SUN #8

1.1K 132 65
                                    

(Zawgyi)

*ဆန္​း...တကယ္​ပဲ ဆန္​းလား?*

........................

*Chapter-8*

လူသူကင္​းမဲ့​ေန​ေသာ လမ္​းမႀကီး၏ platform ထက္​ ​ေျပးလႊား​ေနသူက ဒိုဂ​ေယာင္​ဆူး...

​​​​​"အာ့!!!!"

ဟန္​ခ်က္​မထိန္​းႏိုင္​စြာ အနက္​​ေရာင္​ လမ္​းမႀကီးထဲ ပစ္​လဲက်သြား၏...

အားတင္​း၍ ထရပ္​လိုက္​​ေသာ္​လည္​း ​ေျခ​ေထာက္​က စကားနားမ​ေထာင္​စြာႏွင္​့ ၿပိဳလဲက်သြားျပန္​၏....

ဖန္​ကြဲစမ်ားစူး၍ ​ေသြးအလိမ္​းလိမ္​း ျဖစ္​​ေန​ေသာ ​ေျခ​ေထာက္​ႏွစ္​ဖက္​၏ နာက်င္​မႈကို ႐ုတ္​တရက္​ ခံစားလိုက္​ရ၏...

ဖိနပ္​အကူမပါပဲ ဗလာ သက္​သက္​​ေျခ​ေထာက္​၏ ​ေအးခဲမႈက ဒဏ္​ရာကို ပိုဆိုး​ေစ၏...

​​ဒိုဂ​ေယာင္​ဆူး ​ဒူးႏွစ္​ဖက္​ကို ပိုက္​၍ မ်က္​ႏွာကို ဒူးထက္​ အပ္​လိုက္​၏...

​ေဆာင္​းရာသီ၏ ညဥ္​့နက္​ထဲ အ​ေႏြးထည္​ မပါ ဖိနပ္​မပါပဲႏွင္​့ သူ အ​ေအးဒဏ္​ကို အံမတုႏိုင္​​ေပ...

႐ုတ္​တရက္​ သူ႔​ေ႐ွ႕ထိုးရပ္​လာ​ေသာ ကားတစ္​စီး....

ကား​ေပၚမွ ဆင္​းကာ သူထံ​ေျပးလာသူ၏ ပံုရိပ္​က ဝိုးတိုးဝါးတား...

"ေဂ်ာင္​? အဆင္​​ေျပရဲ႕လား? သတိထားဦး...​ေဂ်ာင္​..."

ပခံုးႏွစ္​ဖက္​အား လႈပ္​ရမ္​း၍ ​ေမး​ေနသည္​့တိုင္​ ႏႈတ္​ခမ္​းပါးမွ အ​ေျဖ​ေပးရန္​ ခက္​​ေန၏...

"ခ်မ္​း...ခ်မ္​း~"

စကားမဆံုးခင္​ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ၏ လက္​​ေမာင္​းထက္​ ၿပိဳလဲသြား​ေသာ ​ေဂ်ာင္​ဆူး...

"​ေဂ်ာင္​...​ေဂ်ာင္​!!!"

ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ကုတ္​အက်ႌကို ​ေဂ်ာင္​ဆူး ကိုယ္​​ေပၚလႊားျခံဳ​ေပးလိုက္​ကာ ​ေပြ႔ခ်ီလိုက္​၏...

​~
~
~

​ေဆး႐ုံကုတင္​​ေဘး ထိုင္​​ေစာင္​့ရင္​း ​ေဂ်ာင္​ဆူး မ်က္​ႏွာအား ငမ္​းၾကည္​့မိ၏...

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Where stories live. Discover now