Bölüm şarkısı- Layto- Little Poor Me
*****
Chanyeol uyandığında yumuşak bir yatakta yatıyordu. Nerede olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Panikle etrafa bakındı.
"Kimse var mı?"Odaya kısa boylu, saçları kazılı bir çocuk girdi. Elindeki tepsiyi Chanyeol'un yanına koydu. "Uyanmışsın." Çocuk onu gördüğüne çok mutlu olmuş gibi görünüyordu. Chanyeol gözlerini kısarak arkaya yaslandı. "O kadar insan arasından kaçıracak daha zengin birilerini bulamadınız mı?"
"Kaçırmak mı?" Çocuk gülümsedi. "Sence mafyaya mı benziyorum?"
"Hayır, baykuşa benziyorsun." Chanyeol umutsuz bir şekilde arkaya yaslandı. "Organ mı çalıyorsunuz o zaman? Alın, hepsi sizin olsun. Ama kalbim işinize yaramaz." mutsuzca kalbini işaret etti. "Ağzına sıçtılar çünkü onun."
Çocuk kahkaha attı ve Chanyeol'un yanına oturdu. "Evet, fark ettim onu."
"Anlamadım?"
"Dün seni almaya gelmesek aşağı atlıyordun."
"Bıraksaydınız da atlasaydım!"
"Hadi, kes sesini de bir şeyler ye."
"İstemiyorum. Neredeyim ben?"
Çocuk gözlerini kıstı ve kapıyı işaret etti. "Bak, Jongdae dışarıda seni görmek için kıvranıyor. Üzerine salarsam görürsün."
"O kim?" Chanyeol anlamaz bir şekilde ona bakarken çocuk derin bir nefes aldı. "Gerçekten hiçbirimizi hatırlamıyorsun... Bu çok garip..."
"Siz kimsiniz?"
"Ben Kyungsoo. Oda arkadaşındım. Ama hatırlamanı beklemiyorum."
Chanyeol tek kaşını havaya kaldırdı. "Oda arkadaşı?"
Birden odanın kapısı açıldı ve birkaç çocuk içeri girdi. Hepsi ona gülümseyerek bakıyorlardı.
"Seni çok özlemişiz!" Birisi bağırmayla karışık ellerini çırptı ve Chanyeol'a sarıldı. Kyungsoo onu tuttu ve geri çekti."Sakin ol Yixing. Bizi hatırlamıyor."
Chanyeol bir anda aklına gelen şeyle yerinde sıçradı. Yavaşça odadaki kişileri saydı. Altı kişi.
Ardından isimlerin nereden tanıdık geldiğini düşündü.
"Sehun, Kyungsoo, Yixing, Jongdae, Jongin, Müdür Junmyeon..."Herkes Chanyeol'un ağzından çıkan şeyleri ağzı açık dinledi ve zıplayıp el çırpmaya başladılar. "Hatırlıyor! Bizi hatırlıyor!"
"Hayır, sizi hatırlamıyorum. Sadece... Bir not vardı.. Sizin imzalarınız vardı."
"Baekhyun'la yolladığımız kitaptaki nottan bahsediyor! Bulmuşlar onu!" Herkes arasında konuşmaya başlarken Chanyeol ayağa kalktı.
"Onu nereden tanıyorsunuz?"
"Kimi?"
"Baekhyun'u." İsmini söylerken çığlık atıp etrafı yumruklamamak için kendini zor tutmuştu.
"Aşk kuşlarını unutacak değiliz ya!" Yerinde duramayan çocuk kendi dediği şeye gülmeye başladı. "Kaptınız mı espriyi? Aşk kuşları. Hani Anka kuşu, aşk kuşları falan-"
"Kes sesini Jongdae." Kyungsoo gözlerini devirerek Jongdae'nin kafasına vurduğunda Chanyeol'un kafası o kadar karışmıştı ki oturup ağlamak üzereydi.
"Lütfen biri bana bu saçmalığı açıklayabilir mi?"
"Pekala, bir Anka'ydın ve seni dünyaya sürmüştük. Baekhyun'u da. Ama şimdi buradasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternals 2: Simurg Çağı || ChanBaek
FanfictionSimurg ve Zümrüd-ü Anka. Elysion'dan dünyaya sürülen, yaşadıklarını ve birbirlerini hatırlamayan iki Anka. Sıradan lise öğrencileri gibi yaşayabilmişlerdi, birbirlerini tekrar görene kadar. Müdür Junmyeon dünyada onların bir tehdit olmayacağını düşü...