SUN #4

1.2K 138 13
                                    

(Zawgyi)

*ဆန္​းဆိုတာဘယ္​သူလဲ???ဘာမို႔လို႔ ဒီရင္​ဘတ္​ႀကီးကို လႈပ္​ခါ​ေစတာလဲ?ဝူလီခ်န္​းဆိုတဲ့သူက​ေရာ?*"

.........................

*Chapter-4*

"ဟာ....မိုးကလည္​း"

႐ုတ္​တရက္​ႀကီး ရြာခ်လိုက္​​ေသာ မိုးကို ဆယ္​ဟြန္​း အျပစ္​တင္​လိုက္​မိသည္​...​ေျခ​လွမ္​းစိပ္​မ်ားကို အလ်င္​အျမန္​ပင္​ အ႐ွိန္​တင္​ကာ ​ပန္​းျခံအတြင္​းမွ ​ေျပးထြက္​လာခဲ့သည္​...

စိတ္​​ေျပလက္​ပ်က္​ဟူ၍ ကားမပါပဲ ပန္​းျခံသို႔ လမ္​း​ေလ်ွာက္​လာခဲ့သည္​့ ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ပါ တပါတည္​း အျပစ္​ဆိုမိျပန္​သည္​...

​ေခါင္​းကိုသာ ငံု၍ မိုးစိုျခင္​း သက္​သာလိုသက္​သာျငား ျမန္​ႏိုင္​သမ်ွ ျမန္​ျမန္​​ေျပးမိသည္​...

>>ဖုန္​း...ဖက္​<<

တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ႏွင္​့ တိုက္​မိ၍ လဲက်သြား​ေတာ့မည္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ ထိုသူကပင္​ လဲမက်​ေစရန္​ လွမ္​းထိန္​း​ေပးသည္​...သို႔​ေသာ္​ ထိုသူ​ေရာ ကြၽန္​​ေတာ္​့ပါ လိမ္​့၍ ျမက္​ခင္​းစိမ္​း​ေပၚ ထပ္​လ်က္​သား ျပဳတ္​က်သြားရသည္​...

ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို ဂ႐ုမစိုက္​ပဲ ​ေခါင္​းထြင္​ထြင္​ ငံု၍​ေျပးလာမိ​ေသာ မိမိလုပ္​ရပ္​ကို ရင္​ထဲမွ ႀကိမ္​းဆို၍ အလ်င္​အျမန္​ထရပ္မိသည္​...မိုး​ေရစို သက္​သာပါ​ေစရည္​ရြယ္​ခ်က္​က ခု​ေတာ့ ပ်က္​ယြင္​းသြားခဲ့သည္​... တစ္​ကိုယ္​လံုးရႊဲနစ္​​ေနၿပီျဖစ္​သည္​...

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...ကြၽန္​​ေတာ္​့အမွား​ေၾကာင္​့..."

မတ္​တပ္​ရပ္​လာ​ေသာ ထိုသူကို ကြၽန္​​ေတာ္​့ထက္​႐ွည္​​ေသာသူ႔အရပ္​​ေၾကာင္​့ ​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​း ​ေတာင္​းပန္​စကားဆိုမိသည္​...ထိုသူက သူ၏ သြားျဖဴတန္​း​ေလးမ်ား ဝင္​းခနဲဖစ္​သြား​ေအာင္​အထိ ႏွစ္​ၿခိဳက္​စြာရီျပသည္​...

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Where stories live. Discover now