SUN #9

916 102 14
                                    

(Zawgyi)

*လြမ္​းတယ္​...ဆန္​း...ကိုကို႔က​ေလး​ေလး...*

.....................

*Chapter-9*

​​ႏိုးထလာသည္​ႏွင္​့ မ်က္​စိ​ေ႐ွ႕ပထမဆံုး ျမင္​​ေတြ႔ရသည္​က မရင္​းႏွီးသည္​့ မ်က္​ႏွာၾကက္​ျဖဴျဖဴ....

အရက္​ျပန္​အနံ႔ ခပ္​စူးစူး​ေၾကာင္​့ ေဆး႐ုံ၏ အ​ေငြ႔အသက္​ကို ခံစားလိုက္​ရ၏...

​​ေျခဖဝါးမွ တဆစ္​ဆစ္​နာက်င္​​ေန​ေသာ ဒဏ္​ရာအ​ေလ်ာက္​ မ်က္​ႏွာပါ ႐ႈံ၍ ခပ္​တိုးတိုး ညည္​းတြားလိုက္​၏...

​ေဘးပတ္​ပတ္​လည္​ ​ေခါင္​းငဲ့ၾကည္​့​ေတာ့ ကုတင္​​ေပၚ ​ေခါင္​း​ေမွာက္​အိပ္​​ေန​ေသာ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ကို​ေတြ႔ရသည္​....

အသက္​႐ွဴသံ နိမ္​့ျမင္​့မွန္​မွန္​​ႏွင္​့ အိပ္​​ေမာက်​ေန​ေသာ သူက ကြၽန္​​ေတာ္​ လက္​တစ္​ဖက္​ကို​ေတာ့ ဆုပ္​ကိုင္​ထား၏....

ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း မႏိုး​ေစရန္​ ​​သတိထား၍ အားယူကာ ကိုယ္​ကိုမတ္ၿပီး ​ကုတင္​​ေခါင္​းရင္​း ​ေပၚ​ေက်ာမွီလိုက္​သည္​...

​Ash gray color ဆံပင္​ အုုပ္​အုပ္​ကို ဖြဖြ ပြတ္​သပ္​လိုက္​မိ၏...

"​ေတာင္​းပန္​တယ္​ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း...အျမဲ ငါ​ေၾကာင္​့ ပင္​ပန္​းရတယ္​"

"​ေတာင္​းပန္​မဲ့အစား...ငါ ပင္​ပန္​း​ေအာင္​မလုပ္​ပါနဲ႔လား ​ေဂ်ာင္​ဆူး..."

႐ုတ္​တရက္​ ​ေခါင္​း​ေထာင္​ကာ ​ေျပာလာ​ေသာ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ​ေၾကာင္​့ ဂ​ေယာင္​ဆူး လန္​႔သြား၏...

ဘားမွ မ​ေျပာပဲ စိုက္​ၾကည္​့​ေန​ေတာ့ ဘတ္​ခ္​ဟြန္​း ကပဲ စကားဆက္​၏...

"ႏိုးၿပီလား? ဘယ္​လို​ေန​ေသးလဲ...အရမ္​းနာ​ေန​ေသးလား?"

"ဟင္​့အင္​း...မနာပါဘူး"

"ငါ့ကို ဘယ္​သူထင္​လို႔ လိမ္​​ေနတာလဲ"

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Where stories live. Discover now