Podziękowania

208 22 12
                                    

Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy czytają lub przeczytali to opowiadanie!

Chciałabym napisać te podziękowania, jak są one pięknie napisane w książkach, jednak po prostu nie potrafię!

Jestem z siebie niesamowicie dumna, że udało mi się Rudą Lisicę skończyć i oczywiście, że tyle osób ją czyta!

Na samym początku chciałabym podziękować postaci znajdującej się w mojej książce - Christianowi, w życiu prawdziwym znanego bardziej jako Jakub W.

Podziękowania składam również kitkasz2004 za ten cudowny rysunek, który znalazł się w moim opowiadaniu! Naprawdę masz wspaniały talent!

Dziękuję również Korcia23 za to, że jest ze mną praktycznie od samego początku! Nawet po tej potwornie długiej przerwie czytałaś nowe rozdziały!

Oczywiście nie widzę tych podziękowań bez podziękowania wszystkim osobom, którym w ogóle chciało się przeczytać opowiadanie, a co dopiero napisać komentarz i dać gwiazdkę, więc naprawdę bardzo dziękuję!

Ogromne podziękowania składam też mojej kochanej kuzynce - Oliwce! Kochanie, naprawdę dziękuję za to jak bardzo mnie wspierałaś!

Dziękuję także Nikoli i Zuzi, które są pod, nie wiem dlaczego, ogromnym wrażeniem, że coś takiego napisałam!

Nikoli życzę weny, bo sama pisze świetne opowiadanie (Zapraszam do TailinMederwood na opowiadanie "Demon w wilczej skórze")! Wiem, bo czytałam! Zuzi natomiast życzę, by jej opowiadanie wygrało w konkursie i dostało się do książki!

Oczywiście nie może też tu zabraknąć Kinii, która czytała i bardzo mnie wspierała w trakcie pisania! user09459239

Naprawdę dziękuję! Nie wiem, co bym bez was wszystkich zrobiła!

Ruda lisicaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz