Asla Korkma

3.3K 439 266
                                    

Medya: Tifon

******

"Suho! Suho!" Junmyeon aniden sarsılmayla gözlerini açtı. Kyungsoo nefes nefese onu sarsıyordu.

"Neler oluyor?" Kyungsoo'nun büyük Griffin kanatları sırtından çıkmaya başlıyordu. "Kanatlarını olduğu yerde tut, odama sığmaz-"

"Bahçeye gelmeniz gerekiyor! Bu... Ne demem gerektiğini bilmiyorum!" Kyungsoo panikle odadan çıktığında Junmyeon üzerine bir hırka aldı ve arkasından koşmaya başladı. Meydana çıktığında kaşlarını çattı ve etrafa bakındı.

Herkes bahçede panikle koşturuyordu. "Çekilin! Açılın bakayım!"

Öğrenciler kenara çekildiğinde Junmyeon da onlar gibi yere baktı. Elysion'da gökyüzüne renk katan bir sürü kuş yerde yatıyordu. Çimenlerin üzeri uçsuz bucaksız kuş cesetleriyle dolmuştu.

"Tanrılar aşkına, Zeus bizi korusun..." Hızlıca eğildi ve ölü kuşlardan birine dokundu. "Havada mı bir sorun var?"

Havayı koklayarak herhangi bir zehir olup olmadığını anlamaya çalıştı. "Efendim, havada bir sorun yok."  Toprak Nimflerinin başı olan Ladon yavaşça ona yaklaştı. "Toprak."

"Ne?"

Ladon ne olduğunu göstermek için elini toprağa uzattı ve bir çiçek oluşturdu. Çiçek topraktan çıkar çıkmaz kurudu ve küle dönüşerek toprağa düştü. "Toprağı kontrol edemiyoruz efendim."

"Bu nasıl olur?"

Ladon'un ablası olan en yaşlı Toprak Nimfi birkaç adım öne geldi. "Yüce annemiz bana dün bir mesaj gönderdi."

"Tanrıça Gaia mı?"

"Evet. Dedi ki-"

Tam bu sırada yaşlı kahin koşar adımlarla meydana geldi. "Müdür Junmyeon! Tifon uyandı! Kayıp sayfa uyandı!" 

Herkes birden bağrışmaya başladığında Junmyeon öğrencilerin susması için ayağını yere vurdu. Sehun sinirli bir şekilde Ladon'a gitti ve ellerini onun boğazına sardı.

"Anneniz olacak o uyduruk Tanrıça abinizi uyandırdı mı? Tifon uyandı mı? SİZE BUNU MU SÖYLEDİ?"

"N-nefes ala-"

Sehun sinirden gözü dönmüş bir şekilde onun boğazını sıkarken Jongin onu tutarak Ladon'dan uzaklaştırdı. "Sakin ol Sehun, önce bir dinleyelim."

Herkes sessizce en yaşlı Toprak Nimfi ve Kahin'in söyleyeceklerini dinliyordu. Nimf hafifçe öksürdü ve toprağa baktı. "Annem... Olimpos'u hak edenin yönetmesi gerektiğini söyledi. Tanrı Zeus'un artık köşesine çekilmesi gerektiğini s-"

Sehun ve diğer Harpi'ler keskin kanatlarını çırparak  bağrışmaya başladılar. "O toprak kadınına söyle, babamızı herkes tahttan indirmeye çalıştı, asla başaramadılar, asla başaramayacaklar!"

"Tanrıça Gaia'ya karşı düzgün konuş!" Öğrenciler birbirlerine girecek gibi olduklarında Junmyeon hızlıca Kiklop haline dönüştü ve bağırdı. On beş metrelik bir devin sesi Elysion'u susturmaya oldukça yetiyordu.

Kahin panikle başını salladı. "Bu çok kötü... Bu çok kötü... Kayıp sayfa sonsuzlukta olmalıydı." pelerinin altında sakladığı bir zarfı çıkardı ve açtı. İçinden bir kitap sayfası çıktı. 

Tüm yaratıkların özelliklerinin anlatıldığı o büyük kitabın bir sayfasıydı. Suho tekrar insan haline dönerek sayfayı eline aldı.

"Efendim... Bu çok kötü... Çok, çok kötü." Yixing o kadar korkmuş görünüyordu ki dokunsalar ağlayabilecek durumdaydı.  "Kayıp sayfa olarak kalmalıydı."

Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin