SUN #10

1K 108 44
                                    

(Zawgyi)

*Chapter-10*

ညခ်မ္​း၏ ​ေလ​ေျပက တျဖဴးျဖဴး....

တစိမ္​့စိမ္​့​ႏွင္​့​ အသဲခိုက္​​ေစ​ေသာ အ​ေအးဒဏ္​ကို အံတုရင္​း အ​ေမွာင္​ကို အ​ေဖာ္​ျပဳ​ေန​ေသာ က​ေလးငယ္​တစ္​ဦး...

ဆိတ္​ၿငိမ္​လွ​ေသာ ​ေတာင္​ကုန္​းထက္​ ဒူးႏွစ္​​ဖက္​ကို လက္​​ေမာင္​းမ်ားအၾကား ​ေထြး၍ထိုင္​​ေန​၏...

မဟူရာျပင္​ ​ေကာင္​းကင္​ကို အဓိပၸါယ္​မဲ့ ​ေငးၾကည္​့​ေနမိ၏...

ၾကယ္​တာရာ ကု​ေဋကုဋာ ႏွင္​့ အလွဆင္​ထား​ေသာ ​အာကာသဟင္​းလင္​းျပင္​ကို သူကို ​ေလွာင္​ရီ​ေနသလို....

"ဒီ​ေန႔ ဒီ​ေနရာကို လာတာ ​ေနာက္​ဆံုး ျဖစ္​လိမ္​့မယ္​ထင္​တယ္​"

​ေဘးပတ္​ပတ္​လည္​က ျမက္​ပင္​စိမ္​းစိုစိုမ်ားကို လက္​​ေသး​ေသး​ေလးႏွင္​့ အ​ေၾကာင္​းမ့ဲ ဆြဲႏႈတ္​​ေနမိ၏...

"မနက္​ျဖန္​ ငါဒီ​ေန႔ရာက​ေန ထြက္​သြားရ​ေတာ့မွာ..."

"မနက္​ျဖန္​တြက္​ စိတ္​လႈပ္​႐ွား​ေနတာလား?"

႐ုတ္​တရက္​ ​ေက်ာဖက္​မွာလာ​ေသာ အသံ​ေၾကာင္​့ အလ်င္​အျမန္​ မတ္​တပ္​ရပ္​ကာ အသံလာရာသို႔ မ်က္​ႏွာမူလိုက္​၏...

"Noona!!!"

က​ေလးငယ္​၏ ​ေခါင္​းကို ခပ္​ဖြဖြ ပြတ္​သပ္​ရင္​း သူမက ဆို၏..

"မိုးခ်ဳပ္​​ေနၿပီ​ေလ...ဂြၽန္​ ရဲ႕...မနက္​ျဖန္​ ခရီးသြားရမွာ ​ေစာ​ေစာ အနားယူမွ​ေပါ့"

က​ေလးငယ္​က သူမ၏ ခါးကို တင္​းၾကပ္​စြာ ဖက္​ရင္​း ငိုခ်လာ၏...

"ကြၽန္​​ေတာ္​ မသြားလို႔မရဘူးလားဟင္​"

သူမအား ဖက္​ထား​ေသာ လက္​ကို အသာျဖဳတ္​ရင္​း သူမ ထိုက​ေလး​ေ႐ွ႕ ဒူး​ေထာက္​လိုက္​၏...

"သြားရမယ္​ ဂြၽန္​... ဂြၽန္​ ဘဝ​ေ႐ွ႕​ေရးအတြက္​သြားရမယ္​..."

ပါးျပင္​တစ္​​ေလ်ွာက္​စီးက်​ေန​ေသာ မ်က္​ရည္​စကို ​ဖယ္​​ေပးရင္​း သူမက ဆို၏...

"ဂြၽန္​႔ ​ကို​ေမြးစားမဲ့ အန္​ကယ္​က ဂြၽန္​အ​ေမအရင္​းရဲ႕ မိတ္​​ေဆြတဲ့​ေလ... ဂြၽန္​ ​ေမ​ေမရဲ႕ ​ေက်းဇူး​ေတြ႐ွိလို႔ ဂြၽန္​ ​ေလးကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ဖို႔ လိုက္​႐ွာ​ေနခဲ့တာတဲ့... ခုဂြၽန္​​ေလး ရဲ႕ တကယ္​ အသိုင္​းအဝိုင္​း ပတ္​ဝန္​းက်င္​ကို ျပန္​သြားႏိုင္​​ေတာ့မွာ... ​ေပ်ာ္​​ေနရမွာ​ေလ... မငိုပါနဲ႔ကြယ္​... "

☀ SUN ☀ (ZG/UN)Onde histórias criam vida. Descubra agora