SUN #7

1K 132 9
                                    

(Zawgyi)

*ငါနဲ႔ အိုဆယ္​ဟြန္​းက ခ်စ္​သူ​ေတြ*

..................

*Chapter-7*

ည မီး​ေရာင္​မ်ား​ေအာက္​ တစ္​​ေယာက္​ မ်က္​ႏွာ တစ္​​ေယာက္​ စိုက္​ၾကည္​့​ေနမိ​ေသာ ထိုလူသားႏွစ္​​ေယာက္​...

"ဆယ္​ဟြန္​း!!! မင္​း..."

"ကိုယ္​့ကို ျပန္​​ေတြ႔ရတာ ​အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ပဲ လန္​႔သြားရလား အခ်စ္​ရဲ႕...ကိုယ္​က ​ေၾကာက္​ဖို႔​ေကာင္​း​ေနလို႔လား?"

ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း က ႏႈတ္​ခမ္​းသားတြန္​႔႐ုံမ်ွ ျပဳံုး၍ ခနဲတဲ့တဲ့ ရီသံတစ္​ခု ျပဳ၏

"အဟက္​!!!မင္​းကို...ငါက လန္​႔ရမယ္​တဲ့လား... ​ေျဗာင္​ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ရဲ႕ရာဇဝင္​မွာ အိုဆယ္​ဟြန္​း ကို ​ေၾကာက္​တယ္​မ်ား ႐ွိလို႔လား? ဟမ္​?"

ဆယ္​ဟြန္​းက ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ရဲ႕​ အ​ေျပာကို သ​ေဘာတက် ရီ​ေမာလိုက္​၏...

"ဒါ​ေပမဲ့လည္​း ဘယ္​သူ သိမလဲ​ေပါ့​ေနာ္​... ဒိုဂ​ေယာင္​ဆူးက​ေတာ့ ငါတို႔ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ​ေလးရဲ႕ မဟာအားနည္​းခ်က္​​ဆိုတာ​ကိုေလ..."

ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း အမူအရာက ခ်က္​ခ်င္​း​ေျပာင္​းလဲသြား၏...

ဆယ္​ဟြန္​း ၏ အက်ႌ​ေကာ္​လံစကို ဆြဲ​ေဆာင္​့လိုက္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ ဆယ္​ဟြန္​း မ်က္​ႏွာက ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း မ်က္​ႏွာဆီ တိုးကပ္​လာ၏...

"မင္​း...​ေဂ်ာင္​့ ကို ဘာလုပ္​ထားလဲ...ခု ​ေဂ်ာင္​ ဘယ္​မွာလဲ"

"အို...အခ်စ္​ရဲ႕...မင္​းရဲ႕ ​ေဂ်ာင္​ဆူး ​ေလး ဘယ္​မွာ႐ွိတယ္​ဆိုတာ ကိုယ္​က သိပါ့မလား... ​ေဂ်ာင္​ဆူး တစ္​ခုခုျဖစ္​ၿပီဆို ကိုယ္​ကို စြပ္​စြဲတတ္​တဲ့ အက်င္​့က အထက္​တန္​းတုန္​းက အတိုင္​းပဲ​ေနာ္​"

ဘတ္​ခ္​ဟြန္​ဆယ္​ဟြန္​း မ်က္​လံုးထဲ အတန္​ိၾကာ စူးရဲစြာစိုက္​ၾကည္​့​ေန၏...

ဆယ္​ဟြန္​း လုပ္​ရပ္​​ေၾကာင္​့ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း လန္​႔ကာ တြန္​းထုတ္​လိုက္​​ေသာ္​​ေၾကာင္​့ ဆယ္​ဟြန္​း ​​ေျမျပင္​သို႔ ဖင္​ထိုင္​ရက္​ လဲက်သြား၏...

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Where stories live. Discover now