Anka Bağı

2.9K 410 101
                                    

Bölüm şarkısı: Chord Overstreet- Hold On

*****
"İçimde o kadar garip ve kötü bir his var ki..." Chanyeol arkadaşlarıyla oturduğu ateşin başında kendi kendine söyleniyordu. Başını Sehun'un omzuna yasladı ve derin bir nefes aldı. "Baekhyun'u çok özledim."

"Onun da seni özlediğine eminim."

Kyungsoo umutsuzca kafasını salladı ve konuşmaya daldı. "Eğer bilinci yerindeyse."

"Sizce onu neden aldılar?"

"Simurg'u diriltmeye çalışacaklar."

"Bunu yapabilirler mi? Simurg'u öldürmedim mi ben?"

"Öldürdün. Ama Simurg'un dirilme şansı var. Sadece bir kez."

"O..." Chanyeol elini kalbine koydu. "Çok korkmuş olmalı." ardından canı acımış gibi dişlerini birbirine bastırdı. "Ona dokundukları her sefer için bir yerlerini koparacağım."

Jongdae bir kahkaha attı ve kafasını salladı. "Hafızan geri gelince Anka egon da geldi ama unuttuğun bir şey var. Tifon. Hepimizi öldürecek."

"Onu yenebiliriz."

"Hepimizi sinek gibi ezecek. Ya teslim olacağız ya da öleceğiz."

"O salağa öylece teslim olmayacağım." Chanyeol'un gözünün önüne Heechul'ün yüzü geldi. "Onu öldüreceğim."

"Tamam, bırakın da çocuk biraz hayal kursun." herkes onun haline gülmeye başlamıştı. Yixing elini Chanyeol'un dizine koydu ve kulağına yaklaştı.

"Onlara kulak asma. Ben sana güveniyorum. Her zaman yanındayım." Chanyeol minnetle gülümsedi ve dizindeki eli tuttu. Yixing aralarında en güçsüz yaratıktı ama içindeki optimistlik herkese taş çıkarırdı.

"Teşekkür ederim."

"Bu arada... Siz Baekhyun'la en son ayrılmış mıydınız? Atlamaya çalıştığın gün?"

Chanyeol sanki o soruyu duymak istemiyormuş gibi Jongin'e baktı. "Evet. Ona çok kötü davrandım... Lanet olsun." Yerden bir dal parçası aldı ve göle attı.

"Hey! Orada yaşıyorum ben!" Jongdae sinirle bağırarak dalı sudan çıkardı. Bu durum pek de Chanyeol'un umrunda gibi görünmüyordu.

"Bana her şeyi tekrar tekrar açıklamıştı, ona inanmadım." Yine kendi kendine konuşmaya başlamıştı.

Gözlerinden yanaklarına yaşlar akmaya başladığında bunu saklamaya çalışmadı. "Sesini duymaya o kadar ihtiyacım var ki..." Yavaşça gözlerini sildi. "Gülüşü gözümün önünden gitmiyor-" Daha fazla konuşamadan hıçkırıklara boğuldu.

"Tanrılarım! Şuna bak!" Yixing'in de gözleri dolmuştu. Hızlıca eğildi ve Chanyeol'a sarıldı. "Ne kadar güzel seviyorsun ya!"

Diğerleri de bir daire oluşturup ortada ağlayan arkadaşlarına sarıldılar.
"Anka'sın sen. Bu kadar sulu göz olma." Kyungsoo yavaşça kafasına vurdu ve onu güldürmeye çalıştı.

"Canını yaktılar mı? Benim hakkımda nasıl bir yalan uydurdular? Öldüğümü mü söylediler? Delireceğim bunları düşünürken!"

"Chanyeol-"

O sırada grubun arasına dalan Ladon yüzünden konuşma durmuştu. "Çocuklar... Tifon'un nerede olduğunu biliyorum."

"Ne?"

"Henüz yeni uyandı ve güçleri gelmedi. Bu yüzden korunaklı bir yerde durması gerekiyor. Annemiz Gaia onu Uronos'a almış olabilir."

"Uronos?"

Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin