
"Eve bırakmamı ister misin?"

"Aslında hava çok güzel, yürümeyi düşünüyordum."

"Bana yürüyebilirsin." Baekhyun kendi dediği şeye gülerken Chanyeol gözlerini devirdi. "Komik baya."

"Şaka yapıyordum. O zaman kaçtım ben." Baekhyun kaskını takıp motoru çalıştırdı. "Görüşürüz Yeollie!"

Bir süre onun uzaklaşmasını bekledi ve eve doğru yürümeye başladı. Eve gittiğinde annesi temizlik yapıyordu. "Chanyeol, hadi sen de odanı topla!"

Chanyeol gözlerini devirdi ve merdivenlere yöneldi. "Evet, sana da merhaba anne..." hızlıca odasına gitti ve bir bez ıslatarak toz almaya başladı.

"Yatağının altındaki gereksizleri de toparla canım! Mahşer yerine dönmüş orası! İçinden canlı bir şeyler çıkar diye temizlemeye korktum!"

Chanyeol annesinin alt kattan gelen sesiyle gözlerini devirdi. "Abartma anne! O kadar da-" yatağın altına eğildiğinde ağzı açık kaldı. "Pekala, haklı olabilirsin."

Gerçekten odasında ne varsa yatağın altına tıkmış gibi görünüyordu. Derin bir nefes aldı ve elindeki bezi bir silah gibi salladı. "Hadi bakalım!"

***
Hava karardığında hala odasını temizliyordu. Annesi elinde telefonla içeri girdi.

"Canım?"

"Derin bir temizlikle uğraşıyorum anne, sonra gel!"

"Bir arkadaşın seni görüntülü arıyor."

Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin