Nu sitter vi här allihopa runt ett rektangulärt ganska färglöst bord och käkar varsin pizza. Jag tog en Hawaii då jag är en Basic bitch och inte gillar när det är för mycket skit på pizzan. Killarna däremot har pommes, kebab, skinka och allt vad man kan tänka sig på sina pizzor. Jag mår illa av tanken på att äta en sån pizza men de värkar njuta de är väll de viktigaste. "Ursäkta att jag stör nu, men kan jag få filma lite bara" Killarna nickar och verkar inte tycka att det är ett störningsproblem "Kan jag också få va med?" Frågar Valter. "Men absolut får du det" Valter lyser upp och ser gladare ut än ett barn på julafton. Jag filmar lite på killarna när de diskuterar kommande album och liknande och plötsligt rycker Valter kameran ur mina händer "Vad gör du?" frågar jag förvånat. "Vill filma dig och Noel lite bara" Jag blir lite röd om kinderna för jag hatar att stå i rampljuset speciellt när andra filmar och jag inte får bestämma själv. Så av ren reaktion gömmer jag mitt ansikte i Noels bröst varpå han lägger armarna omkring mig och pussar på mitt huvud. "Jag är klar nu du behöver inte döma dig mer" Säger Valter och försiktigt kollar jag fram, han räcker mig kameran och tackar för lånet. Jag har kanske inte alltid tyckt om Valter super mycket men idag växte han i mina ögon, han är så ödmjuk och gullig det trodde jag faktiskt inte om honom. Trots att jag och Noel har vart tillsammans så länge så har jag inte träffat Valter så mycket det är mer nu det senaste vi har börjat umgås och i början har jag lite agg mot honom, endast för att jag inte hade sett så mycket av honom. Jag måste verklige sluta döma människor så fort de flesta är ju faktiskt värda en chans.
"Killar jag måste gå på toa" Killarna nickar men de vet inte om att precis innan jag reser mig och går satte jag på kameran, inte för att jag vill spionera utan de är bara intressant att höra vad folk säger haha. Jag går mot toan och tar lite extra tid på mig. Först gör jag mina behov sedan tvättar jag händerna extremt långsamt efter det bättrar jag på mitt smink lite endast för att få veta lite skvaller, jag är sjuk. "Shiiiit vad lång tid de tog" Säger Dante när han får syn på mig. Jag skrattar till lite "Var tvungen att fixa till mitt smink lite ju" Alla killarna suckar i kör "Aja ta din kamera så drar vi" Säger Noel och jag nästan små springer till kameran så ingen annan ska få tag i den före och inse att jag faktiskt tjuvfilmat de hade ju vart lite fail. "Vart ska vi då?" frågar jag nyfiket "Alla tänkte dra hem till sitt eget hem, vi är fett trätte nu" Jag nickar och slänger en blick på Noel han fattar vad jag menar och nickar. Det han menade med nicken är alltså att jag kan sova hos honom så vi tar faktiskt en taxi hem till honom då ingen av oss orkar sätta oss på en tunnelbana. När vi sagt hejdå till alla hoppar vi in i taxin och Noel svamlar på om konserten de hade idag. Jag svarar lite med ett enkelt mm ibland för jag har inte så mycket att säga utan är bara glad över att han är glad. Och det är typ det sista jag minns ifrån taxin när jag vaknar håller Noel i mig "Vad händer?" Jag kollar upp mot Noels blå ögon, han skrattar till "Du somnade i taxin så nu bär jag dig upp till lägenheten för jag ville inte väcka dig" Jag mumlar älskar dig och sedan stänger jag ögonen igen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rör mig inte mer! N.F Hov1
FanficVad gör man när man får veta att ens kille är med i ett kriminellt gäng? Är det värt att ge det en chans? Det kanske funkar trots allt.