Intro

2.7K 161 7
                                    

#DohKyungSoo

ကျွန်​​တော့်​​ကို သူ တကယ်​ချစ်​ရဲ့လားဆိုတဲ့အ​ဖြေထက်​ ကျွန​်​တော် သူ့​​ကိုချစ်​​နေတယ်​ဆိုတဲ့အမှန်​တရားက သူ့ကိုပိုင်​ဆိုင်​ဖို့ လုံ​လောက်​တဲ့အ​ကြောင်​းပြချက်​ပဲ...

#ParkChanyeol

ကျွန်​​တော်​့ကို ပိုင်​ဆိုင်​ချင်​တဲ့ သူ့အတ္တ​ကြောင့် ကျွန်​​တော်​့ချစ်ရတဲ့သူကို ကျွန်​​တော်​ကိုယ်​တိုင်​ ဒဏ်​ရာ​တွေ​ပေးပြီး နာကျင်​​စေ​အောင်​ ကြိုးကိုင်ခဲ့တယ်​...

#OhSehun

​ကျွန်​​တော်​့အတွက်​ဆိုပြီး သူရည်​ရွယ်​​ပေးခဲ့တဲ့ သူ့အချစ်​​တွေက ကျွန်​​တော်​မဟုတ်​ပဲ အခြားသူတစ်​​ယောက်​ဆီ လမ်​းမှား​ရောက်​​နေခဲ့တယ်​...

#ByunBaekhyun

ကျွန်​​တော်​မဟုတ်​ပဲ တခြားသူနဲ့​ပျော်​ရွှင်​​နေတဲ့သူ့ကို သူ​ပျော်​ရင်​ ​ကျေနပ်​ပါ​တယ် ​ဆိုပြီး ကျွန်​​တော်​့ အချစ်​ကို စ​တေးခံရ​လောက်​​အောင်​ ကျွန်​​တော်​က သူ​တော်​စင်​မဟုတ်​ဘူး...


#DohKyungSoo

က်ြန္​​ေတာ့္​​ကို သူ တကယ္​ခ်စ္​ရဲ႕လားဆိုတဲ့အ​ေျဖထက္​ က်ြန​္​ေတာ္ သူ႔​​ကိုခ်စ္​​ေနတယ္​ဆိုတဲ့အမွန္​တရားက သူ႔ကိုပိုင္​ဆိုင္​ဖို႔ လံု​ေလာက္​တဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​ပဲ...

#ParkChanyeol

ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ပိုင္​ဆိုင္​ခ်င္​တဲ့ သူ႔အတၱ​ေၾကာင့္ ကြၽန္​​ေတာ္​့ခ်စ္ရတဲ့သူကို ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​ ဒဏ္​ရာ​ေတြ​ေပးၿပီး နာက်င္​​ေစ​ေအာင္​ ႀကိဳးကိုင္ခဲ့တယ္​...

#OhSehun

​ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ဆိုၿပီး သူရည္​ရြယ္​​ေပးခဲ့တဲ့ သူ႔အခ်စ္​​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​မဟုတ္​ပဲ အျခားသူတစ္​​ေယာက္​ဆီ လမ္​းမွား​ေရာက္​​ေနခဲ့တယ္​...

#ByunBaekhyun

ကြၽန္​​ေတာ္​မဟုတ္​ပဲ တျခားသူနဲ႔​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေနတဲ့သူ႔ကို သူ​ေပ်ာ္​ရင္​ ​ေက်နပ္​ပါ​တယ္ ​ဆိုၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ အခ်စ္​ကို စ​ေတးခံရ​ေလာက္​​ေအာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​က သူ​ေတာ္​စင္​မဟုတ္​ဘူး...

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Where stories live. Discover now